2012-09-24

Sve dolazi na svoje

Znam,znam, previše sam zapostavila blog - ali ne svojom željom. Do toga je došlo spletom okolnosti koje za mene postaju sve bolje i bolje. Čini mi se da uistinu sve polako dolazi na svoje i da se sve u mom životu počelo poslagivati baš onako kako mi odgovara. Cijeli vikend razmišljam o tome koliko sam zapravo sretna jer mi se počelo događati toliko lijepoga u životu. Ne kaže se bez razloga da sitnice čine život i da je za sreću potrebno toliko malo. Dogodi ti se nešto lijepo i odmah imaš osjećaj da imaš snage za sve i da možeš prebroditi baš svaku zapreku. Točno se tako osjećam danas i tako sam se osjećala cijeli vikend. 

Znam da sam za vikend obećala pisati ali kako nemam vremena kroz tjedan isto je i vikendima. Iako radim tek kratko, jedva čekam da prođe taj period "prilagodbe", da naučim sve što moram a toga ima jako puno i da sve dođe na svoje - da napokon mogu raditi i nešto drugo osim odlaziti na posao. Sigurno već svi znate kako je to početi raditi i koliko ste se morali truditi da bi se dokazali na poslu. Danas kod nas situacija nije bajna i zato imam osjećaj da se moram truditi pet puta više da bih sve popamtila u što kraćem roku i da bi na taj način možda osigurala ostanak na tom radnom mjestu što je dulje moguće. No, ne žalim se jer želim iskoristiti priliku koja mi je pružena. Jedini problem je u tome što sam dosta vremena bila doma, očajna, tražila sam posao i imala sam vremena na bacanje a sad ne stignem uživati u blogu, pisanju, kuhanju, slikanju, ručnom radu, ničemu. No, vjerujem da je to samo privremeno i da će s vremenom i to sve biti baš kako treba te da ću se organizirati tako da sve stignem. Sve bude s vremenom lakše, ja ću biti opuštenija, priviknut ću se na ovaj brzi ritam i onda će vam biti još i previše članaka :).

Da ne pričam samo o poslu, jer mi to nije bio ni cilj u ovom članku iako sam to morala spomenuti - jer je zaposlenjem sve krenulo na bolje i to je zapravo jedan od razloga za moju sreću posljednjih dana. Osim posla, dogodilo mi se još puno lijepih stvari i ima toliko toga čemu se veselim da to moram podijeliti s vama. Za početak, ovaj je vikend kod mene bio u znaku tehnologije. Iako mi još nije rođendan, dragi mi je poklonio već jedan uranjeni poklon. Ta-da, pogledajte sliku i sve će vam biti jasno :)


Već dugo priželjkujem novi fotić. Možda sa starim fotke nisu preloše i možda ni s ovim neće biti ne znam koliko bolje iako ja mislim da bi trebale biti bolje. No najvažnije mi je da sad već neću trebati za svaku sitnicu uslikati 200 fotki nego možda 50 i mislim da će mi to uvelike olakšati posao. Fotić je tek stigao i trebam ga dobro proučiti, a ne znam kad ću kroz tjedan. Ako možete, preporučite mi neku dobru knjigu, web stranicu, bilo što odakle ste vi učili o fotografiji. Nadam se da ću ubrzo naći vremena i da ću što prije naučiti sve o novom fotiću i da će slike biti polako bar za nijansu bolje. Eto, fotić je slijedeće nakon posla što mi je uljepšalo vikend.. i naravno dragi koji me uranjeno iznenadio s njime. Kupila sam i novi mobitel ali samo zato što je stari u totalnom rasulu i već je bilo nemoguće pisati poruke jer neke tipke nisu radile a kad bi pričala na mobitel skoro ništa ne bi čula. Čak mi se dešavalo i da me netko zove a moj mobitel ni ne zvoni a nije ni pisalo da imam propušteni poziv. Hvala Bogu, tim je problemima napokon kraj. Sad moram u pohod na eBay i slične stranice da nabavim maske i ostalo što mi treba za njegovu zaštitu jer sam osoba koja jako pazi na svoje stvari. Predomišljala sam se već dugo oko toga koji smartphone uzeti jer sam znala da su mi novčana sredstva ograničena i na kraju sam odustala od onih najskupljih želja te sam uzela ono što sam si mogla priuštiti i nisam požalila. Razmislila sam dobro o tome što ću i koliko koristiti i zaključila da mi za to ne treba mobitel od 4000 jer isto mogu i s onim od 2000 kn. Bolja kamera i malo veće brzina me nisu nagovorile na grijeh jer sumnjam da ću mobitel koristiti za fotkanje sad kad imam fotić a brzina mi je dobra, uopće ne vidim nikakvu razliku u odnosu na skuplje mobitele. Eto, odlučila sam da ću ostatak novaca utrošiti na nešto korisnije i sad sam sretna jer sam uštedila i napravila onako kako je stvarno najbolje. Mislim da je ovo jedna od zadnjih fotkica sa starim fotićem...

Slijedeće, ali ne manje važno, jesu moji mačići. Dva mala slatka mekana stvorenjića koje sam udomila. Jako sam im se razveselila i stalno ih imam "na oku". 




