2013-03-04

Modni sud (3. dio) - poslovni look


Treći nastavak modnog suda biti će nešto drugačiji od prethodnih jer ćemo ovaj put prokomentirati nekoliko poslovnih kombinacija, da bi si dali malo oduška od zime i zimskih kombinacija ali i da bar na trenutak otjeramo zimu. Ne znam kako je kod vas, kod nas sja sunce ali je svejedno hladno i još uvijek se oblačim ko medo (kako ja to volim reči, zbog silnih slojeva odjeće) pa već jedva čekam ljeto i ljetne haljinice u kojima se osjećam najslobodnije i najbolje. Što se poslovne odjeće tiče, hvala bogu za sad se ne moram odjevati kao na većini slika koje ćete vidjeti u nastavku no nikad se ne zna što nas čeka. Odjeća zapravo još nije problem, moj bi najveći problem bio da cijeli dan moram biti u štiklama, e to bi stvarno bilo urnebesno i nadam se da se nikad neće dogoditi. Da se ne ureknem, krenimo mi rađe s kombinacijama koje sam ovaj put pripremila za vas :).

Prva kombinacija mi je krasna prije svega zbog kombinacije boja. Nažalost, nije baš nosiva u ovo hladno zimsko vrijeme ali to nije razlog da ju ovdje ne prokomentiramo. Shvatila sam u zadnje vrijeme da obožavam crvenu boju u raznim varijantama i zato mi je košuljica kao gornji dio predivna. Sviđa mi se lagani materijal, vezanje sa strane koje naglašava struk a sviđaju mi se i volančići. Suknjica mi je također ok i sviđa mi se što je kombinacija nude - crvena, jer na taj način crveno dolazi do punog izražaja. Nakit mi nije nešto posebno, posebno ne narukvica ali ide sasvim ok uz ovu kombinaciju i mislim da nije ništa pretjerano a opet vjerujem da bi uz dugu kosu ove rinčice djelovale jako glamurozno. Cipele su lijepe, također mislim da idu uz ovu kombinaciju iako bih se ja u njima vjerojatno polomila. Torbica mi se čini šljokičasta i slatka mi je iako bih ja možda uz ovu kombinaciju odabrala nešto drugo ni sve u svemu nije loša.


Druga kombinacija je više nosivija u ovo hladnije vrijeme, uz možda neku dolčevitu ili nešto budući da je haljina bez rukava. Haljina mi se sviđa jer ipak je riječ o crnoj klasici, no možda bih voljela da ima neki upečatljivi detalj zbog kojeg bi iskakala u moru crnih haljina. Jako mi se sviđa kaput i ovo vezanje na struku zbog kojeg baš lijepo pada i ocrtava liniju tijela. Torbica nije nikako po mom ukusu i sigurno ju ne bih nosila u ovoj kombinaciji a cipele su mi ok ali mislim da bi ih također promijenila nekim malo manje ozbiljnim crnim cipelama. Narukvica također nije u mom stilu a rinčice su lijepe. Što se nakita tiče, mislim da bih ga kompletno promijenila unatoč tome što mi se sviđaju rinčice. Cijela kombinacija je crno siva i zato bih joj bar s nakitom pokušala udahnuti malo života. Rinčice ili ogrlica u nekoj život boji bile bi pun pogodak za mene. Ili ako ne nakit, onda bih neku maramu zavezala malo iznad struka na haljinici jer sam takvo nešto već negdje vidjela i izgledalo je baš efektno.


Mislim da je treća kombinacija najnosivija za nas obične ljude i moram priznati da mi se jako sviđa u globalu. Traperice ko traperice su sasvim ok, traper uvijek prolazi. Sako mi je predivan i već jedva čekam da i sama počnem nositi sakoe. Trenutno imam samo jedan sivi iz New Yorkera i kod nas jednostavno ne pronalazim sakoe kad idem u shopping (sve bih dala za H&M, Zaru i ostale dućane kojih nema kod nas). Sako na slici baš lijepo upotpunjava i podiže ležernu kombinaciju sa slike. Svakodnevne traperice i prugasti topić odmah izgledaju poslovnije i prikladnije za poslovne svrhe čim se nabaci sako i koji komad nakita uz to - bijela ogrlica na slici je mrak. Sviđa mi se i što je cijela kombinacija živnula s cipelama u divnoj zelenkastoj boji. Opet, nisam ja tip za petice ali u ovoj kombinaciji su mi prekrasne. Što se torbe tiče jako mi se sviđa boja iako mi model baš i nije nešto posebno.


Slijedeća je kombinacija tipična poslovna kombinacija koja mi moram priznati i nije nešto posebno ali prolazi. Košuljica je bijela, najobičnija i ide uz sve. Zato je suknjica malo posebnija s mašnicom i volančićem koji pada i na taj je način razbijena monotonija. Da je to samo obična bijela košulja i obična suknjica bez ičega onda bi me to podsjetilo na konobarske uniforme kakve sam znala viđati. Cipele su ok, rinčice su također solidne a torbica isto prolazna - ništa posebno ali prolazno, jer mi se ne sviđa baš oblik nešto previše. Ne znam što da više kažem o ovoj kombinaciji jer sam nekako ravnodušna, nisam oduševljena kao s nekim drugim kombinacijama.


Posljednja, peta kombinacija nosiva je u raznim prilikama: u poslovnim prilikama, za izlaske i slično. Ne znam da li su ovo tajice ili traperice ali crna boja kod mene uvijek prolazi tako da mi se dopadaju. Velika sam obožavateljica peplum trenda i već si dugo želim peplum topić i haljinicu no te želje još nisam realizirala jer si mislim da će me peplum samo još više proširiti pa ne znam da li ima smisla da kupujem takvo nešto. Topić na slici je predivan baš zbog tog pepluma, jednostavno savršen. Sviđa mi se i glomazna ogrlica i već mogu zamisliti kako bi uz tu kombinaciju lijepo išla podignuta kosa jer bi takva frizura uz ovu ogrlicu baš lijepo naglasila ženstveni vrat. Cipele na špic mi više nisu lijepe tako da bih ih obavezno promijenila a i torbica mi nije baš po mom ukusu. Mislim da su topić i ogrlica najbitniji detalji u ovoj kombinaciji i zahvaljujući njima kombinacija je i više nego nosiva.


Vrijeme je jako brzo proletjelo komentirajući ove kombinacije pa zato evo nas na kraju još jednog modnog suda. Jedva čekam da čujem vaša mišljenja o tome koje vam se kombinacije sviđaju a koje ne, što biste promijenili, što biste dodali i slično. Što mislite o peplum trendu, jeste li i vi ljubiteljice poput mene i jeste li možda već ubacile neki peplum komad odjeće u svoje ormare? Volite li nositi sakoe, gdje ih nabavljate? Volite li više žive boje ili ste fan crno-sivih kombinacija? Radite li, kakvi su vaši poslovni lookovi? Morate li se odjevati za posao formalno ili ste slobodni odjevati se ležerno i onako kako želite? Ili možda imate svi iste uniforme na poslu pa niti ne morate razmišljati o tome što ćete koji dan odjenuti na posao? Baš me zanima kakvi su zahtjevi po tom pitanju kod vas na radnim mjestima :)


Izvori: Slika1, Slika2, Slika3, Slika4, Slika5

0 komentari:

Objavi komentar