2013-04-21

Liebster i Sisterhood Bloggers nagrade

U zadnje sam vrijeme primila dvije nagradice od moje drage Melite s bloga Coffee Break, koja ne samo da me nagrađuje već me i sasluša s vremena na vrijeme :). Pa eto, vrijeme je da napokon ispunim zadačiće koje sam dobila i da joj još jednom, od srca, zahvalim na nagradicama. Inače, polako se bliži i prvi blogorođendan i sama na mogu vjerovati da će proći već godina dana otkad sam počela pisati i zato su mi ove nagrade samo vjetar u leđa, još veća motivacija da nastavim dalje :). Priznajem, jednu nagradicu sam morala riješiti već prije ali nažalost nisam stigla pa sad koristim priliku da riješim sve odjednom. Draga moja, tebi hvala još jednom, a svi ostali - trk do Melitinog bloga jer vas tamo čeka svašta nešto zanimljivo!

Osim toga, naknadno me je Liebster nagradicom nagradila i draga Selma s bloga Meteo Beauty pa ću u ovom postu odgovoriti i na njezina pitanja :). Obavezno svratite na njezin blog jer vas tamo očekuje mnoštvo korisnih beauty recenzija, članaka o haulovima i slično, a mislim da su to teme o kojima svaka od nas voli čitati! Draga moja, i tebi još jednom od srca hvala na nagradici, puno mi to znači! Eto, to je to, odgovore na pitanja koja mi je Selma postavila pročitajte pri dnu članka :).

Prva nagradica je ....


Evo i pravila:
  • zahvaliti se osobi koja te nagradila
  • napisati 7 stvari o sebi
  • proslijediti ovu nagradu 7 drugih blogera/ica i obavijestiti ih o tome
  • objaviti logo nagrade u postu na svom blogu.
Pa krenimo sa 7 stvari o meni:

1. Obožavam ljeto! Unatoč tome što se previše znojim i dalje ga obožavam. Jučer sam izašla u trapericama, patikama, majčici i sakou i osjećala sam se kao preporođena s laganom odjećom na sebi koja je zamijenila debelu jaknu, uggsice i slično. I ne moram ni reći da sam na poslu cijeli dan razmišljala kako mi se jede sladoled :).

2. Velika mi je želja i ove godine otići na Rab, bar na kratko, ali vjerojatno to ove godine neću dočekati. Rab je definitivno otok ljubavi kako ga nazivaju i meni je jedno od najdražih mjesta koja sam posjetila. I da, iako je 90 posto sigurno da neću ići na more ovog ljeta, ja svejedno pregledavam kataloge, web stranice o putovanjima i sanjarim u nadi da će se dogoditi čudo :).

3. Užasno se bojim nevremena, munja i tuče. Kad samo vidim da se nešto sprema već me strah izaći iz kuće, a zamislite si tek kako je kad se nađem negdje vani usred nevremena. Ako sam u krevetu i ako mi je u sobi mrak, pokrijem se dekom i po glavi da što manje vidim bljeskove ali i dalje mi srce ubrzano kuca i ne mogu spavati. Neznam ni sama kako da se riješim tog straha.

4. Polako prestajem vjerovati u pravdu. Trudim se biti optimistična, nadati se da će sve doći na svoje i da će onaj tko to zaslužuje dočekati pravdu, no nada polako nestaje. Nadam se da se varam ali kad gledam stanje oko sebe sve manje vjerujem u to.

5. Sretna sam kad mogu nekome pomoći i olakšati mu ono što mora učiniti. Budući da je zahvaljujući našim dragim političarima ljudima sve lošije, na taj način osjećam da bar nešto činim za njih. Divno je vidjeti smješak na njihovim licima.

6. U životu sam se previše puta razočarala u ljude i najgore je bilo to, što bi mi nož u leđa obično zabili oni najbližiti. Posljedica toga je što sam se zadnjih godina više povukla u sebe i moram priznati da nisam više toliko druželjubiva kao nekad, nekako sam se smirila i nije mi više bitno imati 20 ljudi oko sebe nego mi je dovoljno imati par ljudi koji su iskreni i s kojima mi je stvarno ugodno. Osim toga, neda mi se ulizivati nekome samo da bi me taj netko prihvatio. Ne da mi se neda nego nisam takva osoba i ne želim se okruživati takvim licemjernim i dvoličnim ljudima.

