2013-02-01

Kuhinje u potkrovlju

U zadnje vrijeme stalno me muči jedan problem: kuhinja. Neprestano razmišljam o njezinom uređenju, o mogućnostima, dizajnima, o svemu što je potrebno u kuhinji, o materijalima, aparatima, divnom suđu koje ću kupovati, kalupima itd. Bude li sve po planu ove godine se selim pa ćemo s dragim uređivati privremeni prostor u potkrovlju i zato mi treba puno ideja i inspiracija. Želja mi je taj prostor urediti što je bolje moguće za što manje novaca. Želim da se u našem privremenom domu osjeća toplina ali i da to bude moderno, odnosno da stančić odražava neki naš stil. Nažalost, za sad pronalazim jako malo primjera uređenja stanova u potkrovljima pa sam odlučila napisati ovaj članak u nadi da ćete i vi sa mnom podijeliti koji link ako ga možda čuvate negdje među svojim favoritima.


Što se tiče dnevnog boravka i blagovaone, to nije nikakav problem. Trenutno se sve vrti oko uređenja kuhinje iz snova. Želim maksimalno iskoristiti prostor jer to neće biti velika kuhinja. Iako, neće biti ni toliko mala. To sam shvatila gledajući kuhinje u Lesnini prije nekog vremena. Također želim maksimalno iskoristiti onaj prostor gdje je kosina. Taj me dio zapravo i najviše muči. Znam da se sve može itekako lijepo urediti samo treba dobro promisliti i razmotriti sve mogućnosti. Osim iskorištavanja prostora muči me i prostoranost. Kad kuham, meni treba mjesta :). Nije mi dovoljna jedna mala površina, lakše mi je kad imam gdje što staviti i kad mi nije kaos u kuhinji. Jednostavno sam tip osobe kojem treba mjesta i znam da bi me izluđivalo da nemam što gdje staviti. Kuhinje u potkrovlju imaju kosi i niži strop i tome se treba prilagoditi. Također, u jednoj većoj prostoriji biti će kuhinja, blagovaonica i dnevni boravak pa na neki način želim i odijeliti te tri prostorije. Nećemo ne znam koliko mnogo ulagati u uređenje tog prostora jer planiramo tako živjeti par godina dok štedimo za kuću, ali naravno mora biti lijepo i pristojno uređeno.


U razgovoru s dragim zaključili smo da je najbolje rješenje kuhinja po mjeri jer teško da ćemo negdje pronaći kuhinju koja će biti ok za naše potkrovlje. No ne znamo gdje početi, što je najbolje učiniti i kako da maksimalno sve iskoristimo. Tu nastupa moja molba. Sve vas koji znate neku dobru stranicu s kuhinjama u potkrovlju, molim vas linkajte mi u komentarima. Svaka pomoć je dobro došla. Ili ako ste već uređivali kuhinju u potkrovlju, bit će nam koristan i svaki vaš savjet. Znam da postoji mnoštvo web stranica koje mogu inspirirati kod uređenja kuhinja, ali kuhinje s kosinama u potkrovlju ja jednostavno ne pronalazim. A htjela bih vidjeti na koje načine drugi maksimalno iskorištavaju te kose prostore.


Molim vas obasipajte me idejama jer ja ih ne pronalazim. Za obične kuhinje pronalazim toliko lijepoga ali za kuhinje s kosinama se osjećam bespomoćno. Dođe mi da se zapitam, zar tako malo ljudi ima kose kuhinje?? Svi mi samo govore kako se mogu krasno urediti ali nitko mi ne daje konkretan primjer. 


Znate li bilo što o izradi kuhinja po mjeri, možda kojeg dobrog majstora, razliku u cijenama između gotovih kuhinja i onih po mjeri, svaka je informacija dobro došla. Znate li bilo što o uređenju kuhinja, podijelite to sa mnom. Zanima me baš sve, od odabira namještaja do bojanja zidova i opremanja kuhinje aparatima i suđem. Imate li za preporučiti koji dobar salon namještaja ili bilo kakav dućan za opremanje kuhinje, slušam vas :) I za kraj, znate li možda što o centru namještaja Solidum u Zagrebu? Čula sam da tu ima jako puno trgovina za opremanje stana pa me zanimaju vaša iskustva. 


Izvori: Slika1, Slika2, Slika3, Slika4

0 komentari:

Objavi komentar