2013-10-07

Panna cotta na kokosovom mlijeku

Voćne deserte, cupcakese, deserte u čaši, blagdanske recepte, kekse, tijesta, muffine, torte, tradicionalne recepte i još svašta fino možete naći na blogu Ave dulcis iza kojeg stoji iznimno talentirana Tamara koja uživa u cijelom tom procesu od pripreme do degustiranja hrane. Zbog njezine posvećenosti kuhanju i pećenju nastaju očaravajuće slastice kojima nitko ne može odoljeti. Kad sam tek otkrila Tamaru i njezin inspirativan blog sjećam se da sam provela jako puno vremena istražujući sve te divne recepte i tad se, mogla bih reći, ljubav rodila jer od tog dana redovito pratim što objavljuje, učim od Tamare, kupim njezine savjete, spremam recepte koje želim isprobati i barem preko fotografije "degustiram" ono što je pripremila.

Da ne bi sve ostalo samo na divljenju i uzdisanju pri pogledu na njezine deserte, Tamara je odlučila doći k meni u goste i vas i mene počastiti panna cottom na kokosovom mlijeku! Kako ona kaže, riječ je o osvježavajućem desertu za  pozdrav ljetu pa mislim da je sad idealno vrijeme za nešto ovakvo budući da smo duboko zagazili u hladno jesen, i ma koliko ja to odgađala, vrijeme je za oproštaj od ljeta koje nas je napustilo. U nastavku pogledajte recept i pročitajte što kaže Tamara o desertu koji je odabrala za gostovanje kod mene :).


"Uvijek se rado odazovem pozivu u goste a da ne idem praznih ruku često nosim neki desert. Ovog puta to je lagana ljetna panna cotta s mirisom kokosa. Budući mi je Emina dala slobodne ruke, kratko sam se dvojila dal da Vam ponudim nešto slatko ili ipak slano ali ipak sam se odlučila za ovu kremu vrlo jednostavne pripreme kojoj ni najžešći kritičari slatkog neće moći odoljeti."

Sastojci za 4 zdjelice:
  • 300 ml kokosovog mlijeka
  • 200 ml slatkog vrhnja
  • srž mahune vanilije
  • 4 listića želatine
  • 2-3 žlice meda

Priprema:

U lončić staviti kokosovo mlijeko, vrhnje, med i vaniliju i zagrijati.
Listiće želatine namočiti. Omekšale listiće dodati u smjesu i miješati dok se ne otope.
Kremu uliti u zdjelice i staviti na hlađenje, najbolje preko noći.
Panna cottu možete servirati u zdjelicama ili istresti na tanjur (tako da zdjelicu uronite u vruću vodu na nekoliko sekundi da se krema odvoji od stijenti zdjelice, zdjelicu pokriti tanjurom i izokrenuti).
Servirati uz svježe voće ili voćni kompot!

Budući da ja osobno nisam još radila ništa s kokosovim mlijekom, pitala sam Tamaru gdje se ono može kupiti pa moram i tu informaciju podijeliti s vama, jer sigurno ima netko među vama tko ga također još nije koristio u svojoj kuhinji. Dakle, kokosovo mlijeko može se kupiti u DM-u a ponekad ga se nađe i u Lidlu, pa ako se odlučite na pripremu ovog deserta, da znate gdje zaviriti da bi nabavili sve potrebne sastojke.


Za kraj moram zahvaliti Tamari na gostovanju i na donošenju ovog jednostavnog ali okusima bogatog deserta u goste. Složila bih se da ni najžešći kritičari slatkoga ovome ne bi mogli odoljeti a moram priznati da i sama osjećam isto pa se nadam da ću čim prije uživati u okusima ove kreme. A sad da čujem vas i vaša mišljenja. Sviđa li vam se desert koji je pripremila Tamara? Jeste li već radili nešto slično ili planirate napraviti panna cottu prema ovom receptu? Koristite li često kokosovo mlijeko u svojim slasticama? Ako još ne pratite ave dulcis blog, vrijeme je da to učinite! :)


0 komentari:

Objavi komentar