2013-12-02

Čokoladni Božićni muffini sa kavom

Najljepši je osjećaj kad te netko poznaje u dušu, zna što voliš i kakve te sitnice vesele. Iako te ne poznaje u četiri oka i bez svjedoka, kako ja to volim reći, ta osoba zna kakva si osoba zapravo i čime te može usrećiti. Nevjerojatno mi je koliko nas dobro mogu poznavati ljudi s kojima nikad nismo uistinu sjeli na kavu ali smo se itekako dobro upoznali zahvaljujući sličnim interesima i ljubavima koje dijelimo putem blogova. Ako ste se prepoznali u ovoj priči, niste jedini, jer i meni se dogodilo isto sa našom kreativnom i iznimno talentiranom Domaćicom, Sanjom! Sa Sanjom sam se, naravno, povezala zahvaljujući ulasku u blogosferu (što smatram jednom od svojih boljih životnih odluka) i danas ju s ponosom predstavljam kao svoju gošću koja je moju ogromnu ljubav prema Božiću samo za mene pretočila u blagdanske kolačiće koji ni više ni manje, prema njezinoj želji, predstavljaju mene - pravog malog zaluđenika u Božić :). Sanju osim na blogu možete pratiti i na Faceu ali odnedavno i na portalu Gastro.hr za koji piše i na kojem također izvršava svoju misiju i širi ljubav prema pripremi slastica.


Ja još želim još puno divnih suradnji i ovakvih uspjeha, a s obzirom da je napisala krasan uvod u recept koji je pripremila, pročitajte što ona kaže o kolačićima s kojima nas je počastila i o tome kako se u njezinoj obitelji pripremaju za najljepše dane u godini. Imajte na umu da je ona ovo pisala jučer, na prvi dan adventa iako ja ovo objavljujem prema dogovoru s njom, danas, dan kasnije.

"Šaljem svima lijep blagdanski pozdrav :)

Danas je prvi dan adventa i službeno odbrojavamo do Božića.
U mojoj kući peku se kolači, svekrva radi ručak, vani sja sunce i nekako se u zraku već osjeti taj blagdanski duh. Negdje u glavi je planiranje što kome kupiti za Božić i kako ukrasiti poklone, koje kekse ispeći i možda probati iskopati neke stare bakine recepte da povratim onaj osjećaj bezbrižnosti iz djetinjstva.

Naime, ovo je moje prvo gostovanje na nekom od blogova i jako me raduje što je to baš jedan kreativan, šaren, raznolik i pozitivan veseli blog poput ovog. Eminin trud se vidi, ona voli pisati, istraživati, voli ženske stvarčice imati po kuhinji, rozo, crveno, točkasto i chic. Ja volim kuhati, najviše zapravo volim raditi deserte - cupcakesi su najzastupljeniji. Zato sam se odlučila nekako sa ovim slatkim gostujućim receptom predstaviti dragu šarenu Eminu ali i sebe - koja sam jako slična njoj.

Kako ona već duže vrijeme broji dane do Božića nadam se da će ovi u njoj (a i u vama) još više približiti blagdanski duh
Uživajte u prosincu koji tek počinje, a nosi u sebi, barem po meni, najljepši blagdan, najljepši ugođaj, romantične trenutke, kuhana vina, druženja i naravno poklone.
Častim vas receptom za čokoladne muffine sa kavom i želim vam najljepši i najispunjeniji prosinac u životu!
Uživajte."

I napokon, recept! Nakon što sam ga i sama pročitala, dođe mi da zapjevam Sanjinom Božićnom muffinu, ali ne blago onom tko te ima nego blago onom tko te probao! Uživajte u najljepšim Božićnim muffinima koje sam do sad vidjela!

Čokoladni Božićni muffini sa kavom
(za 12 komada)

 
Sastojci:
  • 2 šalice mekog brašna
  • 2 žlice kakaa
  • 2.5 žličice praška za pecivo
  • prstohvat soli (samo par zrna)
  • pola šalice šećera (ako ćete koristiti neku slatku, a ne tamnu čokoladu možete smanjiti količinu šećera na 1/3 šalice)
  • 1 šalica mlijeka
  • 1/3 šalice ulja
  • 1 žlica kave
  • 1 jaje
  • 1 šalica nasjeckane čokolade po želji
  • slatko vrhnje za šlag/hola
 

Priprema:

1. Pećnicu stavite da se grije na 200C.
2. U kalup za muffine stavite papirnate košarice.
3. U jednoj posudici izmješajte brašno, kakao i prašak za pecivo i sol.
4. U drugoj posudi mikserom izmiksajte šećer, mlijeko, ulje, kavu i jaje.
5. Kada se je sve spojilo, postepeno dodavajte smjesu od brašna i lagano miksajte - tako dok ne potrošite svo brašno i dok se sve ne spoji.
6. Dodajte nasjeckanu čokoladu. Pomiješajte.
7. Kalupe punite do pola. Imat ćete smjese za točno 12 komada.
8. Pecite na 200C oko 18-20 minuta.
9. Gotove ohlađene muffine ukrasite istučenim slatkim vrhnjem ili po želji.

Muffine možete ukrasiti i samo sa šlagom bez ikakvih ukrasa i lagano ih posipati kakaom. Ja sam ove ukrase kupila u KTC-u, Dr. Oetker 2.50 kn. Također iz muffina možete izbaciti kavu - da budu samo čokoladni.


Uživajte i u slast!

Ako još niste, imate iskrenu preporuku da posjetite njezin blog jer ćete kad se jednom predate čarobnim okusima njezinih slastica i ostalih jela, svaki novi recept nestrpljivo iščekivati iz dana u dan, baš kao i ja. I ako vam nešto u kuhinji krene nizbrdo ili kuhinja bude u kaosu, ne odustajte, jer kao što bi Sanja rekla:

"Messy kitchen is a Happy kitchen!"

I ja se s tim apsolutno slažem! Draga, hvala još jednom na riječima koje su došle iz srca i na receptu kojim si pogodila točno u moju srž <3. Još jednom si me uvjerila da će ovo uistinu biti najispunjeniji i najsretniji prosinac u životu!

Ja sam receptom oduševljena, a vi? Mene baš podsjećaju na kapicu Djeda Mraza i Božićno drvce. Sanja je totalno pogodila ovim predstavljanjem mene i sebe, ja se definitivno u ovim kolačićima mogu prepoznati. Zbog ovog Božićnog recepta moje je srce sretno i ovo je prvi i najljepši predbožićni poklončić! Kako da onda ovaj mjesec ne bude najbolji ikad kad je već krenulo u tom smjeru? I sama ću isprobati ove muffine, možda već za Božić ili doček Nove, čim budem mogla uzeti kuhaču u ruku, mikser u drugu i napokon početi kuhati u novoj kuhinjici, još samo malo, biti će to baš negdje oko Božića. Isprobat ću i samo čokoladne kako je Sanja predložila ali ću u nekoliko probati dodati i nutellu jer mi je rekla trik kako da mi sva nutella ne izađe iz muffina (opet me spašava) :). Podijelite svoja mišljenja o receptu sa mnom, zanima me da li vam se sviđa ova Božićna ideja za kolačiće i da li ćete napraviti ove divne muffine i u svojoj kuhinjici? Volite li muffine? Meni su ovi muffini tako divni da bi ih bilo šteta uopće dirati, ali zato su napravljeni, da s ljubavlju i kao pravi gurmani uživamo u njima!


0 komentari:

Objavi komentar