2013-12-01

Kako ostati motiviran?

Prije koji dan sam vam pisala o svemu što me mučilo i zbog čega sam bila odsutna, zašto nisam pisala i što mi se sve događalo u životu. Ako ste pročitali članak (ako niste, evo link) shvatili ste da je iza mene jedno loše i teško razdoblje s kojim se i dalje borim, ali sam opet, po ne znam koji put odlučila da ću skupiti snage, motivirati se i hrabro krenuti dalje, u nove pobjede, sve dok stvarno ne dođe dan kad ću reći - napokon sam pobjedila i sve je krenulo na bolje. Puno me divnih stvari čeka u prosincu i naravno da ću i o njima pisati pa budući da nam je prosinac zakucao na vrata mislim da je vrijeme da se malo motiviramo svi koji smo u istim ili sličnim problemima pa da meni omiljeni blagdanski mjesec možemo provesti kako treba: veseli, optimistični, u društvu voljenih osoba, nasmijani od uha do uha, pozitivni, puni nade da nas čekaju bolje stvari i jednostavno sretni kao nikad do sad. Znam da imamo svakakvih problema, ali obećajmo si da će ovo biti mjesec kad nećemo dozvoliti da nas pogađaju jer nema smisla uništiti ovo krasno vrijeme crnim mislima. Obećajete? Ja svećano obećajem da će prosinac biti najsretniji i najčarobniji ikad i da ćemo se baviti samo Božićnim temama kako Bog zapovijeda! Stoga evo nekoliko (čitaj: hrpaaa) motivirajućih izreka - nakon što ih pročitamo bit ćemo spremni i motivirani da rečeno i ostvarimo!




 































Mogu li i vama ovakve motivirajuće izreke popraviti raspoleženje i promijeniti razmišljanja? Hoćete li mi se pridružiti i ostaviti sve probleme po strani te skupa sa mnom provesti najljepši blagdanski mjesec ikad? Na koji se način motivirate kad vam svi planovi propadaju a znate da morate skupiti snage za dalje? Ako imate kakav tajni "recept" podijelite ga sa mnom. S kojom se od motivirajućih izreka prikazanih u članku možda slažete ili ne slažete?

P.S.
Ako imate kakve želje za članke ovaj mjesec slobodno mi pišite, bilo ovdje u komentarima bilo na Facebook bilo na email. Uskoro vas očekuju novi recepti, darivanja, tekst o planovima za prosinac, wishliste, ma sve i svašta, članci u kojima ćete upoznati mene poput Before I Die i And That's Who I Am... Slušam vaše želje i prijedloge!
Pusa!


0 komentari:

Objavi komentar