2012-06-27

Novi organizator kistova

Dugo sam kistove držala u etuima u kojima sam ih dobila ali to mi je bilo sve nepraktičnije pa sam odlučila organizirati ih nekako drugačije. Nisam još dobila nikakvu konkretnu ideju ili želju kako bi to trebalo izgledati a kad sam neki dan posjetila Muller, sasvim mi je slučajno za oko zapao jedan stalak čija je primarna primjena čini mi se držanje kemijskih olovaka. Kako mi se na prvu svidio, odlučila sam ga kupiti i u njemu držati kistove. Pa pogledajte najprije na prvoj slici kako taj organizator izgleda kad je u njemu hrpa (ne baš velika hehe) kistova..


... a kako izgleda kad je prazan ....


Kao što možete vidjeti na slici, ima nekoliko nižih pretinaca i nekoliko viših. Ti viši pretinci bit će super za kistove a u ovim nižim također za sad držim kistove iako ću s vremenom tu staviti nešto drugo. Cijena organizatora je bila nekih 50-tak kn, možda koja kuna manje. Također sam u Mulleru pronašla još sličnih organizatora, koji su bili nešto skuplji ali mislim da ću i njih s vremenom pokupovati jer su mi svi bili predivni. Također u Mulleru ima i zgodnih srcolikih posudica za jastučiće za skidanje šminke i slično. Mene su te police očarale i sigurno ću se vratiti po još nekoliko stvarčica :).

Što se organizatora tiče, sad su mi svi kistovi lakše dostupni i izbor je pregledniji pa mi to olakšava nanošenje make upa i brže pronalazim kist koji mi treba. Ali muči me jedna stvar. Nisam sigurna da li je kistove bolje držati u ovako nečemu ili u etui-u, kako sam ih držala do sad. Znam da mi je ovako praktičnije, ali će se istovremeno i na kistove nakupljati više prašine pa ću imati više posla s pranjem kistova kad se ne šminkam svakodnevno.

Želim vam pokazati i kako su moji kistovi bili spremljeni prije nego sam ih stavila u organizator. Kao što sam već rekla držala sam ih u njihovim etuima a elf kistove i jedan Sigmin koji je bio poklon, držim u vrećici od Sigme. Desni rozi etui su kistovi koje sam također dobila na dar i sasvim solidno obavljaju svoju funkciju a lijevo su, svi znate, Sigma kistovi.



Evo da i izbliza vidite moje Sigma mezimce :).
Nema ih puno, ali ja ih najviše koristim. Zapravo, s obzirom da nisam profesionalac i neki veliki stručnjak, ni ne trebam previše kistova jer uz ove Sigmine u ovom rozom etui-u ih je nekih 20-tak a imam i nekoliko elf i Essence kistova i to mi je sasvim ok. Iako, naravno da priželjkujem nabaviti još neke nove, no kupit ću ih kad dođe vrijeme za to. Za sad se snalazim i ovako.


Znam da svi već znate sve o ovim Sigma kistovima kao i o Elf kistovima, ali ako imate bilo kakvu želju za članak možete javiti na mail ili u komentarima. Za kraj evo još nekoliko slikica kako to izgleda sad, u novom organizatoru.



Nadam se da vam se sviđa. Ja sam jako zadovoljna. Što vi mislite, da li je bolje držati kistove u ovakvom organizatoru ili u etuima? Kako vi imate organizirane svoje kistove? Koliko kistova posjedujete? Da li je i vaša kolekcija ovako mala ili imate od svakog kista po 2-3 rezerve? Imate li još koji organizator za preporučiti? Možda nešto s eBaya? Slobodno navedite link ili fotku.

0 komentari:

Objavi komentar