2012-06-22

Prijatelji, Zauvijek tvoj ili Zavjet ljubavi

Šta da kažem osim da sam danas raspoložena za romantiku i romantične filmove, pa želim s vama podijeliti kratke recenzije posljednjih romantičnih filmova koje sam pogledala. I ne, ne mislim na slavne Prijatelje iz istoimene serije, mislim na film Friends with Kids koji se nedavno počeo prikazivati u Cinestaru. Također, mislim na filmove Zauvijek tvoj (Lucky one) i Zavjet ljubavi (The Vow) koji su se nedavno prikazivali u kinu. Svi spomenuti filmovi su romantični, baš kao što mi žene volimo. Jeste li ih možda već pogledale? Ako niste, Zauvijek tvoj i Zavjet ljubavi se sigurno mogu skinuti s Interneta a za Prijatelje primite dragog za ruku i pravac u kino dok još stignete.

Isto sam i ja napravila sa svojim dragim, prema sadržaju nam se film Prijatelji učinio dobar pa smo rezervirali karte, kupili sokiće i zavalili se u udobna Cinestar sjedala da bi uživali u filmu. 


Nakon što su se dojmovi slegli, mogu reći da je film ispunio naša očekivanja, a posebno moja. Mislim, žene i romantični filmovi, teško da može ispast loše. U filmu se zapravo radi o skupini prijatelja koji uživaju u vlastitim druženjima, sve dok se ne dogodi velika promjena. Njihovo društvo čine dva para i dvoje samaca koji će se igrom slučajnosti na kraju spetljati i kako to obično biva - živjeti sretno do kraja života :)).

Jedan od parova, Leslie i Alex, na početku filma obavještava društvo da će dobiti dijete, nakon čega se ostali pomalo šokiraju i radnja se dalje nastavlja nakon nekoliko godina. Pretpostavljate, nekoliko godina poslije sve je drugačije, druženja su sve rijeđa i sve se promijenilo iako su se oni kleli da će sve ostati isto. No, nakon tih par godina, i drugi par, Ben i Missy, također već imaju zasnovanu obitelj. Samo Julie i Jason su i dalje sami iako jako vole djecu svojih prijatelja. Nakon što su vidjeli u kakve su krize zapale ljubavi njihovih prijatelja, pokušali su smisliti na koji način bi imali djecu a da ne izgube svu romantiku s budućim supružnicima. I dobili su ideju koja se ispočetka činila kao suluda - mogli bi imati dijete zajedno. Mislili su, što može poći po krivu kad su najbolji prijatelji, vole se, slažu se u svemu, zajedno bi odgajali dijete a nakon nekog vremena bi pronašli nekoga s kim bi dijelili romantični dio veze.


Pogađate, prijateljstvo nakon vođenja ljubavi i rođenja djeteta više ne može ostati isto. Kad tad se s nečije strane morala roditi ljubav. Iako su neko vrijeme uspjeli izbjegavati sve moguće komplikacije koje donosi brak, bilo je samo pitanje vremena kad će poći po krivu. Bilo je jasno od samog početka da će biti zajedno, bilo je očito koliko se dobro poznaju i znaju svaki i najmanji detalj jedno o drugome - to je tako samo kad se netko iskreno voli. Ja si ne mogu pomoći, volim romantične filmove i rastopim se kad gledam ovakve divne priče.. nepopravljiva sam romantičarka. I nije mi bilo jasno kako su njihovi prijatelji mogli dozvoliti da sav trud propadne i kako su ih djeca i brak ipak mogli rastaviti. Ja sam uvijek mislila da djeca još više povezuju dvoje ljudi koji se vole. Jasno mi je da brak sa sobom nosi mnogo problema s kojima se prije ne susrećemo, ali ako se stvarno volimo sve možemo prebroditi - što je pokazao i rasplet na kraju filma.

Osim Prijatelja, u zadnje smo vrijeme pogledali još jedan romantični film - Zauvijek tvoj. Naravno, i taj film me je u potpunosti osvojio svojom pričom. Mislim, koga ne bi osvojila priča o vojniku koji u najtežem trenutku pronalazi sliku prekrasne mlade žene koju sačuva, i nakon što preživi borbu, pomisli da je to sve zbog te žene te ju naposljetku odluči potražiti.


Zar ne bi svaka od vas poželjela romantičnog dečka poput Logana, glavnog lika u filmu? Zamislite si da se negdje u ratu bori neki dobar zgodan dečko i da cijelo to vrijeme misli na vas? Da cijelo vrijeme misli da je bila sudbina što ste preko slike bile cijelo to teško vrijeme uz njega. Istina, da to saznate sigurno bi mislile da nešto nije u redu s njim, ali zapravo je sve to slatko i romantično.

