2012-09-30

Kad narastem želim biti...

Sigurno ste svi kao mali bar jednom u životu rekli da nešto želite biti kad narastete. Osobno sam takvo što rekla više nego samo jednom, a i dan danas se znam uhvatiti kako razmišljam o tome što sve želim biti, postati ili ostvariti, iako više nisam mala (ako ne gledamo centimetre nego visinu naravno).


Dječji snovi su nešto nevjerojatno ali kad smo djeca sanjarimo i ono što je moguće i ono nemoguće. Kad malo odrastemo naše želje postaju realnije. Jer kad smo djeca onda naši snovi potječu od naših uzora, želimo biti pjevači, nogometaši, balerine, manekenke i ne znam što sve a nismo svijesni ni da li nam se to uopće sviđa ni da li imamo talenta za takvo što. Kako vrijeme prolazi, oblikujemo se kao osobe i otkrivamo svoje talente pa se na taj način stvaraju i naši snovi i želje. Ako vas zanima što sam ja htjela biti kao mala i što želim biti danas, nastavite čitati. Nadam se da ćete, nakon što ja s vama podijelim svoje želje, i vi meni reći što ste htjeli biti kad narastete. 


Kuharica ili slastičarka

Da, da, i ja sam gledala Jamie Olivera i druge kulinarske majstore i emisije. I nije Jamie Oliver jedina emisija koju sam gledala. Obožavam i Masterchef, Večeru za pet, gledala sam i Anu Ugarković, ma sve što se prikazivalo ili se prikazuje na tv-u a ja stignem pogledati. Kad je kulinarstvo u pitanju, imala sam puno ideja i želja. Snimanje kulinarske emisije, otvaranje kulinarske škole, kuhanje za siromašne, otvaranje slastičarne i restorana, pisanje knjige s receptima, itd. Znam da će mnogi od ovih snova ostati samo snovi ali tko zna što me čeka u budućnosti. Nikad se ne odustaje od snova i možda kad krenem i u nekom od tih smjerova. Bilo bi divno da mogu svoja iskustva dijeliti s drugima ili da mogu nahraniti one koji u ovoj našoj divnoj državi stvarno nemaju ni za kruh.

Profesionalna plesačica i/ili koreografkinja

Kad kažem plesačica ne mislim na nekakve vulgarne egzotične plesove već na profesionalni, umjetnički ples. Iako mi se taj san nije ostvario u meni će uvijek postojati želja da plešem na velikim pozornicama, pod svjetlima reflektora. 


Zamišljala sam sebe u mjuziklima, plesnim skupinama, svoj naklon nakon izvedbe plesne točke i onaj osjećaj ispunjenosti u srcu. Često bi u mislima smišljala koreografije. Hvala Bogu što postoje emisije poput plesnog showa So You Think You Can Dance pa da mogu gledati barem kako drugi ostvaruju taj isti san. Bilo bi odlično da nešto takvo postoji kod nas ali sumnjam i da bi nakon tog showa kod nas plesači imali blistavu budućnost. Ako ništa drugo, mogu nastaviti skakati po sobi, sebi za dušu. E da, sjetila sam se još nečega - snimanje plesnog videa - plešite s Art on my way :)).

Profesorica / učiteljica

Od kad sam krenula u školu uvijek sam htjela biti učiteljica odnosno profesorica. Voljela sam piskarati kredom po školskoj ploči, sve što su učitelji radili izgledalo mi je kao posao iz snova. Prenositi znanje drugima bila je moja želja. Sve dok nisam shvatila koliku tremu imam kad nastupam pred velikim skupinama ljudi. Tada su se moje želje promijenile. Sjećam se da u školi nije bilo toliko velike treme. Kad si dijete ne razmišljaš na taj način. Ali na fakultetu, kad je sve postalo ozbiljnije, trema je izbila punom snagom i nikako je se nisam uspjela riješiti. Znam da bi ona nestala da radim kao profesor ali nekako više nemam toliku želju baš zbog te glupe treme. Jedino ne znam da li bi mi bilo ljepše raditi sa starijim učenicima ili s dječicom. Nekako si mislim da bi mi bilo ljepše poučavati male školarce ali s druge strane ne znam da li bi imala volje objašnjavati neke stvari za malu djecu jer znam da i danas kad držim instrukcije u sebi ludim kad netko danima ne može shvatiti nešto što mu objašnjavam i što je toliko lagano da bi svatko mogao skužiti. 

