2012-06-29

Zašto volim ljeto

Obožavam ljeto... unatoč nepodnošljivim vrućinama zbog kojih ne želim izaći iz kuće, unatoč tome što se nepodnošljivo znojim, unatoč nevremenima i munjama kojih se užasno bojim. Unatoč svemu tome i dalje uživam u čarima ljeta.


Bez obzira na sve probleme, strahove i glavobolje uzrokovane toplinskim udarima, ljeto je čarobno vrijeme u kojem možemo raditi toliko toga što zimi ne možemo. Ne kažem da ne volim zimu, daleko od toga, jer i zima ima svojih čari, ali zima me sputava u nošenju haljinica, papanju finog voća i opuštanju u moru. Iako, moram priznati da si i zimi priuštim neke sitnice koje volim ljeti, kao što je na primjer sladoled. Sjećam se kako sam jedne godine u Zagrebu usred zime na minus ne znam koliko stupnjava navalila na sladoled. No, da se vratim ljetu. Unatoč svim njegovim manama, samo nam ono omogućava ležanje na pješčanoj plaži u zagrljaju voljene osobe, promatrajući zalazak sunca i zvijezde do dugo u noć. A sad, evo zašto toliko volim ljeto..

1. Ljetne haljinice i suknjice

Istina je da sam jako niska i da mi primjerice duge suknje sigurno ne stoje najbolje. Ali ja ne bi bila ja, da ljeto ne provodim u haljinama i suknjicama, bilo dugim ili kratkim. Moj jedini problem je što uvijek iz shoppinga dođem s haljinom kakvu nisam namjeravala kupiti, ali eto, uvijek imam peh da ne nađem točno ono što tražim. Inače, ne volim baš zimsku odjeću, traperice, debele veste i sve ostalo jer me ništa ne može ugrijati. Užasnooo sam zimogrozna i ma kako se obukla nikad mi nije dovoljno toplo. Kad sve te slojeve odjeće stavim na sebe izgledam ko mali medo baš zbog toga što sam niska a i nisam baš oličenje mršavosti pa me to izluđuje. E zato volim ljeto - jer mogu na sebe navuči lepršavu haljinicu i osjećati se odlično (a ne kao mali medo). Već sam probala riješiti problem nošenja haljina zimi ali nažalost nije baš uspjelo. Kupila sam divnu debelu vunenu haljinu koja i krasno stoji i divne je boje ali opet mi je nešto smetalo, vuna me "grizla" i nisam se osjećala tako ugodno kako se osjećam ljeti. Evo i nekoliko primjera haljinica.


Ovakvu dugu kao što je na donjoj slici u nastavku definitivno želim! Može i u toj zelenoj boji, koja mi je lijepa iako nisam baš ljubiteljica zelene, a može i u tirkiznoj boji.. samo ne znam gdje bi mogla naći ovakvu divnu haljinu, kod nas nešto takvo nisam nigdje vidjela.. jeste li vi možda vidjele negdje?


2. Voće: lubenice, jagode, trešnje

Još jedan razlog zbog kojeg volim ljeto jest taj da mogu uživati u okusima lubenica, jagoda, trešnji i drugog sezonskog voća. Ja bi definitivno od voća mogla živjeti. Iako zbog lubenica cijelo vrijeme hodočastim u kupaonu ne mogu ju prestati jesti. A ove godine sam odlučila i isprobati neke receptiće s lubenicama pa im se zato još više veselim. Ako imate bilo kakav ukusan lagani receptić s lubenicama za preporučiti, možete recept ili link staviti u komentarima. Eto, za mene nema ništa ljepše nego se na +40 stupnjeva rashladiti kriškom (odnosno s nekoliko kriški :)) ) lubenice i odmah se osjećam bolje. Trešnje su već nažalost prošle i bile su jako loše ove godine a što je jagoda tiče nadam se da će ih biti još.


