2013-01-01

Bye, bye 2012. - Welcome 2013. !

Drage i dragi moji, 
svima vam želim sretnu Novu 2013. - neka bude najbolja do sad! 

Možda zvuči malo otrcano, ali želim vam puno zdravlja, zdravlje vašoj obitelji i vašim najmilijima. 
Želim vam i puno ljubavi, jer je uz ljubav sve ljepše i lakše. 
Volite se, ljubite i smijte, to vam je i moja želja i moj savjet. Želim vam da s 
osmjehom na licu rješavate probleme i da se uvijek izdignete kad vam bude teško. 
Želim vam puno sreće i veselja kao i suza radosnica. Svima koji tražite posao ili ste na 
poslu nezadovoljni, želim vam poboljšanje na poslovnom polju ili pronalaženje 
posla koji će napokon ispuniti vaša očekivanja i nagraditi trud koji ste uložili u obrazovanje. 
I najvažnije od svega, želim da vam se u ovoj godini ostvare sve skrivene želje
 i da svaki dan maksimalno iskoristite. Budite ustrajni u svemu što radite, 
ne odustajte od stvari koje želite, borite se da ova godina bude i bolja nego ste zamislili!

Moram priznati da mi je zadnjih nekoliko mjeseci 2012. vrtoglavo prošlo i naprosto ne mogu vjerovati da je i ta godina već iza nas. Kako sam starija tako mi vrijeme sve brže prolazi. Kladim se da će mi, kad budem baka jednog dana, izgledati kao da sam još jučer bila u godinama kad su me najljepše stvari tek čekale. 2012. godinu pamtit ću samo po dobrom a loše ću se truditi zaboraviti. Bilo je puno teških trenutaka, muka s pronalaženjem posla, svašta se izdogađalo ali sve je do iza mene i sve sam prebrodila. Nije ni sad bajno, naravno da bi moglo i bolje ali zadovoljna sam trenutnim stanjem stvari. I ne mogu vjerovati da je već prošao i peti Božić koji slavim sa svojim dragim, e stvarno vrijeme leti.

Jako se veselim 2013. i sretna sam što smo napokon zakoračili u nju. Čeka me puno velikih stvari, veselim se već ko malo dijete svemu što će se dogoditi. Kako napokon radim, nadam se da će i na poslovnom planu doći do poboljšanja i da će se moje financije popraviti - kad već idem puževim koracima i u toku prošle godine sam napokon pronašla neki posao, sad je nadam se vrijeme za napredak. Već na veliko planiram selidbu i znam da će mi uređivanje privremenog stančića biti nešto predivno. Neću znati odakle početi, ali ću to raditi s toliko ljubavi i uzbuđenja da tu sreću jednostavno sad ne mogu zamisliti. Uskoro će meni i dragome i šesta godišnjica, ma to će definitivno biti naša godina. Iduće godine će nam biti i šesti zajednički Božić - ali definitivno najljepši od svih do sad. Naravno, i 2013. planiram provesti družeći se s vama i pripremajući vam brojna iznenađenja. Bit će puno više recepata, tutorijala, dijelit ću s vama svoju radost zbog svega što mi se događa. Ma spremam vam toliko toga, bolje da ne izlajem sve odmah sad, nek nešto ostane i iznenađenje. Da, imam taj običaj, kad se nečemu veselim ne mogu držati jezik za zubima nego obično pokvarim iznenađenje koje spremam i sve izbrbljam :).
 

Drage i dragi moji, danas donesite odluku i
zaboravite svu tugu, muku i boli, u ovoj godini vaš je zadatak da samo volite
i da ne dozvolite da vam netko kvari vaše želje i snove.
Sve želje i snove godine ove ostvarite!
I u 2013. budite sa mnom, bilo putem bloga ili u mislima,
jer i ja vas svakodnevno nosim u svom srcu. Znajte da sam uvijek tu za vas,
iako smo daleko jedni od drugih svejedno mi se u svakom trenutku možete javiti.
 Uđite u godinu Novu s najboljim odlukama, s dobrim nastavite, loše ispravite, prljavo
očistite a sve ružno u životu uklonite.
 I zapamtite!
Život je kratak. Prekršite pravila, brzo opraštajte, ljubite polako, volite iskreno, smijte se
nekontrolirano i nemojte se kajati za bilo što što vam mami osmjeh na lice.

I za kraj, imam jednu ideju. Sklopite oči na par sekundi i zamislite da smo negdje svi zajedno. Zar to ne bi bilo divno? Evo, ja sam nas zamislila u Božićnoj atmosferi, okružene tortama i kolačićima, svima su nam osmjesi na licu (i to ne bilo kakvi nego oni od uha do uha). I ono najvažnije, svi zajedno uživamo u kićenju hrpe božićnih drvca, izradi božićnih dekoracija i ukrašavanju prostora u kojem se nalazimo. U dobrom smo raspoloženju i okruženi milijunom lampica, savršeno nam je!


Što ste vi zamislili? Kakve su vaše želje za 2013. godinu? Veselite li joj se ili se bojite onoga što vas čeka? Kako je za vas završila 2012., da li je bila uspješna, jeste li pronašli ljubav ili vam se možda dogodilo nešto neočekivano, jeste li doživjeli neko krasno iznenađenje? Zapravo, pitam vas za rezime 2012. i za planove u 2013. godini :).



Izvori: Slika1, Slika2, Slika3

0 komentari:

Objavi komentar