2012-11-30

Božić na noktima

Postavila sam vam i upit na Facebooku u više navrata i napokon sam se odlučila krenuti s nail art člancima. Jako uživam u ukrašavanju noktića iako često nemam vremena pa to budu jednostavne manikure ali svejedno uživam u cijelom tom procesu. Jedino što ne volim je rašpanje noktića i zato ako imate bilo kakav savjet kako taj dio s rašpanjem ubrzati i pojednostavniti bit ću vam beskrajno zahvalna. 

Još jednom želim napomenuti da mi nokti nisu bajni, već i ptice na grani znaju da muku mučim s njima u posljednje vrijeme. To je zapravo i glavni razlog zašto do sad nije bilo nail art članaka ali sad sam odlučila ne se previše zamarati time jer si nekad jednostavno ne mogu pomoći. Puno radim na poslu i puno radim kućanske poslove koje ja osobno ne mogu obavljati s rukavicama na rukama kao što su mi neki savjetovali i zato moji noktići pate. Najviše problema i muka mi zadaju kažiprst i srednji prst, oni mi se stalno listaju, vijaju, svako malo se potrgaju i nikad i nikako nisu usklađeni s ostalim noktićima. Zadnja dva noktića su i prirodno solidnog oblika ali ta dva do njih me ne slušaju ni da se postavim na trepavice. Rekli su mi da će se stanje popraviti kad budem rašpala noktiće ali ja nisam primijetila da se stanje popravilo. No, neću vas više zamarati svojim problemima s noktićima. Htjela sam vam ovo ispričati samo zato da u nastavku na sličicama ne očekujete neke divne i krasne nokte pa da ne budete razočarani. Vjerujem da se mnogima neće svidjeti što objavljujem manikure s takvim noktima, ali mene iskreno to ne brine. Budem li čekala da mi se nokti oporave onda nikad neću moći raditi ovaj tip članaka a to ne bih mogla dopustiti.

A sad napokon mogu krenuti s prvom manikurom. Kako je Božić sve bliže, želim da i blog i noktići budu usklađeni s mojim omiljenim blagdanom u godini. Zapravo, danas za vas imam dvije sasvim jednostavne manikure. Prva je crvena, šljokičasta (obožavam šljokice, ne mogu si pomoći - i da, nosim ih cijele godine a ne samo u Božićno vrijeme) s jednim noktićem na kojem je trebala biti mašnica ali je na kraju na sredinu stavljen jedan srebrni cirkončić. Jednostavno, ali efektno. Monotonija je izbjegnuta a manikura nije bila prenapadna za posao koji radim. Pogledajte kako je to ispalo (zažmirite na nesavršene noktiće).


Za izradu ove manikure koristila sam svoj omiljeni crveni China Glaze lak o kojem sam već pisala ovdje. Riječ je o nijansi 182 Ruby Pumps kojom sam naprosto oduševljena i koja je izvrsna za dočaravanje blagdanske atmosfere na noktima. Osim toga koristila sam i Essence bazni lak i nadlak, srebrni Essence tip painter i srebrni cirkončić.


Pogledajte još koju fotkicu...



U drugoj Božićnoj manikuri opet je u centru pažnje moj omiljeni China Glaze lak za nokte u već spomenutoj nijansi. Ali ovaj put je riječ o crveno zlatnoj kombinaciji koja je karakteristična za Božić. Što se same izrade tiče, nemam što posebno objašnjavati. Kao što primjećujete, opet je prisutno puno punooo šljokica.


Lakovi potrebni za izradu ove manikure prikazani su na fotkici u nastavku. Opet je tu isti China Glaze akić a novost je zlatni Essence lak koji mi je divan. Da mogu, pokupovala bih svu kozmetiku u zlatnim nijansama. Kombinacija ove crvene i zlatne je ispala odlično i naišla na same pozitivne komentare.


Budući da se nema ništa posebno za objašnjavati, preostaje mi samo podijeliti s vama još par forkica ove druge Božićne manikure.





I to je sve. Evo nas već na kraju prvog članka o manikurama. Bit će sigurno i još ovakvih članaka kao i još Božićnih manikura koje ću nositi na svojim noktićima. 

Sad vas za kraj još jednom pitam, da li vam smeta objavljivanje manikura na noktima koji su problematični i loše izgledaju poput mojih? Sviđaju li vam se ove jednostavne manikure? Krase li Božićne boje već i vaše noktiće? Volite li nositi šljokice na noktima ili niste njihov fan? Kakve manikure želite vidjeti na blogu? Bi li vam možda kad bili zanimljivi članci u kojima bi objavljivala prijedloge za manikure ali recimo na način da oslikam samo jedan noktić pa da se članak sastoji od više prijedloga odnosno ideja za lakiranje noktića?


0 komentari:

Objavi komentar