3. Sladoled

Igrom slučaja, na mojoj listi razloga zašto volim ljeto ima dosta hrane :). Ali sladoled sam, uz lubenice, morala smjestiti valjda i na prvo mjesto. Svatko tko me poznaje zna kakav sam veliki sladoljubac i mislim da ne poznaju nikoga tko sladoled voli više od mene. Imam i jednu omiljenu slastičarnu koju itekako redovno posjećujem a zaposlenici te slastičarne često već napamet znaju što želim naručiti i sladoled nigdje nije toliko fin kao kod njih (a bome ni jeftin). Sjećam se i sladoleda iz svog djetinjstva - tad smo se davili u nekim lopticama, bačvicama, lučkama, bubiju i drugim odličnim ljetnim poslasticama. Danas mi nažalost mnogi sladoledi u našim trgovinama nisu ni do koljena tim iz djetinjstva. Znate li možda da ih još ima negdje za kupiti? 


4. More, sunce, kokteli...

Sve bih dala da živim na moru. Ako ne cijelu godinu, jer obožavam i život na selu, bilo bi mi sasvim dovoljno da na moru mogu provesti oko 2-3 mjeseca godišnje. Obožavam šetnje uz more, slušati žuborenje valova. Obožavam kad me u toku šetnje zaskoči ogromni val i osvježi. A i kad sam na moru, puno lakše podnosim vrućine. Naravno, najljepše je uskočiti u more, plivati, vozikati se na luftiću, pa opet malo plivati, roniti i tako uživati satima i satima. Još da nemam alergiju na sunce, ne znam gdje bi mi bio kraj.


5. Bazeni

Naravno, bazeni i more se ne mogu uspoređivati. Ali kad smo na kopnu i ne možemo do mora, dobra su alternativa. Meni je samo važno da se osvježim i da mi nije vruće i to je to. Čula sam nešto i da se negdje u Istri gradi novi vodeni park a kao i da neki postoji u Samoboru ili negdje pa jedva čekam vidjeti o čemu se radi. Jeste li možda vi posjetile ovaj vodeni park u Samoboru, ako stvarno postoji? Inače, nevjerojatno mi je kako mi u Hrvatskoj valjda nemamo ni jedne toplice toliko velike i divne poput onih u Sloveniji - primjeri Moravskih toplica i mnogih drugih. Zato ja ovog ljeta imam u planu skoknuti par puta do susjednih nam toplica jer od mora ove godine nažalost ništa.


6. Rolanje

Iako jako volim rolanje, čini mi se da ga ljudi u mojoj okolini vole sve manje i sve više zanemaruju. Nekad smo stalno bili vani, na ulici, rolali se do izmaka snaga, utrkivali se, opuštali itd. A danas gotovo da nema nikoga s kim bi mogla provesti vrijeme na rolama.


7. Izleti i planinarenje

Znam, ponavljam se po već ne znam ni sama koji put, ali nema ničeg ljepšeg od dana u prirodi, bilo na planinarenju ili na izletu. Uzmimo za primjer Plitvička jezera. Iako ih ja jako volim i već jedva čekam da ih opet posjetim. Znam da bi mi bio doživljaj posjetiti ih i zimi jer su predivna u svako doba godine ali meni je veći gušt šetnja uz slapove ljeti kad me mogu i poprskati i osvježiti. Što se planinarenja tiče, baš sam komentirala na jednom blogu da mnogi ne razumiju bit planinarenja. Ljudi mi znaju reći da nema smisla planinariti kad na vrhu planine nema ničega i da se nema što raditi. A meni je najvažnije provesti dan u prirodi i nekima se to ne može objasniti.


8. Manje papanja - manje kilica

Ne znam kako vi ali ja ljeti, hvala Bogu, manje jedem. Zbog vrućina jednostavno ne mogu. I onda ima dana kad pojedem i previše jer mi se tu i tamo otvori apetit ali većinoma kad je vrijeme za ručak ja nisam gladna. Eto još jedne dobrobiti ljeta. Zimi jedva čekamo pojesti nešto toplo da nas ugrije pa se i debljamo a ljeti mi je od tople hrane samo toplije pa ju izbjegavam kad god mogu. Još da nisam lijena i da napokon opet počnem vježbati, možda bih i nešto smršavila ovog ljeta. Inače, krenula sam na dijetu, smršavila 4 kg i sve je stalo pa sam izgubila volju. Ne znam kako da se opet natjeram..


