2013-10-24

Ili - ili: Blagovaona

Uređenje blagovaone i same kuhinje razlikuju se kao nebo i zemlja, da tako kažem. I tako mislim prvenstveno zbog zahtjevnosti i dugotrajnosti uređenja tih dviju prostorija. Osobno, kuhinju smo dizajnirali vjerojatno nekoliko mjeseci. Sve je započelo traženjem inspiracije prije više mjeseci. A da ne kažem da skupljam fotke i ideje za uređenje kuhinje već godinama jer bi bilo nemoguće u kratko vrijeme pregledati sve što postoji na webu. Naravno, sve je to ranije bilo općenito ali sad smo morali početi gledati što je u našem prostoru moguće izvesti a što nije, morali smo se pobrinuti za tisuću detalja koji su bitni u kuhinji: od coklina, do fronti, okova, radne ploče, rasporeda elemenata itd. Sve to iziskuje puno vremena i razmišljanja, posebno kad se radi o specifičnom prostoru poput potkrovlja. Potkrovlje ima i svojih čari i mana, no o tome ću više pričati u članku o projektiranju kuhinje koji planiram uskoro objaviti. Želim reći da je projektiranje kuhinje složen proces i tisuću puta smo naišli na nešto novo, ili se predomislili ili na kraju shvatili da nešto ipak nije moguće izvesti pa smo morali tražiti novo rješenje i slično. A kad se oprema blagovaona, definitivno sve ide puno brže jer trebate stolice i stol, to je ono osnovno a dalje sve ovisi o vlastitim željama. Svašta se još može strpati u blagovaonu ali bez stola i stolica blagovaona nije blagovaona. A da bismo taj dio riješili, odemo u salon namještaja i odaberemo što nam se sviđa i to je to. Nema tu neke velike filozofije. Možemo se posvetiti detaljima da sve zajedno bude ljepše, možemo se posvetiti bojanju zidova i slično, no to je sve ono što se dodatno može raditi, nije da bez nekih detalja blagovaona ne može u upotrebu dok kuhinju ne možemo koristiti dok nemamo sve strojeve, dok nemamo u čemu i na čemu kuhati itd. Dakle, u nastavku ćemo pogledati dvije blagovaone pa ćete i sami vidjeti koliko ih je jednostavnije urediti.

Prva blagovaona koju možete vidjeti na slici nije baš u mom stilu ali ima nekih detalja koji mi se sviđaju. Za oko mi je zapao zid sa svijetlima koji podiže cijelu ovu blagovaonu. Stol i stolice nisu moj stil i promijenila bi ih ali zid je definitivno u centru pažnje kad se pogleda slika. Sviđa mi se atmosfera koja je nastala zahvaljujući ovom osvjetljenju a sviđa mi se i kamen na zidu koji taj zid čini drukčijim od okolnih zidova. 


Druga blagovaona ističe se svojom umjetničkom notom. Ima dosta toga što mi je ok ali i dosta toga što se ne uklapa u moju viziju blagovaone. Krenut ću od stropa koji mi je solidan, sviđa mi se što nije sasvim običan i sviđa mi se kako je uklopljen lujster. Znam da se taj tip lujstera teško održava i ne bi stavila ništa slično u svoju blagovaonu, iako mi u ovom prostoru dobro izgleda. Stol mi je ok, ali ništa posebno. Stolice nisu loše ali ne volim kad je ta koža skroz do poda jer onda obično taj donji dio stolica bude jako prljav s vremenom. Tepih mi je totalno loš izbor i cijelu prostoriju čini prešarenom. Da je tepih jednobojan, neki bež ili neke slične tople boje, mislim da bi sve skupa puno bolje izgledalo i bio bi naglasak samo na stropu a sad imam dojam kao da je naglašen svaki dio blagovaone pa to sve skupa čini zbrku. Ili možda da uopće nema tog tepiha nego da je sve ostalo samo na ovim lijepim velikim pločicama koje vidimo ispod tepiha.


Kad bih se ja morala odlučiti između ove dvije blagovaone, teško bih odabrala jednu jer ni jedna nije po mom ukusu već bih mogla izdvojiti samo nekoliko detalja koji mi se sviđaju. Definitivni plus ove druge blagovaone je ta umjetnička nota a plus kod prve blagovaone je maštovito dekorirani zid. Što vi mislite? Sviđa li vam se koja od prikazanih blagovaona? Kakav namještaj u blagovaoni volite, kakve stolice, stolove itd.? Mislite li da je još nešto potrebno imati u blagovaoni ili je to dvoje dovoljno? Kako bi uredili svoju blagovaonu iz snova, o čemu sanjate, kakve su vaše želje? Ili kako izgleda vaša blagovaona iz snova?


Izvori: Slika1, Slika2

0 komentari:

Objavi komentar