7. Oduvijek sam puno vremena posvećivala slikanju i žao mi je što više nemam vremena uzeti olovku u ruke i slikati. Čak se bojim i da je sve što sam vezano uz slikanje nekad znala dosad već nestalo i da više nemam to u sebi.

Za ovu nagradicu nominirane su:


Druga nagradica koju sam dobila je ....


Pogledajmo i pravila ove nagrade:
  • svaki bloger treba napisati 11 random činjenica o sebi
  • svaki bloger treba odgovoriti na pitanja koja mu je postavila osoba koja ga je nominirala
  • odaberi 11 blogera koje nominiraš i označi ih
  • idi na njihov blog i obavijesti ih
  • ne možeš nominirati osobu koja je tebe nominirala.

Evo za početak 11 random činjenica o meni i odgovora na Melitina pitanja:

1. Što najradije pripremaš u kuhinji? Iako sve jednako volim spremati, i glavna jela i deserte, ipak bi lagano pobijedili deserti zbog bezbrojnih mogućnosti dekoriranja. Od glavnih jela najradije spremam špagete s umakom od mljevenog mesa (ma zapravo sve s mljevenim mesom) a od deserata ledeni vjetar, bilo u obliku kolača ili torte.

2. Otkad sežu tvoja najranija sjećanja? Ovo nisam sigurna. Sjećam se još kad sam bila skoro pa beba, omotana u bijelo, djed me nosio i zajedno smo plesali. Mislim da je to moje prvo sjećanje ali nisam sigurna da li se toga sjećam ili sam slušala o tome pa mislim da se sjećam :).
 

3. Što najčešće gledaš na TV-u? Rijetko gledam tv, više gledam serije ili filmove na laptopu. Ako pratim nešto na tv-u onda su to kulinarske emisije ili nešto o uređenju interijera poput Debbie Travis. Nažalost, nema više ni Večere za pet ni Debbie na tv programima...

4. Pamtiš li viceve? Natipkaj mi jedan brzinski. Kao mala sam ih još pamtila ali sad baš i ne.

5. Što najviše voliš na sebi? Iako sam često nezadovoljna kad imam koju kilicu viška, na kraju dana se ipak volim takvu kakva jesam i ponosim se time kakva sam osoba postala. Ponosna sam što stojim iza svojih stavova i što se ne mijenjam zbog ljudi u svojoj okolini. Uvijek se svemu veselim ko malo dijete i ne treba mi puno da bih bila sretna.

6. Koja ti je najdraža društvena mreža i zašto? Facebook, i to samo zato što se na taj način povezujem sa svima koji me prate i koji su mi dragi. Ali iskreno, ne bi mi ništa falilo bez društvenih mreža, jer ni Face nisam planirala prije otvaranja bloga.

7. Koji broj cipela nosiš? 38

8. Što najčešće piješ kad izađeš van s društvom? Sve mi se manje izlazi i sve za manje tip za alkohol ali bambus prolazi :).

9. Što je tvoj 'guilty pleasure'? Za razliku od većine cura, nije mi potrebno 20 pari cipela, 10 torbica, 6 maskara i slično. Ja više volim potrošiti na kalupe, zdjelice i sve vezano uz kuhinju ili na sitnice za uređenje stančića.  

10. Jesmo li sami u svemiru? Iskreno se nadam da jesmo, ne mogu ni zamisliti da pokraj mene šeće netko tko nije poput nas.

11. Najbolji koncert na kojem si bila? Crvena Jabuka.


S Melitinim sam pitanjima završila, a eto sad i odgovora na Selmina pitanja:

1. Koje su vama omiljene rubrike koje često viđate po blogovima? Pratim stvarno svakakve blogove i u skoro svakoj rubrici pronađem nešto za sebe jer me svašta zanima. Tako da, jako volim recepte za početak i članke o dekoriranju hrane. Također volim beauty postove iako se ne smatram nekom velikom šminkericom i ne trošim puno na kozmetiku, ali uvijek rado pogledam neki tutorijal, nail art članke posebno volim, tu su i recenzije koje su mi korisne kod kupovine i slično. Volim čitati i o uređenju interijera, o putovanjima, blagdanima, razne osobne članke preko kojih upoznajemo blogere, ma svašta volim. 

