2012-08-17

Moja 1. nagrada: Sweet Blog Award

Zahvaljujući dragoj Meliti koja stoji iza odličnog bloga Coffee Break, dobila sam prvu nagradu za svoj blog. Riječ je o nagradi Sweet Blog Award. Melita, punooo ti hvala i moram reći da si me baš iznenadila. Naravno, uvijek je lijepo primiti nagradu i lijepo je vidjeti da se nekome sviđa ono što radiš i da zapravo to što radiš i ima nekog smisla. Iako, ne znam baš da li sam ovo zaslužila jer sam zadnjih dana malo zapostavila bloganje. 

Moja topla preporuka - posjetite Coffe Break i uživajte u ćaskanju uz kavicu (ili sokić) sa mnom i s Melitom. Teme su stvarno raznolike, od umjetnosti, preko make upa do interijera, knjiga, filmova i mnogih drugih sitnica koje ja nazivam životnim radostima. 


Kad se dobije ovakva krasna nagrada, postoje naravno i neka pravila:
  1. Postavite nagradu na svoj blog
  2. Linkajte u postu onoga tko vas je nominirao, kako biste mu zahvalili
  3. Nominirajte 5 blogova koji imaju manje od 200 sljedbenika i dajte im to do znanja.
Nagrada je postavljena na blog, Melitu sam linkala i sad mi je samo preostalo nominirati novih pet blogova.

Moju nagradu dobivaju:


I vjerojatno (sigurno) nije prema pravilima, ali ja ću si uzeti slobodu i nagraditi još jedan blogić:


Melita, hvala puno još jednom a ja ću se i dalje truditi :*

I da još jednom posjetim, darivanje još uvijek traje i možete se prijaviti :)


0 komentari:

Objavi komentar