2012-11-13

Christmas time: ukrasna kutijica kao poklončić

Već je sredina studenog, a ja još nisam objavila ni jedan Božićni post, zar je to moguće? Uglavnom, mislim da je vrijeme jer želim što više vremena i prostora na svom blogu posvetiti mom omiljenom blagdanu u godini. Ovih dana sam malo shoppingirala i bila sam sretna kao malo dijete kad bih ušla u shopping centar i ugledala police pune Božićnih ukrasa i materijala za izradu istih. Cijelo sam vrijeme dečku pričala i uzbuđeno pokušavala demonstrirati što ću sve raditi za naš stan/kuću kad se napokon uselimo zajedno i rekla sam mu da je vrijeme da te planove malo ubrzamo jer trenutno doma nemam baš puno materijala ni prilika za dekoriranje. A kad budem imala svoj mali topli dom, Božićni će se blagdani slaviti onako kako sam si to ja zamislila i bit će sve puno dekoracija. Kad to samo zamislim, prođu me trnci i pitam se kad ću napokon sve to dočekati. Ove ću godine pokušati što više članaka posvetiti tom divnom vremenu usred zime iako to sigurno neće biti u tolikoj količini koliko bi željela. No zato će iduća godina biti još bogatija Božićnim člancima. A sad krenimo na jedan jednostavan tutorijal koji sam vam pripremila za početak serijala Božićnih članaka. Nadam se da ste se već uživjeli u Božićno raspoloženje pa ako jeste, možemo početi.


Radi se o jednostavnom tutorijalu za ukrasnu kutijicu koji sam poslikala još prošle godine kad sam se prijavljivala na neko darivanje na Šminkerici pa mi nemojte zamjeriti što su slike lošije kvalitete. Dakle, radit ćemo ukrasnu kutijicu koja vam može poslužiti kao poklončić koji ćete staviti pod Božićno drvce nekome od svojih najbližih. Ja sam drvenu kutijicu malo ukrasila, napunila sam ju keksićima i poklon je bio spreman. Osoba kojoj je poklončić bio namijenjen bila je oduševljena, vjerojatno zato što je dio poklona bio jestiv. Keksići su se pojeli u roku odmah i iako ja nisam bila najzadovoljnija ovim rješenjem, sve je na kraju dobro završilo. Problem je bio u tome što sam radila s materijalima koje sam imala kod kuće pa nisam sve mogla napraviti onako kako sam prvotno zamislila. U nastavku pogledajte što vam je sve potrebno za izradu ovakve kutijice:

  • obična drvena kutijica
  • ukrasna trakica
  • razne perlice
  • škare
  • ljepilo
  • poklopac keramičke zdjelice
  • keksići / kolačići prema vlastitom izboru


Ja sam se odlučila kombinirati ljubičaste perlice i trakicu a vi naravno možete boje prilagoditi svojim željama. Budući da sam znala da će kod dotične osobe crno ljubičasta kombinacija biti pun pogodak odmah sam se bacila na posao. Najprije sam crnom trakicom ukrasila donju liniju kutije a nakon toga sam ljubičastom ukrasnom trakicom napravila mašnicu koju sam zalijepila na donji dio kutijice. Osim mašnice, s desne sam strane nalijepila i simbolično srčeko kao znak pažnje prema osobi kojoj sam ovo darovala.


Posljednji korak prije punjenja kutijice keksićima je uređivanje poklopca kutije. Kao što vidite, kutijica je za sad jednostavno ukrašena pa je zato naglasak stavljen na poklopac. Kutijica je, kad sam ju kupila, kao što možete vidjeti i na slici, imala poklopac koji izgleda kao da je od nekakvog pletiva ili čega već, što mi se baš nije sviđalo a nije mi se niti činilo da je u skladu s Božićnom atmosferom. Za mene je Božić, osim što je to blagdan koji provodim u krugu najbližih, i puno kuglica i žaruljica koje svjetlucaju gdje god se okrenem pa je zato takav morao biti i poklopac. Cijelo područje poklopca namazala sam ljepilom a na ljepilo sam prosipala hrpu ljubičastih perlica i na taj sam način dobila željeni Božićni svjetlucavi efekt. Na sreću, to mi je bilo jednostavno za napraviti jer je poklopac imao udubinu pa mi se perlice nisu prosipale okolo. Osim perlica, na sredinu poklopca sam zalijepila i ukrasni poklopac jedne keramičke kutijice koju sam davno slomila ali sam poklopac ostavila jer sam znala da će mi prije ili poslije dobro doći. I bila sam u pravu. Kako je to ispalo možete vidjeti u nastavku.


Sad kad je kutijica gotova preostaje samo još punjenje kutijice keksićima ili nekim sitnim kolačićima. Ja sam u to vrijeme ispekla zvijezdice s marmeladom i nutellom pa sam njih stavila u kutijicu tek toliko da vidite kako će to na kraju izgledati, no plan mi je bio u subotu u kutijicu staviti keksiće koje sam pekla posebno za tu priliku. Nažalost to u gužvi nisam poslikala da vam pokažem.


Nadam se da vam se konačan rezultat bar donekle sviđa. Nije to ono što sam zamislila ali je sasvim ok ispalo. Htjela sam obojiti cijelu kutijicu i naslikati na nju neki Božićni uzorak, vjerojatno bi to isto bila ljubičasto bijela kombinacija ali nisam imala ni boje ni vremena za kompliciranje kojem sam inače sklona kad se bavim ručnim radom jer nikad nisam zadovoljna onime što napravim i uvijek mislim da je to moglo puno bolje. U vrijeme kad sam ovo radila bila sam nezaposlena pa nisam mogla puno trošiti na materijale i morala sam se snaći s onim što sam imala kod kuće. Mislim da je ovo odličan poklon za sve gurmane i za sve koji žele pokloniti nešto unikatno i od srca. Poklončići napravljeni s ljubavlju za mene su uvijek pun pogodak.


I na kraju, primijetite da je ovo prvi članak u kategoriji Kreativni kutak. Baš sam sretna što napokon krećem s tom kategorijom i nadam se da će biti polako sve više članaka. Možda za sad neće biti toliko česti, ali s preseljenjem će se sve promijeniti zato vas molim za strpljivost jer planiram sve i svašta za vas. A osim toga, uskoro počinje i darivanje povodom mog zaposlenja, prve plaće i rođendana koji je već prošao, ali mislim da nikad nije kasno da vas darujem, zar ne? Želim to darivanje riješiti što prije pa da se u vrijeme Božića opet igramo.

Kako vam se sviđa ovaj tutorijal? Što bi primijenili, dodali, maknuli...? Radite li sami Božićne poklone ili ih radije samo kupite i stavite pod bor? Da li uopće imate taj običaj stavljanja poklončića pod Božićno drvce? Imate li kakve prijedloge i želje za novopokrenutu kategoriju Kreativni kutak na blogu? Gdje nabavljate materijale za svoje kreativne radove? Jeste li već radili nešto slično ili ste možda sad dobili inspiraciju da i sami isprobate nešto ovakvo? Volite li jestive poklončiće? Koji vam je najdraži Božićni poklon koji ste dobili odnosno poklonili? Je li i vas već polako preuzela Božićna euforija?

 

0 komentari:

Objavi komentar