Grafički / web dizajner

Ovo je jedan od poslova koji spadaju u moju struku ali je problem što uvijek traže samo dizajnere s godinama iskustva. Čak ni od portfolia radova nema nikakve koristi. Ali neka, ovaj san polako ostvarujem i ne odustajem.


Ako ništa drugo, radim za sebe jer u tome uživam, radim za prijatelje kojima želim pomoći a radim i honorarno što mi je veliki gušt. To je jedan od poslova koji mi omogućavaju da se kreativno ispušem i nema ničeg ljepšeg od zadovoljnog klijenta. Vizitke, web stranice, promotivni artikli, kalendari, plakati, sve je to nešto što volim raditi.

Odgajateljica

Biti odgajateljica možda nije nikakvo glamurozno zanimanje ali ja, eto, jako volim djecu i ne bi mi bio problem raditi cijeli dan okružena s limačima ili sa starijom dječicom koja galami i šta ja znam što sve ne. Mnogi su mislili da ću otići ili u tom smjeru ili u smjeru profesorice ali eto, sve sam na kraju iznenadila i završila u sasvim drugim vodama. Vjerujem da kao odgajateljica neću nikad raditi jer nemam ni fakultet za to zanimanje ali prije dosta vremena to je bila jedna od mojih želja

Organizatorica vjenčanja

Organizacija vjenčanja je još jedan moj neispunjeni san. Možda nikad neću biti organizatorica cjelokupnih vjenčanja ali ću raditi bar onaj dio koji najviše volim - DIY - izrada pozivnica, zahvalnica, drugačijih okvira za vjenčane fotke, dekoracija i drugih stvarčica za vjenčanje.

Već polako radim na tome i hvala Bogu na zaposlenju pa da napokon sve mogu malo ubrzati. Sigurno ste i sami gledali film u kojem Jennifer Lopez igra ulogu organizatorice vjenčanja. Zar nikad niste poželjeli raditi isto? Dizajn vjenčanice, dekoracije na stolu, poklončići za goste, ma ima toliko detalja u čijoj se izradi može uživati. Bilo bi nešto predivno svakom pojedinom paru ostvariti željenu čaroliju.

Psiholog ili doktorica
 
Činjenica je da nikad nisam bolesna i da jako loše podnosim krv pa ne vjerujem da bih mogla raditi kao doktorica. No, oduvijek mi je bila želja na neki način pomagati ljudima, pa sam mislila da mi je još jedna mogućnost biti psiholog. Kao psiholog bih radila s ljudima kojima je pomoć uistinu potrebna, savjetovala bi ih i pomogala im nositi se s boli koja ih guši. I sama sam puno toga prošla i imam dosta iskustva u tom pogledu. Sretna sam što moj posao trenutno ima i veze s ljudima pa da bar djelomično mogu ispuniti svoju želju da pomažem drugima. Pa makar to bilo samo s toplim riječima, nije važno.

Slikarica

Kad sam tek morala birati fakultet na koji ću ići bila sam svjesna da sam umjetnički tip i da bi to bilo nešto u čemu ću se najbolje snaći. No, u to sam vrijeme svoje buduće zanimanje birala na slijedeći način - pitala sam se što bi mi jednog dana moglo osigurati najbolju budućnost? I mislila sam da kao slikarica ne bih imala baš dobru budućnost tako da sam od toga odustala unatoč tome što mi je umjetnička akademija bila velika želja.


Od djetinjstva sam sate i sate provodila slikajući sve i svašta, pa čak baveći se i dizajniranjem odjeće. Iscrtala sam hrpetine bilježnica, papira, potrošila tone slikarskog materijala. I to je bilo nešto što me opušta. Kad sam počela studirati zapustila sam slikarstvo, iako ne svojom željom nego je do toga došlo zbog toga što su bile takve okolnosti. Sad pak radim i opet ne stignem ništa ali se nadam da ću se brzo opet organizirati i da ću opet u ruke uzeti kist ili olovku, unatoč strahu da su sve moje slikarske sposobnosti ishlapile, nestale. A ne znam da li sam vam već rekla da je jednom davno moj rad čak bio i na nekoj izložbi.