Žućko je za sad mirniji dok je ovaj šareni puno nestašniji i stalno trčkara okolo. Spavaju lijepo zajedno, i naravno, ovaj nestašniji je uvijek na ovom mirnijem. Kad su došli su bili jako gladni i žedni i sad već kad stiže papica jure prema meni ko strijele. Ma ne mogu vam opisati svoju radost. Jedino ne znam kako bi ih nazvala, tu mi uvijek mašta ishlapi.. stoga, primam vaše prijedloge imena za mačiće :)).

Obećala sam vam i fotkicu poklončića koji sam dobila od What's for dessert, u sklopu divnog darivanja koje je organizirala. Jako sam se razveselila kad je poštar pozvonio na vratima. Dan prije mi javi Tamara da je paket poslan a već drugi dan bio je u mojim rukama. Uglavnom, poklončić je stvarno koristan. 


Tu su kalup za pitu s odvojivim dnom koji će mi jako dobro doći, olovka za dekoriranje kojoj sam se jako veselila, odlični dekorativni posipi, košarice za muffine, cup mjerice i divna knjižica s receptima. Tamara me krasno iznenadila i jedva čekam da sve iskoristim i isprobam :). Ne znam što mi se sviđa više. Samo još moram istražiti ove cup mjerice :). Tamara, puno hvala još jednom <3.

Sad kad sam vam sve pokazala, želim samo još reći da me ovaj vikend nisu veselile samo ovakve materijalne stvari. Bila sam sretna zbog tisuću razloga. Razveselio me svaki zagrljaj, razveselili su me mačići koji bi kao u vojsci trčkarali jedan za drugim za mnom, razveselilo me i nekoliko dobrih vijesti. Ne znam da li se sjećate mog posta o Rabu, najljepšem mjestu na našem Jadranu (bar za mene). Taj mi je post donio već mnogo veselja a sad mi se smješi i jedna poslovna ponuda, no o tome više kasnije ako se stvarno i realizira.

Iako sam cijeli vikend bila na nogama i uživala koliko sam god mogla, moram malo i "pokuditi" naše prodavače. Kod kupnje mobitela sam ostala baš neugodno iznenađena ljubaznošću prodavačice. Neću im sad davati ni lošu reklamu ali ne znam zašto sam ostala začuđena kad nije prvi put da se nešto takvo događa u T-comu. Već sam imala svakakvih iskustva s njima ali ovo je definitivno najgore do sad. Jedva sam se nekako dogovorila s dotičnom prodavačicom koja me htjela, blago rečeno, vrtjeti oko malog prsta kao da sam klinka od dvije godine koja još ništa ne razumije. Neću prepričavati detalje ali malo mi je nedostajalo da joj sve bacim u glavu ali hvala Bogu nisam izgubila strpljenje. Između ostaloga, kaže ona meni cinično da se ne može kupiti smartphone na pretplatu bez trajnog naloga. A znam da se može jer ljudi oko mene kupuju bez njega bez ikakvih problema i nitko ih ne zajebava zbog toga. Ne bi mi smetalo da mi je prodavačica to lijepo rekla, objasnila itd ali njezin pristup me baš naljutio. Kaže ona meni da je njima u interesu da se napravi taj trajni nalog i da mi oni skidaju novce s računa i da nikako ne može bez trajnog naloga. Zapravo, činilo mi se da ona nije ni znala što radi. Kad sam joj rekla da me nitko ne može prisiliti da uzmem mobitel s trajnim nalogom, jer znam da se može bez, onda je ona nešto provjeravala neka dva sata i rekla da se sigurno neće moći bez njega. Ali naravno, moglo se i kupila sam mobitel bez trajnog naloga. Iskreno, sumnjam da ću više ikad nogom kročiti u taj T-com centar, prije ću otići u neki koji mi je dalje nego u ovaj jer takvu neljubaznost i nesposobnost već dugo nisam vidjela. A da ne govorim o tome na što me sve htjela nagovoriti i kako me htjela prevariti na sto načina. No to je iza mene, ja sam izašla sretna iz dućana i dobila sam što sam htjela :).

Evo za kraj još par fotkica koje sam napravila ovih dana iako baš nisam stigla još raditi s fotićem pa sigurno nisu nešto puno bolje.. ali eto.. polako ću sve naučiti..





Na kraju članka imam osjećaj da sam zaboravila podijeliti s vama još toliko toga, ali bit će vremena sigurno. Nadam se da ste i vi proveli vikend pun ljubavi i sitnica koje su vam uljepšale dane. Podijelite sa mnom kako ste proveli vikend? Da li ste i vi doživjeli nešto lijepo? Kako usklađujete posao i privatno? Stignete li sve što želite raditi, kako se organizirate? Imate li neki trik ili nešto slično pomoću čega uspijevate sve što si zacrtate za neki dan? Imate li neki prijedlog imena za moje mačiće? Kako izlazite na kraj s bezobraznim prodavačicama i neuljudnim osobljem općenito? Imate li kakve želje za nadolazeće članke?


0 komentari:

Objavi komentar