2012-09-13

Versatile Blogger Award

Iako sam u ovom blogo-svijetu tek kratko vrijeme, sretna sam što sam dobila već drugu nagradu i što netko prepoznaje moj trud i ljubav prema pisanju. Nadam se samo da je nagrada opravdana i da neću razočarati niti u nastavku svoje blogerske "karijere".

Za ovu nagradu mogu zahvaliti mojoj dragoj Coffee Break koja me uistinu razveselila i iznenadila u vrijeme kad ništa ne stignem i kad se stalno pitam da li ću stići održavati blog na onoj razini kvalitete kakvu želim. Čini mi se da su dani prekratki i da bi svaki trebao imati barem 48 sati da bi stigla riješiti i posao i sve što me čeka doma i još i svoje hobije među kojima je, naravno, i blog. Da ne duljim, bez obzira na to da li će svakodnevno biti novi post ili će post biti svaki drugi-treći dan, znajte da ja to radim iz ljubavi i da neću samo tako odustati. Trudit ću se pisati što češće a u trenucima kad nema novih članaka kod mene ili ako ste sve pročitali - preporučam vam da posjetite blog Coffe Break na kojem vas očekuje mnoštvo zanimljivih članaka u čijem ćete čitanju uistinu uživati. Draga, još jednom puno hvala <3.


A evo i nekih pravila koja idu uz ovu nagradu (ja sam ih preuzela od Coffee Break):
  • zahvaliti osobi koja vas je nagradila
  • linkati na njezin (njegov) blog
  • odabrati 15 blogera koje ste otkrili ili redovito pratite
  • nominirati ih za Versatile Blogger Award
  • reći osobi koja vas je nominirala 7 random stvari o sebi.
Zahvalila jesam, linkala jesam - sad samo još moram malo pričati o sebi i onda odabrati blogere kojima ću proslijediti ovu nagradu. Ne znam što da posebno kažem o sebi a da još nisam :)

  1. Već i ptice na grani znaju da obožavam ljetne haljinice i suknjice i da planiram organizirati prosvjed protiv zimske odjeće u sto slojeva.
  2. Moj je najdraži blagdan u godini Božić - zašto? Pa jasno je - dekoracije, ukrasi, lampice... Osjeća se Božićni duh u zraku i obožavam to.
  3. Mrzim spletkarenja i zavidne ljude i o tome planiram napraviti post.
  4. Da sam životinja, bila bi mačić samo iz jednog razloga - da imam 9 života jer mislim da bi to bio jedini način da ispunim sve svoje želje i da se bavim svime što volim: kulinarstvom, ručnim radovima, pisanjem, slikarstvom, uređenjem interijera i eksterijera, modnim dizajnom itd. A osim toga, mislim da mi ne bi bilo loše da me netko mazi cijelo vrijeme :)
  5. U slobodno se vrijeme, između ostaloga, bavim i grafičkim i web dizajnom i mogu sate i sate provesti osmišljavajući i dizajnirajući grafičke materijale, web stranice, aplikacije, prospekte, ma sve što može zatrebati.
  6. Stalno radim to-do liste, uživam u planiranju svega i svačega - mora da sam rođena organizatorica vjenčanja (čime bih se također voljela baviti).
  7. Živcira me moja gusta kovrčava kosa jer je svaka kovrča slučaj za sebe. 
I to je obavljeno, sad mi samo još preostaje proslijediti nagradu. Evo popisa blogova za koje sam se odlučila (popis je naravno napravljen random, bez ikakvog rangiranja):


I to je to. Ja sam svoje obavila. Hvala još jednom na nagradi :***

0 komentari:

Objavi komentar