2012-06-02

Moje malo carstvo nakita

Iako u mojoj kolekciji nakita vlada kaos i potrebne su nužne promjene u njegovoj organizaciji, danas vam želim pokazati što se sve nalazi u mom malom carstvu nakita. Nakit volim više od bilo kojeg drugog modnog dodatka. Zimi ga nosim nešto manje jer se sve veće rinčice zapetljaju za kaput ili za vestu. I onda se svako malo nađem u situaciji da bi mogla strgnut cijelo uho s glave, pa su zato neke mjere sigurnosti ipak potrebne. 

Dok su kod nekih cura ormari puni cipela, kod mene to nije slučaj. Ne zato što mi cipele nisu važne ili lijepe, nego zato što sam šeprtljava kad su petice u pitanju i najudobnije i najslobodnije se osjećam u balerinkama, ravnim sandalicama ili patikama. No, cipele su ipak tema za drugi članak, vratimo se mi na nakit. Za početak vam želim pokazati kako to izgleda na mojoj polici - ništa spektakularno, sve je pobacano u kutijice i u jedan mali ladičar. 

Dokaz da je reorganizacija nužna ...

Neke od ovih malih kutijica su trenutno prazne i strpljivo čekaju da ih napunim nekim novim komadima nakita :).. Na ovoj polici inače držim nakit koji najviše koristim, dok je nakit koji više ne koristim pospremljen negdje u ormaru u kutijici i čeka svoje bolje dane. Mnogo nakita koji ne nosim poklonim odnosno podijelim kome se sviđa jer ne volim da mi se gomila nešto što vjerojatno nikad neću staviti na sebe. Znači, tu je jedna veća drvena kutija, u kojoj držim i kutijice sa srebrninom ili zlatninom (još to nešto malo što je ostalo jer sam većinu već zamijenila za novce u zlatarama, budući da zlatninu ne nosim). Također, u toj drvenoj kutiji se opet nalazi dio nakita kojeg nosim, ali ne toliko često kao onaj koji se nalazi u desnom ljubičastom ladičaru :)

Pa da vidimo, što li se sakrilo u ladičaru koji mi je toliko drag...



Nakit je u ladičaru organiziran ovako:
  • prva ladica - najdraži lančići i tri prstena
  • druga ladica - najdraže rinčice (1. dio)
  • treća ladica - najdraže rinčice (2. dio)
Kao što se može primijetiti, najviše volim rinčice i mogla bih ih kupiti na tone pri svakom odlasku u shopping. Ali eto, u zadnje se vrijeme pokušavam kontrolirati. Ne želim ni zamisliti što će biti i kako ću se kontrolirati kad se moji prihodi povećaju i stabiliziraju.. Vjerojatno će tu morati uskočiti dragi koji će me morati odvraćati od divnih stalaka s nakitom. 

Ajm za početak zaviriti malo detaljnije u prvu ladicu - ladicu s nekoliko omiljenih lančića.. Nažalost, malo ih je, ali ljubav prema njima razvila se kad sam otkrila eBay i vidjela što se sve može nabaviti po stvarno povoljnim cijenama. Tako da se nadam da ću uskoro i sama moći naručivati i da ću trebati cijeli jedan ladičar samo za lančiće :)


Ta-da, to je moja skromna (za sad) kolekcija lančića, a tu su i svega 3 prstena. Za prstenima uvijek slinim kad ih negdje vidim i prekrasni su mi, ali nemam baš naviku nositi puno prstenja. Tako da mi je, što se prstenja tiče, plan nabaviti još nekoliko lijepih koje mogu nositi u svečanijim prilikama ili kad se zaželim, ali nemam ih u planu kupovati toliko koliko želim lančiće i rinčice. 

Od ovih ogrlica, ne znam koja mi je ljepša. Jako volim nositi ovu veliku s mašnicom jer baš podigne svaku kombinaciju. Također volim i ovaj lančić u lijevom uglu, jer je to lančić koji sam dobila od sestre i unutra se može staviti mala fotografija. Ova ogrlica crno srce s cirkončićima i srebrna I love you ogrlica, bile su dar od dragog i također ih jako volim nositi. Odostraga još možete vidjeti par ogrlica, no bolje ćete ih moći vidjeti na slijedećoj slici




Super mi je i ovaj dvostruki lančić s dva smajlića, koji posebno volim kombinirati kad mi je loš dan pa me pogled na njega malo razveseli.. Uz lančić na gornjoj slici koji se sastoji od gornjeg bijelog okruglog djela i donjeg djela u obliku suze pak dolaze i iste takve rinčice. S obzirom na to da imam problem s kombiniranjem nakita kad negdje moram ići, namjera mi je nabaviti još ovakvih kompleta jer baš dobro dođu u svećanijim situacijama kad se ne smije pretjerati i kad se mora sve dobro upariti s haljinom, cipelama, frizurom...