Rukometašica ili umjetnička klizačica

Vjerujem da ste i vi bar jednom poželjeli biti profesionalni sportaši. Od kad sam krenula u školu voljela sam rukomet a ta je želja rasla kad sam gledala naše reprezentativce. Znam da sport zahtjeva puno odricanja ali kad sam to željela nisam razmišljala o tome. A klizanje, što reći. Uživala sam gledati prijenose klizanja na tv-u, one krasne kostimiće koje bi žene nosile i sve one krasne piruete. U klizanju sam se okušala onako u društvu par puta i shvatila da baš nisam neki talent za klizanje, osim ako se i padanje ne priznaje pod talent :)).

Modna dizajnerica

Iskreno, ne volim baš gledati naše modne revije jer mi se vrlo rijetko nešto svidi, ne znam, jednostavno ne pogađaju moj ukus. Ali bilo bi divno pokazati rezultate svog rada na modnoj reviji.



Prije fakulteta i povećanja obaveza puno sam vremena provela crtkarajući haljine, kompletiće, suknjice, ma sve što mi je palo na pamet. Modni dizajn je bio moja velika želja, samo što je moj problem da ja volim dizajnirati tj. crtati modele ali me ona strana s materijalima i šivanjem toliko ne zanima.

Pisac

Već sam nabrojila sve i svašta, ali evo, ima još. Uvijek sam, kad narastem, htjela biti i pisac. Napisala sam puno tekstova, pišem blog, uživala sam u pisanju zadaćnice u školi (a to su svi mrzili). Sebi za dušu pisala sam knjige doma u slobodno vrijeme, čuvala ih na računalu, ali nikad s njima ništa nisam napravila. Sad kad malo razmislim to su bile gluposti ali tako se razvijala ljubav prema pisanju. Znam samo jedno - da sam pisac nikad ne bih pisala priče poput bajki, s likovima i sličnim. Ja sam više tip za psihološke teme i sigurno bi pisala knjige kakve i sama volim čitati, knjige koje bi mogle pomoći drugima. Uglavnom, bile bi to različite psihološke teme. A već sam rekla da bih uz to pisala i kuharicu :)

Dizajnerica interijera

Iako me zanimaju i eksterijeri, interijeri su ipak moja prva ljubav. Mogu provesti sate i sate tražeći inspiraciju na webu za svoj dom. Jedva čekam kad ću graditi svoju kuću pa da mogu sama oslikavati zidove, dekorirati prostorije i učiniti svoj dom posebnim i drugačijim od svega što sam do sad vidjela.


Voditeljica kreativnih radionica

U slobodno vrijeme jako uživam u izradi svakakvih stvarčica. Za sad ih nažalost ne mogu raditi koliko to želim ali jednog dana ću urediti svoj kreativni kutak u novom domu i onda ću si naći slobodnog vremena. Bilo bi divno raditi cvjetne aranžmane, okvire za slike, kutijice, božićne vijenčiće i druge blagdanske dekoracije i sve te ideje dijeliti s onima koji u svemu tome uživaju baš kao i ja.

Kao što možete vidjeti, oduvijek sam imala puno ideja i želja no teško je sve ispuniti. Sigurno si sad mislite, ajme, puno je to snova. Ali ja se svejedno nadam da ću ispuniti bar neke od njih - bar ove koji su nastali kad sam već znala što želim od života. Snove iz djetinjstva teško da ću ostvariti jer onda još ni sama nisam znala što točno želim i vodila sam se za svim i svačim samo ne za svojim srcem.

A sad se nadam da ćete i vi podijeliti sa mnom koje su vaše želje i snovi - što ste kao mali htjeli biti kad odrastete i kako su se mijenjale vaše želje s godinama? Da li su se, kad ste odrasli, promijenili vaši snovi? Jeste li svoje snove uspjeli ostvariti ili još uvijek radite na tome? Je li vaš trenutni posao ispunjenje jednog sna ili radite nešto sasvim drugo, nešto što vas nimalo ne ispunjava?

I nemojte zaboraviti...


Izvori: Slika1, Slika2, Slika3, Slika4, Slika5, Slika6, Slika7, Slika8, Slika9

0 komentari:

Objavi komentar