2012-06-22

Ili - ili: kuhinja

Prije neki dan dečko i ja kupili smo svoj prvi časopis o uređenju doma. S obzirom da planiramo zajednički život a i mene jako zanima uređenje interijera i eksterijera, mislim da je već bilo i vrijeme. Do sad sam crpila inspiraciju samo s Interneta i na laptopu imam jedan folder s tonom fotografija koje si spremam kao inspiraciju za dan kad ću i sama dizajnirati svoju kuću. Internet je odličan izvor ideja i inspiracije pa zato želim s vama podijeliti kad mi se svidi neki detalj ili kompletna prostorija. Bravacasa je časopis koji, kako stoji na njihovim web stranicama, unosi ljepotu u naše domove i namijenjen je strastvenim dekoraterima kao i svima koji žele dobiti ideje za uređenje vlastitog doma.


U prvom broju ovog časopisa koji smo nabavili, svidjela nam se jedna kuhinja koju vam želim pokazati. Uslikala sam ju u časopisu i nadam se da ćete dobro vidjeti. Kuhinja je moderna i nama se sviđa jer volimo taj više moderniji stil. Jedan od detalja koji nam se sviđaju je ovaj desni crno sivi zid. Već si mogu zamisliti u svojoj kuhinji nešto ovakvo. Moja ideja za taj zid potječe još od Večere za pet kad sam vidjela jednu kuhinju u kojoj je dio zida bio oslikan prekrasnim velikim cvijetom u nježnim bojama. Taj zid je bio centar kuhinje i prekrasno je izgledala. Nažalost, ne Internetu ne uspijevam pronaći nikakvu fotografiju te kuhinje iz Večere za pet, pa ako netko možda kojim slučajem zna na koju kuhinju mislim i ako možda zna gdje se mogu naći kakve fotke, informacija bi mi bila jako korisna.


Dakle, u svojoj kuhinji želim zid poput tog crno sivog, može biti i u tom stilu a postoji mogućnost i da ću ga sama oslikati. Također mi se sviđa ovaj veliki prozor s desne strane, odmah do tog crno sivog zida. Ne mora biti ni toliko veliki prozor, može biti i manji ali sviđa mi se kuhanje odmah do prozora, kraj prirodnog svjetla. Slijedeći detalj je ljubičasti dio zida, koji također unosi malo živosti u kuhinju i mislim da baš dobro ide uz boje u ovoj kuhinji. Što se tiče prozora s lijeve strane ja bi ga maknula. Također bi približili ovaj lijevi zid s kuhinjskim elementima i negdje na tom zidu bi možda bio i frižder a obavezno bi tu negdje uklopili i vrata za špajz. Bitno mi je da ulaz u špajz bude tu, blizu, da mi je sve na dohvat ruke. Sviđa nam se i ovaj element kao šankić s tim bijelim barskim stolicama. Dečko obavezno želi nešto takvo u našoj kuhinji, jer kaže da bi tu volio provoditi vrijeme kad ću mu ja peći omiljene kolače i kuhati omiljena jela. Jedino bi tu površinu ostavila praznom za rad odnosno sudoper bi prebacili na onaj unutarnji dio s ljubičastim zidom. Što se poda tiče, meni je također odličan - sviđaju mi se ove velike tamne kocke. Sve u svemu, sve mi je zajedno super uklopljeno i uz manje izmjene ovo bi mogla biti jednog dana naša kuhinja - kuhinja u kojoj bi vrlo rado provodila sate i sate radeći kolače i kuhajući. Evo još jedne slike iz časopisa, kliknite slobodno na sliku da bar malo bolje vidite detalje.


Sad kad sam vam pokazala jednu kuhinju koja mi se sviđa, želim ovdje samo za usporedbu staviti i primjer jedne kuhinje više rustikalnog tipa. Iako se ja odlučujem za moderniji stil, mnogi i dalje vole rustikalno uređenje doma. Ja ne bi ništa posebno komentirala ovu kuhinju, jer nije moj stil odnosno ono što zamišljam za sebe jednog dana. Unatoč tome, rustikalni stil je i dalje jako popularan. Kad smo nedavno kupovali stakleni stol, malo sam razgledavala i kuhinje i stvarno kod nas ima jako malo namještaja poput onog s gornje slike. Tako da, jednog dana kad ću kupovati ili dati raditi kuhinju, već vidim da ću se morati maknuti malo dalje od svog mjesta ako želim naći nešto prema svom ukusu.


Sad kad ste vidjeli dvije potpuno različite kuhinje i dva potpuno različita stila, mene zanima koji stil vi više volite - moderniji, rustikalni ili pak možda neki sasvim drugačiji? Koja vam se od prikazanih kuhinja više sviđa i da li vam je pao za oko koji detalj? Jeste li već negdje pronašli svoju kuhinju iz snova - ako jeste, možete podijeliti link ili fotku :). I na kraju, ako znate još koji dobar časopis o uređenju doma ili možda neku dobru web stranicu slobodno mi predložite.

Izvori: rustikalna kuhinja, časopis Bravacasa

0 komentari:

Objavi komentar