U drugoj ladici pak se nalazi prvi dio meni najdražih rinčica. Kad kupim ili dobijem neke nove rinčice - ako su mi lijepe to je kao ljubav na prvi pogled i neko bih ih vrijeme mogla nositi bez da nosim koje druge. Ali trudim se to izbjegavati :) A sad, došao je i taj važan trenutak, zavirite u moju drugu, malu ali nadasve "slatku", ladicu :).


Kod ove ladice ne znam odakle bih krenula, ne znam koje rinčice više volim. Ja sam oduševljena svima, ne mogu si pomoći.




Jako su mi drage ove tirkizne jer nemam ni jedne slične, lagane su i predivno stoje. Smeđe leptiriće poklonila mi je jedna draga cura prije nekoliko godina, kad smo radile zajedno na moru. Crvene rinčice, koje malo podsjećaju na mašnicu, su mi drage jer sam ih kupila kad sam radila na Braču i znam da sam teška srca izdvojila zadnje novce za njih, ali nisam mogla odoljeti. Zlatne okrugle, srebrne u obliku srca i okrugle s antikne su poklon od dragog i također ih jako volim nositi. Ove viseće, narančaste, poklon su od sestre i također ih volim nositi. Ma ne znam ni sama koje su mi draže. 

I na kraju, vrijeme je za treću ladicu ovog famoznog ladičara, u kojem imamo još malo rinčica...


Ovdje je nastala malo veća gužva pa je sve nabacano jedno na drugo, ali nadajmo se da je to samo privremeno :). Ovdje bih mogla izdvojiti okrugle crveno bijele prugaste rinčice, baš su mi nekako fora i jako ih volim nositi. Jedini problem kod njih je da nemaju onu "kukicu" koja se samo provuče kroz uho i rinčica jednostavno tako visi, već se odostraga zatvaraju s onim gumenim čepićem, znate na što mislim. A kod mene je problem takvih rinčica malo veći problem, jer sam nekad davno imala problema s takvim tipom rinčica. Naime, neko sam vrijeme nosila male zlatne rinčice, kad još nisam otkrila carstvo bižuterije. "Čepići" su kod tih zlatnih rinčica bili puno veći nego je to slučaj kod bižuterije i nisu gumeni nego od zlata, naravno. I naravno, ne bi bilo dobro da se nije ništa dogodilo - ti čepovi su mi ušli u uho, u ušnu resicu, i onda je nastao vrag kad je to trebalo izvaditi iz uha. Od onda sam skeptična prema takvom tipu rinčica i nosim ih što je rijeđe i kraće moguće da se noćna mora ne bi ponovila. 

Plave viseće sam također dobila od dragog.. kao i pozlaćene s lijeve strane.. ja njemu uvijek kažem, od viška rinčica glava ne boli, pa ako mi koji put slučajno ne zna što pokloniti - nakit uvijek može! A sad ga, nevezano uz temu, nagovaram i da mi pokloni malog peseka, pekinezera, pomeranca, maltezera, nešto takvo :).. nadam se da će bit nešto od toga. No, da se vratim na temu, pogledajte izbliza što se tu unutra krije...




Na samom kraju, još da vidite što se nalazi u kutijicama, i to je to.. mislim da nema smisla prikazivati nakit koji ne nosim ili je sad već izašao iz mode i ne bi ga nosio nitko :) Tu su još neke rinčice, sat, jedna nožna narukvica, i još neke narukvice, nešto srebrnine, stariji lančići koje rijetko nosim i jedne sive okrugle rinčice koje su mi prekrasne ali budući da su nekud iz Kine ili odakle, previše smrde i ne mogu se riješiti njihovog mirisa pa ne znam što napraviti da bi ih mogla nositi.. Ako tko zna, svaki savjet je dobro došao! Primijetite i rinčice u obliku sladoleda - koje su prekrasne ali tooooliko sitne da se uz moju kosu uopće ni ne vide, ja sam očekivala da će biti bar malo veće. I da, ovo mi je jedini sat.. nekako ne patim na one gumene za kojima sad svi luduju :).




Eto, to je to.. moja skromna kolekcija. Što prevladava u vašoj kolekciji nakita? Volite li više prstenje, rinčice, ogrlice ili narukvice? Ili imate neki drugi fetiš? Kakav je vaš stil? Imate li neki dobar prijedlog za bolju organizaciju nakita?

0 komentari:

Objavi komentar