9. Spavanje s otvorenim prozorom

Kao inspiracija za članak mi je poslužio jedan članak o 10 razloga zašto autorica voli ljeto pa sam i sama odlučila napisati sličan članak, naravno, s mojim razlozima. U tom sam članku vidjela da autorica voli spavati s otvorenim prozorom a taj razlog jednostavno moram staviti i na svoju listu. Nema mi ljepšeg od spavanja s otvorenim prozorom nakon ekstremno vrućeg dana. Kad dođe večer i otvorim prozor, napokon mogu disati. Jučer kad sam otvorila prozor i neko vrijeme tako uživala, već su mi i prstići na nogama postajali ledeni. Zimi ne volim kad se smrzavam ali ljeti nešto takvo baš dobro dođe. Jedva čekam večer da nestane znojenje i da uživam u svježem zraku!


10. Koncerti, izlasci, roštiljanje, šarenilo...

Baš mi je lijepo vidjeti kako sve ljeti živne. U gradu se uvečer okupi više ljudi. Uz to, i više je događanja koje možemo posjetiti. Više koncerata za posjetiti. Sve se zazeleni, zašareni, ma nešto divno. Djeca se napokon mogu igrati vani, u prirodi i sve nekako bude ljepše i veselije. 


11. Krastavci, paprika i drugo povrće

Ako me netko pita koje povrće najviše volim, odgovaram iz ovih stopa: krastavce! Također obožavam i papriku i još ponešto ali krastavci su moj broj jedan! Neki sam dan prvi put pravila salatu od krastavaca, domaću, i bila je tako ukusna da sam skoro pojela punu zdjelu za ručak. Inače, ja ih najviše volim na način da ih ogulim i naribam, dobro nasolim i onda ih pustim da odstoje i da puste vodu. Tad ih dobro stisnam s rukama i onda ih tako mekane začinim i guštam. A salata je još bolja i kad malo stoji u hladnjaku jer je onda baš osvježavajuća. I druga su povrća fina, ali jel tako da nema bolje salate?


12. Šljokičasti proizvodi za tijelo i minimalni make up

I na samom kraju, ljeti se jako volim mazuckati različitim šljokičastim proizvodima. Iako ih nemam puno obožavam ih - obožavam njihov miris i sjaj koji ostavljaju na koži. Baš volim kad se sva svjetlucam u skladu s time kako se osjećam. Trenutno koristim Essence Sun Club body glow sparkling & moisturizing body gel, Balea Young losion za tijelo Summer Glam i Essence Sun Club hidratantni shimmer sprej. Obožavam ih! Također, ljeti volim i minimalni make up na licu jer se (već ste sigurno zapamtile) užasno znojim i sve ode s lica jako brzo. Iako se volim ponekad našminkati i svaki dan bi mogla nositi ruž na usnama ipak ljeti preferiram laganiji i minimalan make up a ponekad i nikakav.


I to je to.. trebalo je biti 10 razloga ali na kraju je ispalo 12 a ništa nisam htjela izbaciti jer sve to volim. Naravno, iako ima puno razloga zbog kojih volim ljeto, ima i nekih stvari koje ljeti ne volim ali to nije bila tema članka. Prednosti ipak ima puno više!

Da li i vi volite ljeto i jeste li se pronašle u nekom od mojih razloga? Koje je vaše omiljeno voće, povrće ljeti? Čime se rashlađujete? Imate li neki dobar izlet za preporučiti ili neki dobar ljetni osvježavajući recept s lubenicama, sladoledom, krastavcima ili bilo čim drugim? Jeste li nabavile svoje ljetne haljinice ili više volite hlačice? Imate li možda za preporučiti koje dobre toplice u kojima ste bile? Želite li možda da napišem članak o nekom od spomenutih proizvoda ili imate bilo kakav drugi prijedlog za članak, nešto o čemu bi voljele čitati? Ako želite, stavite u komentare link do fotke s haljinicom koju ste kupile ili možda link na neki receptić. Znate li možda nešto o tom vodenom parku u Samoboru, postoji li uopće? Možete i vi sastaviti svoju listu razloga zašto volite ljeto pa mi otkriti što volite u komentarima.




0 komentari:

Objavi komentar