2012-10-17

Ili - ili: spavaća soba

Još negdje kad sam tek počela pisati objavila sam sličan članak, Ili - ili: kuhinja. Već ste tad saznali da puno vremena posvećujem interijerima, skupljanju ideja za njihovo uređenje i da sam počela kupovati časopise o interijerima. Sad je napokon došlo vrijeme i na spavaće sobe pa ću vam stoga u nastavku pokazati dva primjera spavaćih soba a na vama će biti da odlučite koji vam se više sviđa. Kad sam tražila fotke za članak, bila sam neodlučna jer ni jedna fotka ne prikazuje u potpunosti moju savršenu spavaću sobu. Sve slike koje spremam sadrže bar neki detalj koji mi se sviđa pa je zato teško nešto izdvojiti. No važno mi je da spavaća soba zadovolji neke moje zahtjeve vezane za udobnost i sklad a onda se dalje sve može prilagoditi određenom ukusu.

Spavaće sobe su inače mjesta na kojima ne provodimo jako puno vremena, budući da smo cijeli dan na poslu i zauzeti hrpom obaveza. Unatoč tome, ne mogu jednog dana imati spavaću sobu koja ne liči na ništa odnosno spavaću koja izgleda kao da je u nju pala bomba. Želim u svojoj spavaćoj sobi garderobu i vanity stolić - to je obavezno, uz krevet naravno :). Već si mogu zamisliti i boje koje bi prevladavale. Trenutno je u mojoj sobi sivo-smeđe-ljubičasta nijansa na zidovima i predivna mi je ova boja pa mislim da ju neću brzo mijenjati. Znam samo da bi obavezno trebalo biti i nešto živih, toplih boja jer one svaku sobu čine ljepšom.

Za početak pogledajte spavaću sobu koja je, po mom mišljenju, nekakva kombinacija modernog, nakićenog stila i pomalo tradicionalnog. Sviđa mi se ljubičasta boja na zidovima. Da su ti zidovi bijeli mislim da mi se ovo nimalo ne bi sviđalo jer volim bar malo boje. Što se poda tiče nije mi nešto posebno a ne sviđaju mi se ni ovi lukovi od cigli kod prozora i na ulazu u spavaću sobu. No svakako trebam priznati da je soba maštovito uređena i da je drugačija od onoga što svugdje viđamo. A krevet, hm, o njemu bi se dalo raspravljati. Ovako na slici izgleda zanimljivo i romantično no pitam se kako bi bilo spavati na njemu. Budući da je okrugli mislim da bi malo veći ljudi visjeli s kreveta a oni koji su nemirni dok spavaju bi se vrlo lako otkotrljali s njega dok spavaju. Možda su to kreveti za nas male ljude koji stanemo gdje god nas se stavi :). Eto, krevet romantično izgleda ali nisam baš sigurna u njegovu udobnost kod spavanja.


Dok prva soba odiše toplinom, što zbog boja što zbog drvenih podova i romantičnog stila, slijedeća je spavaća soba minimalistički uređena, bez boja i nema tog osjećaja topline. Iako mi se sviđa krevet i ovaj dio koji je kao mali kućni ured, moj sveukupni dojam je da je soba prehladna. Ova bi soba bila super i moderno uređena da se doda malo boje recimo na zid iza kreveta. Uz to, dodala bih i neki tepih da u spavaćoj ne hodam po hladnim pločicama i već bi osjećaj bio drugačiji. Sigurno ima onih koji vole moderni, minimalistički stil, jer i sama volim moderno ali ovo je ipak previše moderno. Uz samo 2-3 izmjene ovo bi mogla biti puno toplija i udobnija soba i onda bi bila savršena jer vjerujem da je ovaj krevet puno udobniji i praktičniji od onog u prošlom primjeru.
 
 
Vidjeli ste dvije potpuno različite spavaće sobe i dva potpuno različita stila, pa sad mene zanima koji stil vi više volite - moderniji ili mješavinu modernog i tradicionalnog ili ste ipak za nešto tradicionalnije? Koja vam se od prikazanih spavaćih soba više sviđa i da li vam je pao za oko koji detalj? Jeste li već negdje pronašli svoju spavaću sobu iz snova - ako jeste, možete podijeliti link ili fotku :). Baš me zanima kako vi zamišljate svoju spavaću sobu iz snova. Uskoro očekujte još ovakvih članaka u kojima biramo kuće iz snova ili pojedine prostorije.

Izvori: Slika1, Slika2

0 komentari:

Objavi komentar