2. Sa kojim od ove dvojice bi više voljele popričati: Einsteinom ili Shakespeareom? Hm, dobro pitanje. S obzirom na stanje u državi mislim da bih odabrala Einsteina i pitala bih ga za savjet kako da i sama postanem Einstein jer je to stvarno kod nas već umjetnost. Svaki dan čitam o tome koliko će ljudi ostati bez posla jer ulazimo u EU, posao je sve teže naći i zato bi odabrala njega da ga pitam za savjete vezane uz to kako postići uspjeh i ostvariti neke svoje ideje i planove.

3. Zlato ili srebro? Srebro. Što se zlata tiče, žao mi je što ga nemam više jer sam sve što sam imala dala u otkup i dobila lijepe pare za to, ali bilo je to davno. A bome se na zlatu može lijepo zaraditi :).

4. Da li sanjate u boji ili su vam snovi crno-bijeli? Sanjam često i uvijek u boji :).

5. Omiljeni crno-bijeli film? Ne gledam crno-bijele filmove, zapravo, ne volim gledati ništa starije tj. ono što izgleda starinski, ne znam kako to objasniti hehe.

6. Bubamara ili leptir? Leptir, bez nekog posebnog razloga, sviđa mi se kako elegantno lepršaju i boli ih briga :).

7. Koje je vama omiljeno osvježavajuće piće? Iako pijem i vodu i najbolje osvježava, ipak više volim cedevitu ili gusti sokić. No, još više od pića osvježava me lubenica i uvijek bi nju prije odabrala :).

8. Da li više volite rijeku/jezero ili more? More je more i ništa se s njim ne može mjeriti. Da samo vidite moju oduševljenu facu kad se putuje na more i kad dođemo dovoljno blizu da se more vidi u daljini. To mi je nešto neprocjenjivo!

9. Omiljena boja laka za nokte? Uh, imam ih više. Prije bih mogla izdvojiti boje koje baš ne volim nositi. Ali eto, volim crvene lakove, smeđe-ljubičaste nijanse, tirkizne, obožavam lude šljokičaste lakove itd.

10. Omiljena dužina kose? Volim dugu ali baš dugu kosu. Imala sam super kratku kosu i bila sam si koma jer imam kovrčavu kosu i to je ludnica, posebno kad kosa počne rasti. Iako, počela sam razmišljati da drastično skratim kosu da bude duljine do ramena otprilike.

11. Da li vjerujete u intuiciju, tzv. šesto čulo i ako da, u kojoj se mjeri oslanjate na njega? Vjerujem. Mislim da ranije nisam toliko koliko vjerujem zadnjih podosta godina jer sam svašta prošla i puno naučila o ljudima. Često se oslanjam na intuiciju i često dobro prosuđujem ljude, što mi puno pomaže u životu.

Za kraj, Selma je zamislila da odaberem i neki blog za koji smatram da jako puno obećava pa ću i njega dodati na kraj liste nominiranih a pitanja na koja će morati odgovoriti su ista :).
 
A evo i popisa pitanja koje sam osmislila za vas:

1. Sladoled ili lubenica?
2. Omiljeni način rekreacije?
3. Na koji si svoj uspjeh do sad najponosnija?
4. Koja bi mjesta voljela posjetiti?
5. Čemu se u životu najviše veseliš, što te najviše usrećuje?
6. Omiljeni blogovi/portali?
7. Uživanje u morskim radostima ili sunčanje?
8. Koliko vremena provodiš u kuhinji?
9. Što je najbolje što ti se dogodilo u životu?
10. Gdje ćeš ljetovati ovog ljeta?
11. Kako bi ukratko opisala sebe?


 I na kraju, za 2. nagradicu, nominirane suuu:


Eto, nisam puno pratila koliko ljudi koga prati i svugdje sam nominirala jedan blog više, bilo mi je teško odabrati jer puno blogova volim pratiti, nadam se da mi nećete zamjeriti :).

Čestitam svima! I jedva čekam pročitati vaše odgovore! :) 

0 komentari:

Objavi komentar