2013-02-15

Blagdani su već davno iza nas ali...

Znam da su blagdani već davno završili i da takvim člancima više nije mjesto na blogu, ali moj blog mora biti u skladu s mojim karakterom. Kako bih ja sve dala da produžim trajanje tih blagdana, to mogu učiniti ako nigdje drugdje onda barem ovdje na blogu. Ovim sam člankom morala obilježiti kraj blagdanske serije članaka no tek je sad došao na red pa sam odlučila podijeliti s vama ponešto od tih dana a nadam se da ćete i vi sa mnom podijeliti svoje priče, iako s malim zakašnjenjem.

Iskreno, iako je bilo lijepo, ove sam godine imala najmanji osjećaj da su blagdani. Nikad prije mi se takvo što nije dogodilo. Vjerojatno je to zbog toga što sam radila i na Badnjak i na Staru Godinu pa nisam imala vremena uživati u svemu kao prijašnjih godina. Blagdani su mi prošli toliko brzo da se još nisam ni snašla. Po prvi put ove godine nisam imala vremena za izradu dekoracija, jedva sam obavila par stvari koje sam trebala. Iskreno se nadam da će iduće tj. ove godine biti bolje i da ću moći uživati u svemu čemu se veselim u to divno doba godine.

Pogledajte za početak aranžmane koje sam radila. Znam da nisu ništa posebno ali kod kuće baš nisam imala nekih ukrasa i nisam mogla napraviti ono što sam zamislila. Tako da, ja sam zadovoljna kad uzmem u obzir da sam se snalazila samo s onim što imam doma.. a stvarno nisam u zadnje vrijeme trošila na nikakve ukrase i slično, tako da, kao da nisam imala ništa hehe. Znala sam već za ovaj tip aranžmana umjesto borovih grančica stavljati i čempres, isto lijepo izgleda na kraju. Što se tiče borovih grančica, mislim da bi bilo bolje da ih kupim ili nešto, jer kad ih ja doma negdje narežem i koristim, to nije baš lijepo jer grančice su svakakave. Nakon što ih napikam u spužvu ruke mi budu sve ljepljive od smole ili čega već i onda se toga nikako pa nikako riješiti. Uglavnom, namučim se s njima. Što se tiče ovih bijelih svijeća koje ne izgledaju lijepo na slici, u živo su puno ljepše jer su šljokičaste što se tu nikako ne vidi. Prvi aranžman je trebao biti duguljasti a drugi okrugli, ali ne znam koliko je to uspjelo :). Drugi aranžman je malo bogatiji s obzirom na to da sam dodala i svijeću u obliku ruže, plastične trešnjice s lijeve strane, šljokastu (ili pošećerenu) dekorativnu jabuku i slično.



Što se tiče našeg boreka ove godine, bio je kompletno plavi. Kod nas se ne kupuju svake godine nove kuglice pa je tako već par godina, a ja, ne znam da li bi ih kupovala svake godine ili ne. Dosadi svake godine isti bor a opet, ne znam koliko se isplati svake godine sve ukrase kupovati ponovo. Inače, ja uživam u kupovanju svega za bor i jedva čekam ovaj Božić da kupujem po prvi put ukrase za svoj bor. Ne mogu se odlučiti da li uzeti zeleni ili onaj bijeli bor :) Koji su vama ljepši?


Kasnim jako jako jako ali nikad nije kasno da vam pokažem krasoticu koju sam osvojila na darivanju kod drage Tihane. Osim Tihani, moram se zahvaliti i Imagination by NickyBlack - obavezno zavirite u galeriju jer nakit je mrak. Pogledajte samo moju narukvicu, kao da su znale koliko volim sladoled.. jedva čekam da u jednoj ruci držim 4 sladoleda (jedan papam, a tri su na ruci). Uglavnom, narukvica je predivna i ovo je jedno od ljepših iznenađenja u zadnje vrijeme. Svima se sviđaju moje tortice i sladoledići na ruci :).

Naravno, pravili su se i kolačići. Naravno, bit će recepata na blogu. Zapravo, za ove desne kolačiće već ste receptić dobili, to je Valentinovski trostruki užitak. A što se tiče rafaelo kuglica s limunom, i taj će recept biti na blogu iako nemam baš nešto slika ali bit će. Iako smo još svašta pekli, jednostavno nisam stigla fotkati. Ali zato jesam stigla papati, ako ništa drugo :)).


Evo i našeg svijećnjaka ove godine, tj. "vijenčića". Ovakvo nešto možete napraviti i sami ako se odlučite ili ako imate kod kuće nekoga spretnog s drvetom. Vrlo jednostavno a efektno izgleda. Nije standardni vijenčić ali meni se sviđa, za promjenu. A tek svijećice, predivno su mirisale.


