2013-09-25

Rođendanska orange chrush torta

Sigurno ste svi već čuli za Cake By Design - predivan blog s mnoštvom recepata za slastice kojima nećete moći odoljeti. Za sve je recepte i divne fotografije zaslužna Tamara koja se ne bavi samo kuhanjem već je talentirana i za izradu raznih dekoracija, izradu nakita a vjerujem i za mnoge druge hobije. Ako vam treba recept za macaronse, naći ćete ga kod Tamare, naravno, ako vas zanima kako napraviti tortu na kat (i mene je zanimalo pa je odmah stigao članak, hvala draga :)) obavezno posjetite blog. Dakle, nema čega nema i zato vam od srca preporučam da zavirite na blog jer sam sigurna da ćete rekreirajući njezine recepte razveseliti i sebe ali i nepca svojih najdražih. 

Tamara je kao dio ove suradnje odlučila sa svima nama podijeliti recept za Orange chrush tortu. Iako je recept za tu tortu već objavljen na njezinom blogu prije godinu dana ova torta koju sad donosi je nova i "poboljšana" kako to ona kaže, pa vas stoga prepuštam Tamari koja je napisala krasan uvod i naravno, onda slijedi i recept. Zanima li vas odakle ljubav prema spremanju kolača, obavezno čitajte dalje :).

"Što se tiče mene i mog bloganja te ljubavi prema kolačima: oduvjek me privlačilo pećenje kolača, još od onog prvog, običnog biskvita koji sam ispekla kao klinka. Mama je bila prva kuharica od koje sam učila sve one osnove i važne "trikove" kod pećenja kolača. Kasnije smo učile skupa metodom probe i pokušaja, a danas sam ja, skromno priznajem, nadmašila učitelja. :)

Blogati sam počela prema ideji moje drage prijateljice Tihane K. Zajedno sa blogom došla je naravno i fotografija koja je vrlo usko povezana ako želite pisati dobar kulinarski blog. I jedno i drugo mi je vrlo drago te uživam u stvaranju svakog posta i djeljenju istoga sa svojim čitateljima. A ako netko ispeće kolač prema mom receptu onda je i misija mog bloga ispunjena."

A sad slijedi receptić...

Orange chrush torta

 
Biskvit:

  • 200 g brašna
  • 130 g šećera
  • 70 g tamne čokolade
  • 70 g maslaca
  • 70 ml mlijeka
  • 70 ml vrele vode
  • 2 žlice kakaa
  • 4 jaja
  • 1 vanilin šećer
  • 1 prašak za pecivo
Odvojiti bjelanjeke od žumanjaka. Otopiti maslac i čokoladu u mikrovalnoj ili na pari. Pomješati zajedno brašno, kakao i pecilni prašak te prosijati. Miksati žutanjke i šećer dok se ne zapjeni. Dodati otopljenu čokoladu i maslac, nakon toga vrelu vodu i mlijeko te pomalo dodavati prosijano brašno, kakao i prašak za pecivo. Kad se smjesa sjedini umiješajte lagano, pjenjačom, snijeg od bjelanjaka. Peći na 180°C nekih 35-45 min. Provjerite čačkalicom da li je biskvit do kraja pečen iznutra. Ostavite ga da se ohladi te poravnajte s gornje strane i prerežite na pola. 


Krema od naranče:

  • 4 jaja
  • 200 g šećera
  • 100 ml soka od naranče
  • korica naranče
  • 3 žlice maslaca
  • 0,5 l šlaga
  • 1 vrećica želatine
Izmiksati jaja i šećer dok se ne zapjene. Dodati sok od naranče i koricu. Na laganoj vatri kuhati dok se ne zgusne. Stalno miješati da ne zagori. Kad se zgusne staviti u hladnu vodu (zajedno s posudom, :-)) da se ohladi pa umiješati miksani šlag i na kraju dodati otopljenu želatinu.

Žele od naranče:

  • 7 dl soka od naranče (100%)
  • 5 žlica gustina
  • 5 žlica šećera
Uzeti oko 1 dcl soka od ukupne količine te u njoj razmutiti gustin. Ostalu količinu staviti na vatru da provrije. Polako sipati gustin te stalno miješati. Dodati šećer. Kuhati oko 4 min te ostaviti da se malo ohladi.


Slaganje torte:

Stavite biskvit u kalup te ga namočite mlijekom. Na njega stavite pola kreme od naranče. Potom pola još mlakog želea. Stavite u hladnjak da se malo ohladi i ponovite postupak. Sve zajedno stavite u hladnjak na oko 3 sata ili najbolje preko noći. Tortu sa strane ukrasite čokoladnim pločicama ili premažite tankim slojem šlaga te napravite još nekoliko zvjezdica na vrhu.

Na kraju bih još jednom zahvalila Tamari na krasnom receptiću i na još ljepšoj suradnji, ja ću ovu tortu sigurno isprobati, a vi? Kad smo tek dogovarale suradnju nisam mislila da će nam pripremiti nešto ovoliko fino. Mislim, znala sam da su joj recepti fantastični ali opet me uspjela iznenaditi - ne samo receptom nego svime zapravo jer je Tamara divna simpatična osoba. Ja sam oduševljena i baš me zanimaju vaša mišljenja o receptu. I ako još ne pratite njezin blog, obavezno počnite!

0 komentari:

Objavi komentar