2013-12-06

Božićni giveaway: HyMy by Petra & Art on my way :)

Bliži se Božić i vrijeme je darivanja. Naime, opasno smo se približili onome što čekam cijele godine, a sigurna sam i vi. Svi naveliko shoppingiraju bez obzira na krizu u kojoj se nalazimo. Baš sam se neki dan začudila u jednom trgovačkom centru kako su sve kase radile, što još nisam doživjela. Čarolija Božića svima nam se uvukla pod kožu. I naravno, svi volimo dobiti poklončiće ali je još ljepše kad možemo nekome nešto darovati i uljepšati mu dan. Zato sam i ja odlučila prerušiti se u Djeda Mraza za vas. Dakle, vrijeme je za prvo blagdansko darivanje!

Prvi poklončić za vas je pripremila Baka Mraz Petra, koju svi znate kao HyMy by Petra. A u poklončiću koji će nekome od vas stići do Božića jeee...


... bogata ogrlica u divnim božićnim bojama ... 
... zlatno crvena kombinacija odlično će podići i upotpuniti nečiji božićni ili novogodišnji outfit ...

Upute za sudjelovanje u darivanju:

1. Like na Facebook stranicu Art on my way i HyMy by Petra.
 Ako nemate Facebook, napišite na koji nas način pratite.

2. Ostavite komentar s tim da nam dajte do znanja pod kojim nas imenom/nadimkom pratite. Ako se to ime razlikuje od imena s kojim komentirate, napomenite to. 

Bilo bi nam drago da podijelite obavijest o darivanju i da se svi zajedno veselimo!
Pobjednica se bira putem random.org i nakon proglašenja će imati 24 sata da mi se javi jer u protivnom biram novu pobjednicu.
Darivanje traje do 18.12.2013. u 12:00 h da vam ogrlica stigne do Božića na kućnu adresu!

Sretno svima! 
I sretne blagdane vam želim, uživajte u ovom čarobnom mjesecu! <3



0 komentari:

Objavi komentar