Što se tiče kozmetike, nije se puno kupovalo ali nešto ipak je, nešto se dobilo i tako. Konačno isprobavam novi odstranjivač laka za nokte. Vazelin ste već vidjeli na blogu, koristim ga trenutno za usne. Dobila sam i ovaj šljokičasti Essence lakić. Kupila sam i Balein odstranjivač šminke s očiju kojega trenutno ne koristim jer su me uvijek poslije pekle oči, pa sad isprobavam micelarnu i puno sam zadovoljnija, bar što se tiče toga da me oči ne peku. Nadam se da si s tim nisam samo oštetila oči jako. Tu je i Baleina kremica poslije depilacije koju ste već i sami mogli osvojiti tu na blogu, pa sprej za kosu i Bourjois gel za tuširanje za intimnu njegu.


Osim kolačića i domaćeg rafaela, papao se i kupljeni rafaelo. Meni se ni jedan domaći ne može mjeriti s kupljenim, iako volim oboje.


Pekle su se i božićne zvijezdice, njih sam uspjela par puta uslikati i receptić će također biti na blogu. Sad tek vidim u kolikom sam zaostatku s receptima :)


Ovo je bio moj mali borek u sobici. Mali, šareni, nije baš nešto, ali meni je bilo glavno da imam bilo kakav bor (točnije rečeno borić) ove godine. Osim borića, sobu sam ukrasila i žaruljicama koje sam kupila i baš je bio divan božićni ugođaj u sobi. 


Evo jednog Božićnog poklona, novih uggsica. Mislila sam da će u to vrijeme biti veliki izbor, sniženja i slično ali sam se prevarila. Ostali su samo brojevi 43 i slični i bila sam očajna. Jedva sam našla jedne jedine za sebe i te su mi bile i najljepše. Iskreno se nadam da nije istinita informacija da se uggsice više neće proizvoditi jer ja ih obožavam, unatoč tome što znam da su mnogima mrske. Toliko su tople da bih mogla i spavati u njima a bome mi je i po snijegu toplo u njima. Dok sam ih kupovala, oko njih je kružila i jedna cura, u nadi da ih ja neću uzeti hehe, kad je to bio jedini manji broj, pa sam morala dobro paziti na njih, tj. dečka sam zadužila da brine o njima i da ih što prije ode platiti da mi ih ova druga curka ne mazne :). Misija je na kraju uspjela i ja sam sva sretna izašla iz dućana s novim uggsicama.. hvala dragi :))).


Što se tiče ukrašavanja kuće, ja se nisam imala vremena baviti s tim, pa su moji samo stavili svijećnjake na blokove i to je bilo sve. Čini mi se da je ove godine kićenje dvorišta i domova kod nas bilo puno slabije u odnosu na prošle godine kad sam znala vidjeti da ljudi imaju okićeno već krajem 11. mjeseca. Baš mi je to bilo neobično. Prošle je godine, eto, bilo minimalno dekorirano, ali ove godine u našem stančiću neće biti minimalizma :).


Neznam kakve sad ovo ima veze s blagdanima, ali da vam usput pokažem i svog ljubimca, još jednog našeg stanara, malog (tj. velikog) Kornija. Moram priznati da jede ko lud i stvarno je narastao kroz godine. Iako ga hranim samo s račićima i sličnim jer ne želim da bude ogroman, a bome i od račića dosta raste. Kad se samo sjetim kad sam ga tek nosila iz dućana, bio je toliko sitan, nogice male, a sad gledajte te noge hehe. Uglavnom, htjela sam vam pokazati jednog svog mezimca jer ipak je i on dio obitelji i s nama je "slavio" Božić hehe.


Eto, to je to. Htjela sam vam samo pokazati ponešto od toga što sam dobila i slično. Na Staru Godinu sam bila mrtva umorna zbog ranog ustajanja i odlaska na posao te zbog činjenice da noć prije nisam mogla oka sklopiti. Kraj godine je baš bio neobičan, ali eto, i to je prošlo. Glavno da sam nešto vremena uspjela provesti s voljenima i s mojim dragim i to mi je jedino bitno. Iskreno, nisam ja više za lude dočeke i ne znam što, ljepše mi je u miru s dragim nego negdje vani na hladnoći koju ne podnosim.

Kako ste vi proveli Božić i Novu godinu? Znam da pitam sa zakašnjenjem, ali podijelite svoje priče sa mnom ako želite. Što ste sve dobili pod bor? Jeste se izveli negdje, možda na neko putovanje? Kako ste okitili kuću? Kakav je bio vaš bor ove godine? Da li vam se više sviđaju zeleni ili bijeli borovi koji su sad "in"? Kakve ste sve kolačiće pekli? Radite li i vi sami božićne aranžmane, ukrase, vijenčiće i ostale dekoracije? Možete podijeliti u komentarima i sličice svojih božićnih drvca, kolačića ili čega želite. Općenito, kako ste proveli blagdane, jeste išli negdje ili je to bilo u krugu obitelji i u miru?


0 komentari:

Objavi komentar