2012-11-23

Veliko zakašnjelo rođendansko darivanje

Znam, znam, totalno sam sve zapostavila. Ali nadam se da ćete mi oprostiti jer ću vam se iskupiti s jednim divnim darivanjem... odnosno s nekoliko njih. Već neko vrijeme pripremam ovo darivanje i sve je malo duže potrajalo no napokon ćemo se igrati. Čak mi je i rođendan prošao a trebalo je ovo biti samo rođendansko darivanje. Sad imam čak tri razloga za darivanje: moj rođendan koji sam nedavno proslavila, moje zaposlenje i vas drage moje čitateljice i čitatelji (ako vas ima). Želim vam se odužiti za svo vrijeme koje ste sa mnom, želim vam se zahvaliti na svim divnim komentarima koje ste mi ostavljali i na svim lijepim riječima koje ste mi upućivali. Nadam se da ćete se i dalje družiti sa mnom a ovo darivanje koje slijedi je mali znak pažnje upućen svima vama. 

Zanima vas što sve možete osvojiti? Pogledajte u nastavku, a nakon predstavljanja nagradica slijede i pravila sudjelovanja u darivanju :).

1. nagrada

Prva nagradica bit će korisna onima koji vole vrijeme provoditi u kuhinji. Set se sastoji od par stvarčica koje i sebi planiram kupiti a to su:
  • set modlica za kolače u obliku cvijetića (izrezivači fondana)
  • set krasnih morskih podmetača za čaše
  • nož za pizzu
Bacite oko na fotkicu :)


2. nagrada

Druga nagradica namijenjena je svima vama koji volite slatke kutijice i svima vama koji ste uvijek u potrazi za nečim u čemu ćete držati svoje stvarčice. Drago mi je što mogu reći da vam u suradnji s Kristinom poklanjam jednu slatku malu kutijicu ukrašenu ljiljanima. U toj kutijici možete čuvati sve što vam srce poželi. Citiram li Kristinine riječi, kutijica vam može poslužiti za čuvanje nakita, raznih sitnica, gumbića, igle i konaca, slatkiša itd. Kutijica je praktična i na vama je samo da pustite mašti na volju :)


Možete zaviriti i na Kristininu Facebook stranicu Čarobne kutijice!

3. nagrada

Malo je žena koje ne vole dobar komad nakita u svojoj kolekciji, zar ne? Zato bi bio red da netko od vas osvoji i jedne divne rinčice. S Tamarom (Unikatni nakit Tamarix) sam već surađivala u jednom od darivanja, a ona je i ovaj put odlučila nekoga od vas razveseliti svojim unikatnim komadom nakita. Ovaj put možete osvojiti divne ljubičaste rinčice s fotke u nastavku. 


4. nagrada

Slijedeća nagradica je nešto što bih i sama vrlo rado osvojila, a opet će biti korisna svima koji vole praviti kolače i torte. Slatka bajka vam poklanja personaliziranu jestivu pokrivku za tortu koju ćete moći podići u dućanima Slatke bajke u Varaždinu ili Čakovcu, ovisi o tome gdje bude vam bliže. Dakle, osvojite li ovaj poklončić, u Slatkoj bajci će vam isprintati bilo koju vašu fotografiju (s fotoaparata, mobitela, interneta...). Ja sam u nastavku stavila samo jednu random sličicu jestive slike kao primjer, ali u slučaju da pobijedite, odabrat ćete sami sliku koju želite i sve ćete detalje dogovoriti putem maila sa Slatkom bajkom. Zahvaljujući Slatkoj bajci netko od vas imat će unikatnu tortu.


5. nagrada

Peti paketić koji možete osvojiti za vas je pripremila LadyA koja se bavi izradom svakakvih divnih stvarčica. Radi se o malom jesenskom paketiću koji se sastoji od trake za kosu, broša i rajfa. Ni modnih dodataka nikad dosta zar ne? Ostale radove možete pogledati na FB stranici Škrinja kreativnosti, uživajte u njezinim divnim radovima.


6. nagrada

Vrijeme je i za malo kozmetike. Set se sastoji od Baleinog balzama za ruke i nokte na bazi kamilice koji njeguje i umiruje kožu te jača nokte, kao i dva Essence laka u meni predivnim nijansama i preslatkim novim bočicama: 130 what's my name i 112 time for romance.


I eto, to je sve za ovaj put. Nadam se da vam se sviđaju nagradice i držim vam svima palčeve da ponešto i osvojite. 

A sad - pravila!
Vaš komentar, odnosno prijava, treba sadržavati slijedeće podatke:
  1. Ime i mjesto (mjesto u kojem živite je bitno zbog 4. nagrade)
  2. Način na koji javno pratite Art on my way: preko Facebooka ili preko GFC-a na dnu bloga - dakle obavezno napišite da li je to FB ili GFC i vaš nick ili ime da mogu provjeriti.
  3. Vašu email adresu (za kontakt u slučaju pobjede)
  4. Vaše mišljenje o blogu. Dakle, napišete li nešto tipa sve mi je super ili sve mi je katastrofa neće proći. Želim vaša konstruktivna mišljenja odnosno odgovore na pitanja poput: Što najviše volite na blogu? Imate li neke prijedloge za poboljšanje bloga? O čemu biste htjeli čitati na blogu? Želim čuti vaše prijedloge i ideje za članke? Koji su vam članci do sad bili najzanimljiviji/najkorisniji ili u kojima ste jednostavno najviše uživali? Koje vas kategorije na blogu najviše zanimaju? Koliko često posjećujete blog i sudjelujete u komentarima? Smatrate li da nešto nedostaje na blogu?
U darivanju možete sudjelovati svi, bez obzira na to odakle ste. Darivanje traje do nedjelje, 16.12.2012. u 23 sata i 59 minuta :)
I za sam kraj, bilo bi mi drago da obavijest o darivanju podijelite na FB stranici, na blogu, ili gdje god želite :). Držim vam svima palčeve i nadam se da neće biti potrebe za diskvalifikacijama (sve provjeravam) te da ćete se pridržavati pravila koja stvarno nisu teška - trebate samo ostaviti neke svoje podatke i iznjeti svoje mišljenje o blogu (pitanja koja sam postavila će vam pomoći u tome). 

Sretno svima :*!



Izvor slike pokrivke: izvor!

1 komentari:

Petra, Varaždin
Pratim te preko Facebooka ime Moderni Dom
Desertrosepetra@gmail.com
Blog mi se jako svida jer obuhvaca razlicite teme. Najvise mi se svidaju recepti torte i piletina s tjesteninom koju sam probala i savrsena je. Voljela bi da bude jos puno recepata jednostavnih kolaca i jednostavnih jela. Takoder mi se jako svidio clanak o medenom mjesecu. Blog posjecujem cesto ali bas ne komentiram to cu promjeniti. Sve pohvale i pisi nam jos puno recepata.
Sve nagrade su super iako bi ja najvise htjela osvojiti onu broj 2

Objavi komentar