2013-12-28

Božićni giveaway by Art on my way: čarolija božićnog drvca

Zanemarila sam malo blog zbog preseljenja, uređivanja stančića, ludnice u kući i ostalog što nam Božić nosi. Doslovno smo ovih dana stalno imali goste pa su se dani svodili na pripremu hrane za goste pa na čišćenje nakon toga i onda bi već bila večer a ja mrtva umorna i bez volje za bilo što. Još uvijek mi je ludnica ali znam da ste već okitili svoja božićna drvca pa ako ništa drugo bar ćemo se još malo igrati a uskoro se vraćam i s novim postovima. Meni je kićenje božićnog drvca ove godine bilo posebno lijepo a vjerujem da i mnogi od vas uživaju u tom božićnom običaju. Smatram da je kićenje božićnog drvca nešto najljepše što nam Božić nosi i zato se nadam da će vam se ovo darivanje svidjeti :).

Ovaj vas puta darujem s jednom slatkom malom kuharicom koja sadrži recepte za muffine koji su, kako stoji na naslovnici knjigice - mali, izvrsni i neodoljivi. Nadam se da će onaj tko osvoji kuharicu uspjeti naći recepte po svom ukusu i da će mu kuharica pomoći u stvaranju pravih malih remek djela jer kuharica sadrži recepte za voćne i osvježavajuće muffine, one punjene i s rumom, recepte za muffine prikladne za goste i proslave, kao i one za hranjive i pikantne muffine! Pogledajte kako nagradica izgleda...



Ako želite sudjelovati u darivanju i osvojiti ovu kuharicu, pogledajte pravila...


Upute za sudjelovanje u darivanju:

1. Like na Facebook stranicu Art on my way.
 Ako nemate Facebook, napišite na koji me način pratite (Pinterest, Instagram...),
dakle, svi mogu sudjelovati!

2. Pošaljite fotografiju svog božićnog drvca na moj e-mail artonmyway95(at)gmail.com. Slanjem fotke božićnog drvca dobivate 1 ulaz za darivanje. Ako osim te fotke, pošaljete još jednu maštovitu, kreativnu fotku na kojoj također mora biti vaš bor ali možete biti i vi ili bilo što drugo (pustite mašti na volju) onda dobivate još jedan ulaz u darivanje. Dakle, moguće su ukupno 2 prijave odnosno 2 ulaza za darivanje. Da rezimiramo, prvi je jednostavna fotka vašeg drvca u punom sjaju a drugi nešto kreativnija fotka kod koje imate punu slobodu i nema ograničenja - u prijevodu, iznenadite me! :)

3. Ostavite komentar s tim da mi dajte do znanja pod kojim me imenom/nadimkom pratite ako se to ime razlikuje od imena s kojim komentirate.

Bilo bi mi drago da podijelite obavijest o darivanju pa da napravimo čim veću galeriju božićnih jelki koja će onda biti objavljena ovdje na blogu (dakle, slanjem svoje fotke pristajete na to da vašu fotku objavim na blogu)!

Pobjednik će nakon proglašenja imati 48 sati da mi se javi jer u protivnom biram novog pobjednika. Pridržavajte se pravila jer su jednostavna i u slučaju da neki od uvjeta nije ispunjen dolazi do diskvalifikacije.

Trajanje darivanja:
do 19.01.2014. u 23:59 h

Još jednom svima sretan Božić i sretni blagdani!
Uživajte još malo u čaroliji najljepših blagdana! <3 

0 komentari:

Objavi komentar