Beth, cura sa slike, imala je sina Bena, još iz braka s arogantnim Keithom. Keith misli da i dalje može vladati njezinim životom i počinje ludjeti kad shvati da se Beth ponovno zaljubljuje i njega zaboravlja. Iako će ih pokušati rastaviti i iako će Beth reči istinu - zbog čega je Logan uopće došao kod nje - na kraju će ipak napraviti nešto dobro od svog života te će dati život da bi zajedno s Loganom spasio život svog sina Bena.


Iako je Beth na početku osjećala odbojnost prema Loganu, vrlo brzo je osvojio njezinu ljubav. Zanimljivo je kako ju je došao potražiti ali nikad nije imao zle namjere. Kad se zaposlio kod Beth na farmi za dresuru pasa, nije joj znao kako reći istinu, danima ju je promatrao i divio se njoj kao ženi a u njemu je polako rasla ljubav prema njoj. Inače, u Iraku je umro i Bethin brat te se na kraju ispostavilo da ga je Logan poznavao. Budući da je znao kako je on umro, pomogao je Beth razjasniti cijelu situaciju i pokazao joj je da njezin brat nije umro uzalud i da je do kraja činio dobro. Kao što to uvijek biva, ljubav je opet pobijedila sve prepreke a osim toga, film je pokazao i za što smo sve sposobni zbog ljubavi. Nakon ovog filma možemo se samo pitati kakve sudbine nas očekuju. Nevjerojatno je kad nas ljubav čeka negdje gdje ju ne tražimo i kad ju najmanje očekujemo. Kako je završila ova priča, obavezno pogledajte!

I na samom kraju, treća romantična komedija koju smo pogledali - Zavjet ljubavi (The Vow). Taj sam film toliko željela gledati da sam na kraju ostala pomalo razočarana krajem. Ali nisam bila razočarana jer je film loše završio nego ja nikad nisam zadovoljna krajem ovog tipa - par se pomiri i gotova priča. Ja bi kad se sve sredi i sve dođe na svoje htjela još malo gledati film, da vidim što se događa kad oni napokon budu zajedno. Ne znam zašto filmovi uvijek taj zadnji najslađi dio preskaču..


Zamislite da se nađete u situaciji da ste najsretniji na svijetu, dijelite dobro i zlo sa svojom boljom polovicom i odjednom se više ničega ne sjećate. Mislim da nema gorega od toga a upravo je takva sudbina zadesila glavne likove u filmu Zavjet ljubavi. Leo i Paige su mladi bračni par, nedavno vjenčani. Živjeli su život punim plućima i onako kako im je najbolje odgovaralo sve do trenutka kad se dogodila kobna prometna nesreća. Leo je preživio nesreću bez težih posljedica dok Paige nije bila te sreće. Nakon što se probudila iz kome, shvaćaju da se ona ničega ne sjeća i da ne zna tko je Leo. Srce mi se paralo kad sam gledala s kakvom se boli suočava Leo no unatoč svemu pokušavao je to ne pokazivati pred njom i odlučio ju je ponovo osvojiti. Sigurno nije bilo ni njoj lako jer se ničega ne sjeća, ali ona je otišla živjeti svojim roditeljima, opet je nešto malo mutila sa svojim bivšim i živjela je život kao da Lea nikad nije bilo. A on se jadnik borio za nju, pokušavao joj je na sve načine pomoći da se prisjeti njihovih uspomena, vodio ju je na njihov drugi prvi spoj i borio se s takvom situacijom sve dok jednog dana nije odustao jer je mislio da više ništa nema smisla.


Hvala Bogu što se barem ona nije promijenila kao osoba jer je upravo to što je ostala ista pomoglo u tome da opet budu zajedno. Životom u kući svoje obitelji opet je shvatila zašto je otišla od njih i što joj je potrebno u životu. Iako je meni film bio odličan, nisam bila zadovoljna krajem jer se Paige na kraju nije sjetila svoje prošlosti već je samo tako otišla natrag k Leu :))

A sad mislim da je dosta romantike za danas. Ako ste i vi romantične dušice sigurna sam da vas ni jedan od ovih filmova ne bi razočarao. Ako bi morala odlučiti koji mi je od ovih filmova bolji, ne bih mogla odabrati jer sam ih sve predstavila u ovom članku baš zbog toga što su me svi očarali. I moram priznati, kad se nešto žalosno događalo u filmu, malo je falilo da pustim i koju suzicu zbog njih hehe.. 

Jeste li pogledale koji od ovih filmova? Možda vi, za razliku od mene, imate favorita među njima? Što vas se u filmovima posebno dojmilo? Ili se možda ne ubrajate u skupinu nepopravljivih romantičarki odnosno ne volite ovakve filmove?




0 komentari:

Objavi komentar