2012-11-03

Zajedno do uspjeha: mršavljenje i dijete

Odlazak na dijetu i gubitak kilograma nisu toliko jednostavni. Svima nam je poznato da je puno lakše dobiti suvišne kilograme nego se istih riješiti. Znam puno ljudi koji mogu u sebe trpati sve i svašta, hraniti se samo nezdravom hranom a i dalje će biti mršavi kao da ništa nisu pojeli. A nažalost, s druge strane ima nas i onih kojima se primi apsolutno sve što stavimo u usta. Ljudi smo različiti i svatko od nas se bori s drugim problemima. Jedni su mršavi ali stalno oboljevaju i nikako da se riješe zdravstvenih problema. Jedni se borimo s manjim ili većim viškom kilograma ali zato skoro nikad nismo bolesni. Drugi nemaju zdravstvenih problema ali imaju problema s financijama, nemaju sreće u ljubavi itd. Probleme bi mogli nabrajati do sutra ujutro no u ovom članku želim se posvetiti problemu mršavljenja


Mislim da je najljepše kad smo zadovoljni sami sa sobom. A to je nešto na čemu trebamo raditi. Zadovoljan sa sobom se ne postaje preko noći. Mnogi se danas bore s nedostatkom samopouzdanja. Ne možemo biti sretni i živjeti ispunjenim životom ako ne prihvaćamo sebe takve kakvi jesmo. Da bi nas voljeli drugi prvo moramo voljeti sami sebe, sa svim našim manama i vrlinama. Nitko nije savršen i svatko ima neke svoje unutarnje strahove. Često sam znala razmišljati u sebi o ljudima kad bih vidjela nekoga tko izgleda lijepo, sretno i zdravo i pitala se da li je njihov život uistinu savršen? Obično se iza nasmijana lica skriva bol koju ne želimo pokazati pred drugima. I zato mislim da nitko, ali baš nitko, nema savršen život - bar ne u smislu da nema nikakvih problema jer ih svi imamo. Razlika je samo u tome kako shvaćamo život i našem načinu razmišljanja. Ja mogu reći da je, unatoč svemu što sam prošla i unatoč svemu s čim se borim, moj život za mene savršen takav kakav je. Možda se borim s kojom kilom viška, možda sam se mučila s zaposlenjem, možda sam prošla svašta u prošlosti što bih rađe zaboravila, ali možda je upravo sve to moj život učinilo savršenim. Da nisam prošla kroz sve to, danas možda ne bih bila sretna. Ne bih znala cijeniti sve što imam. Najgore mi je kad vidim ljude kojima nikad ničega nije dovoljno, ničemu se ne vesele jer uvijek žele više. A mene veseli svaka i najmanja sitnica i zbog toga sam zadovoljna time kakva sam osoba postala. Da nemam tih par kilograma viška, možda danas ne bih bila toliko sretna kad je ljubav u pitanju. Tko zna...


Znam da ima ljudi koji su sretni s viškom kilograma i koje to nimalo ne smeta. Ali ja se otkad imam višak kilograma ne osjećam najbolje. Iako se oduvijek borim s njima, nikad mi nije smetao mali trbuščić ili nešto takvo. Nikad nisam težila imati tijelo s naslovnice nekog magazina. Nije mi lijepo biti premršav i ne želim da mi se vidi svaka kost na tijelu. A i znate kako kažu, bolje da ljulja nego da žulja. Volim obline i onaj osjećaj ženstvenosti i ne bih ih se htjela u potpunosti riješiti. Jedina mi je želja riješiti se par kilograma viška jer ću se tako bolje osjećati, imat ću više energije i osjećat ću se još bolje i ljepše u svojoj koži. No moj je problem što sam cijele dane na poslu i navečer više nemam volje vježbati. Na prehranu mogu paziti do određene mjere ali ne uvijek jer ne ovisim samo o sebi i ne kuham ja uvijek. Nemam ni toliko novaca a ni vremena da si svaki dan kupujem i spremam posebne obroke. Još jedan moj problem je što sam preniska. Nije da se bunim, ima i svojih prednosti biti mali čovječuljak ali i nedostataka. Sve što stavim u usta meni se vidi. Da sam 15-20 cm viša sumnjam da bi to tako bilo. S obzirom na to da sam niska, imam i kratke noge i mislim da su dalje riječi suvišne. I kad sam god pokušala biti na dijeti, nisam smjela skoro ništa jesti jer i ovako nekad malo jedem a ako se trebaju smanjiti porcije onda bi to značilo da se moje moraju ukinuti.


E pa drage moje, ja sam se napokon odlučila riješiti nekoliko kilograma samo nikako da krenem. Ne znam gdje započeti i na što sve paziti pa sam se odlučila napisati članak u kojem ćemo se međusobno motivirati. Uvijek nađem neki izgovor. Sad sam preumorna, sad je prekasno, sad je ovo sad ono, uvijek bude nešto. Nadam se da ćete podijeliti sa mnom svoje priče i na taj me način dodatno motivirati i savjetovati da izgubim tih par kilograma. Ako ste se ikad borile s kilogramima, ili ako ste sad u toj fazi, podijelite svoju priču sa mnom. Zanima me što je vama najviše pomoglo u borbi s kilogramima i kako ste došle do željene težine. Još ako ste niske kao ja i sve vam se prima i vidi čim pojedete, vaši će savjeti biti još korisniji. Što, kako i koliko čega jesti? Kako se hraniti ako ste cijeli dan na poslu? Možda spadate u skupinu sretnica koje nemaju problema s kilogramima i ako je tako, drago mi je zbog vas i iskreno se nadam da se istovremeno ne borite s nekim drugim problemima. Želim vam svima da budete sretne i zadovoljne same sobom i da volite svoje tijelo takvo kakvo je. Ako to još niste ili ako radite na tome, možemo se savjetovati i zajedno poraditi na tome da to zadovoljstvo bude potpuno!

Izvori: Slika1, Slika2, Slika3

0 komentari:

Objavi komentar