2012-05-23

Hey ho let's go


Što reči na početku?

Mnogo sam razmišljala o otvaranju bloga, hoću li ja sve to stići, ima li smisla raditi blog koji će pokrivati toliko raznih tema ili ne.. Mučio me dizajn bloga.

Pregledala sam sve moguće stranice s besplatnim dizajnima i skoro pa ni jedan nije zadovoljio moje želje odnosno ono što sam zamislila. Već sam krenula raditi svoj dizajn u Photoshopu, pa sam dečka zadužila da riješi programski dio, da bi na kraju od svega odustala - i to kad je već više od pola posla bilo gotovo. Jedino mi je sad žao uloženog vremena i truda, što s moje što s dečkove strane.

Kako god bilo, blog je konačno tu. Dizajn za sad nije mojih ruku djelo, ali nadam se da će u budućnosti biti.

Zašto sam uopće krenula s blogom?

Moram priznati da sam prije dosta godina već bila djelom blogosfere, i od kad sam izašla iz svega toga, polako je rasla želja u meni da se jednog dana vratim. Naravno, ne želim nastaviti gdje sam tada stala, ipak je prošlo dosta vremena, ja sam se promijenila, moja razmišljanja i hobiji su se promijenili - jedino neke moje strasti nisu nestale već sam ih kroz to vrijeme "izbivanja" razvijala i usavršavala.
Kad sam napustila svoj prvi blog, zapostavila sam i ponešto što sam do onda voljela raditi. Jer jednostavno više nisam imala vremena za sve. U to vrijeme voljela sam pisati, ne samo blog, nego i razne tekstove, priče i slično. Napuštanjem bloga prestala sam posvećivati vrijeme pisanju. I sve mi je to pomalo nedostajalo. Kad sam prestala pisati, raditi blog i uživati u nekim hobijima, kao da sam izgubila dio sebe koji sam sad odlučila vratiti.

Stoga se nadam da će na ovom blogu svatko pronaći nešto za sebe. Teme koje ću obrađivati bit će raznovrsne, pisat ću o svemu što volim i svemu što me inspirira. Želim s vama dijeliti svoja razmišljanja, svoje strahove, dragocjene trenutke veselja. Želim s vama raspravljati o raznim temama, nadam se da ćemo se međusobno savjetovati kad se nađemo u problemima, dilemama ili nečem trećem. Također se nadam i da ćemo ostvariti koju suradnju i zajedno izvući osmijeh na lica naših čitatelja.

Unaprijed hvala svima koji će pratiti blog, koji će čitati, komentirati, davati svoje savjete, izražavati svoje mišljenje ili možda i surađivati koji put sa mnom. Ako vas zanima nešto više o mogućnostima suradnje koja će s vremenom biti moguća, što ćete sve moći čitati, na koji me način možete kontaktirati i slično, možete posjetiti linkove na vrhu stranice.

To je to za sad - jedna od novogodišnjih odluka s liste je napokon prekrižena ...

0 komentari:

Objavi komentar