2012-12-30

Novogodišnja manikura i razglabanja o nail artu

Ovu sam manikuru nosila prije neki dan i trebala je biti objavljena kao Božićna manikura, ali kako je Božić već iza nas, neka bude novogodišnja. I za Božić i Novu Godinu su karakteristične šljokice u neumjerenim količinama (iako je tako kod mene i kroz godinu) pa mislim da nećete pogriješiti odlučite li se ovakvom jednostavnom manikurom obilježiti kraj ove godine.


Prije nego vam pokažem i samu manikuru, prvo imam par pitanja za vas. Recimo, koji vam je najbolji odstranjivač laka s noktiju? Trenutno tražim neki novi pa eto, čisto da znam. Bitno mi je da mi ne isušuje noktiće i kožicu oko noktiju ali i da dobro radi svoj posao. Svi znaju da volim šljokice, ali iskreno, dok se sjetim kako se teško skidaju s noktiju često ih i zaobiđem, samo zbog te moje ljenosti kad je u pitanju dugotrajno i mukotrpno skidanje laka s noktića. I što sve koristite za njegu noktića? Ja još nisam pronašla idealne proizvode a ovih mi dana nokti puno pucaju i imam i problema s kožicom i slično. Svi već znaju da uživam u nail artu i nekad mi je žao što ne mogu češće uživati u lakiranju noktića, eksperimentiranju i fotkanju manikura. Zato molim sve vas umjetnike kad su noktići u pitanju za savjete. Svaki je savjet dobro došao i svaka vaša preporuka za proizvode za nail art je dobro došla. Imate li neki omiljeni proizvod za nail art, podijelite ga sa mnom pa ćemo možda dijeliti oduševljenje :).


A sad prelazimo na manikuru. Već sam rekla da je jednostavna i prava šljokičasta kako i priliči ovom vremenu. Ja bi najradije da su ovi Božićni i Novogodišnji blagdani cijelu godinu, to mi je najljepše vrijeme u godini i definitivno me najviše inspirira. Da samo znate koliko je još članaka na mom popisu koje nisam stigla objaviti i napisati.


Postupak izrade manikure ne moram objašnjavati, jer nemam što objašnjavati kad je riječ o apstraktnoj manikuri. Prevladavaju Božićne boje odnosno zlatna boja koju jako volim. Nadam se da sam bar donekle uspjela uhvatiti sjaj noktića jer sam, kao i obično, slikala kasno navečer bez dobrog osvjetljenja.

U nastavku uživajte u još šljokičastih sličica...




Nadam se da vam se manikura svidjela i da ćete i sami isprobati nešto slično. Volite li uopće nail art? Koji su vam najdraži nail art proizvodi, što bi mi mogli preporučiti? Kakvu ste manikuru nosili za Božić? I kakvu manikuru planirate nositi na dočeku Nove Godine? Spadate li u skupinu ljubitelja šljokica ili vam padne mrak na oči kad vidite tonu šljokica svugdje oko vas: na noktima, na odjeći, obući...?


0 komentari:

Objavi komentar