2012-09-18

U dvoje je toplije

Mislim da vam naslov sve govori. Jučer navečer sam se smrzavala. Pokrila sam se dekom i poplonom i nisam se nikako mogla ugrijati. Falio mi je dragi i samo sam razmišljala o tome kako mi je toplije kad sam s njim. Iako se veselim Božiću, nikako ne mogu prežaliti odlazak ljeta.. kroz dan mi je vani na biciklu vruće a ujutro i navečer je već takva magla da se smrznem. Već jedva čekam današnju ledenu vožnju s posla kasno navečer.. možda padnem s bicikla..


Kako se vi borite s dolaskom hladnoća? Znam da se neki vesele ali ja ma što obukla ne mogu se ugrijati i to je jedino što mi zapravo smeta. Da nije tako hladno bilo bi ljepše i više bi uživala. Čula sam i da nas čeka iznadprosječno hladna zima i uopće se ne veselim tome. Kad se samo sjetim kako ću se voziti po snijegu.. vjerojatno ću bicikl više gurati nego ću se zapravo voziti. Čizme će mi biti pune snijega, čarapice će premočiti, ma stvarno nešto "predivno". Da putujem s autom bila bi to druga priča.

No, bolje da se ne žalim jer me čekaju i lijepe stvari. Ovih sam se dana uvjerila da svatko dođe na svoje i da ipak ima pravde. Ja još nisam na svom ali približavam se, iako puževim koracima. Ali sam vidjela i da oni pohlepni koji visoko dignu nos nisko padaju sad kad mi neki polako idemo prema boljem. Stoga, ako vam se kad učini da nikad neće biti bolje - bit će, sigurno. I svatko će kad tad dobiti ono što zaslužuje.

I na kraju, isprike jer je ovaj post kratak.. javljam vam se samo malo prije nego odjurim na posao, a već sam i sad u gužvi ali eto.. da napišem bar rečenicu dvije. Nadam se da ću se navečer vratiti i da će me dočekati vaši lijepi komentari o tome kako ste proveli dan, da li je napokon i vama krenulo na bolje. Podijelite sa mnom kako se pripremate za zimu, kako se borite protiv hladnoća, i sve ostalo što želite a ja ću navečer zamotana u dekicu uživati u vašim ispovijestima. I ne morate pričati samo o tome, zanima me sve što mi želite reči :). P.S. Da ne zaboravim, poštar me danas ugodno iznenadio, vjerojatno ste već vidjeli na FB.. jedva čekam da iskoristim sve što sam osvojila! Tamara, hvala puno još jednom!

Izvor: Slika1

0 komentari:

Objavi komentar