2012-11-29

Medeni mjesec

Medeni mjesec iliti bračno putovanje (eng. honeymoon) događa se (većinom) jednom u životu i za većinu predstavlja događaj koji će pamtiti do kraja života. Romantične dušice poput mene žele da to bude događaj kojega će se sjećati i u dubokoj starosti i o kojemu će moći pričati ne samo svojoj dječici već i unucima. Medeni mjesec nije samo putovanje već je njegov značaj mnogo veći. Putovati možemo kad i gdje god želimo i ne pamtimo ga samo po izboru destinacije već po detaljima koji ga čine medenim u punom smislu riječi. Uopće nije bitno kamo ćemo otputovati s našim novopećenim suprugom, važno je samo da smo zajedno.


Činjenica je da je nekim mladencima medeni mjesec bitan dok nekim mladencima ne predstavlja ništa posebno i uopće nemaju potrebu doživjeti nešto takvo. Često je problem i u financijama, pa si neki takvo putovanje uopće ne mogu priuštiti. Osobno znam da bih sto puta radije novce potrošila na medeni mjesec nego na organizaciju velike svadbe sa svim meni bespotrebnim običajima. Čitala sam, ne tako davno, na forumu o troškovima svadbi i bila lagano zapanjena jer nisam očekivala da ću ugledati tolike iznose. Primijetila sam da rijetko tko spominje da će ga vjenčanje stajati manje od 50 000 kn. Nekako najviše prevladavaju iznosi od 100 000 kn nadalje. Još mi je veći apsurd kad se uzima kredit da bi se moglo otplatiti vjenčanje ili kad netko ima veliko vjenčanje samo zato što to roditelji tako žele. Kako god bilo, smatram da bih za novce koje neki potroše na svadbu mi sebi organizirali divno putovanje i uživanciju na medenom mjesecu a na kraju bi nam još novaca i ostalo jer sigurno ne bi potrošili na putovanje 50 000 kn. Također, nije mi bitno da li će moj medeni mjesec jednog dana biti u inozemstvu ili na našem Jadranu. Važno mi je samo uživanje u zajedničkim trenucima. Bit medenog mjeseca nije istrošiti se na najskuplje moguće putovanje već provesti prve zajedničke trenutke sa suprugom na najbolji mogući način.


Kod nas sam sve više počela primjećivati praksu darivanja medenog mjeseca. Već sam par puta čula od mladenaca da su na poklon dobili putovanje koje će iskoristiti kao medeni mjesec. Koliko god to bilo lijepo opet mi se čini i pomalo pretjerano jer je to poprilično skup poklon. Sad ću malo zastraniti, ali moram komentirati da mi je potpuno besmisleno to što se danas radi kad su u pitanju krštenja, svete pričesti, firme pa i vjenčanja. Ljudi se zadužuju i zbog poklona. Pa mislim da dijete koje ide na svetu pričest ne treba dobiti poklon od 10 000 kn, što je previše je previše. Meni su pokloni tu uopće nebitni. Ali ima svakakvih ljudi i znam da neki bez srama nabroje svojim kumovima cijelu listu stvari koje žele dobiti. No, vratimo se na medeni mjesec jer ovo nema veze s našom temom. Medeni mjesec bit će nam medeni bez obzira na to koliko na njega potrošili i bez obzira na to gdje ćemo otputovati. Iako se danas najčešće veže uz egzotične destinacije i luksuz na neki način, mi si svako mjesto na koje odemo možemo napraviti jednako egzotičnim i krasnim. Vjerujem da bi nam i boravak u nekoj jeftinoj sobi bio jednako urezan u pamćenje kao i boravak u luksuznom hotelu koji nam nudi hrpu izleta i svega ostaloga što se nalazi u ponudi turističkih destinacija. Važno je samo da se maknemo od svih i da se posvetimo jedno drugome, da proslavimo ljubav i brak koji smo sklopili.


Iako se vjenčanjem zapravo ne mijenja ništa previše i dobivamo samo papir, ja vjerujem u brak, u medeni mjesec i u sve što ide uz to. Vjerojatno zato nije ni čudo što uz akcije, trilere, komedije i ostale žanrove jako volim i romantične filmove. Veselim se planiranju medenog mjeseca, pa makar otišla u susjedni grad na medeni mjesec. Definitivno ću novce radije potrošiti na medeni mjesec nego na veliko vjenčanje, ali to je opet tako samo kod mene jer svatko od nas ima svoje prioritete. Ja ću i dalje nastaviti maštati o medenom mjesecu a s prijedlozima destinacija za medeni mjesec javljam se u nekom od narednih članaka koje pripremam za vas.

Jeste li možda već bili na medenom mjesecu ili ga tek planirate sa svojim dragim? Ako jeste, koje ste mjesto posjetili, koliko vas je sve skupa financijski stajalo itd.? Ako niste, gdje biste jednog dana voljeli otputovati? Da li vam je odlazak na medeni mjesec uopće bitan ili vam je možda važnije organizirati veliku svadbu? Da li bi ga radije proveli na nekom osamljenom romantičnom mjestu ili ste više za aktivan i avanturistički medeni mjesec?

Izvori: Slika 1, Slika 2, Slika 3

0 komentari:

Objavi komentar