2013-03-13

Ili - ili: Kozmetički kutak

U jednom od ranijih članaka pokušala sam vas inspirirati da jednog dana izgradite ogromnu i praktičnu garderobu iz snova a sad je vrijeme za kozmetičke kutke za kojima mi žene toliko žudimo. Ja nisam tipična šminkerica i vješto baratanje make up kistovima mi nije u krvi, kao što je to slučaj s nekim meni dragim beauty blogericama, no to me neće spriječiti da jednog dana imam svoj kutak za uređivanje. Mislim da nije važno samo to koliko smo vješti u nanošenju šminke na naša lica ili izradi različitih frizura već i to koliko uživamo u vlastitoj njezi tijela i lica odnosno u ugađanju samoj sebi. Da ne filozofiram previše jer je već kasno, pogledati ćemo dva posebna kozmetička kutka koja sam odabrala za vas i prokomentirati ih.

Moram priznati da su mi jedan ljepši od drugoga. No, ipak imam svog favorita. Prvi kozmetički kutak odiše ženstvenošću i romantikom pa bih rekla da je baš nekako po mom ukusu. Sviđa mi se što ima puno svijetla u prostoriji iako bih možda stolić stavila ispred tog velikog prozora jer kad se šminkam volim direktnu svijetlost. Divne su mi i romantične blago roze zavjese kao i stolić i tabure. Divno mi je i ogledalo sa žaruljama sa svih strana koje me podsjeća na ona filmska magična ogledala kojima su okružene zvijezde kad hrpa make up umjetnika paradira oko njih. Što se stolića tiče, mislim da bi meni bilo potrebno više ladica da stvari ne bi stajale vani i skupljale prašinu ali mi se sviđa što je u pitanju visoki sjaj zbog kojeg sve izgleda još elegantnije i glamuroznije. Sve u svemu, jedan jako lijep i ugodan kutak za uređivanje koji bez dodatka ove romantične roze boje na pojedinim elementima ne bi izgledao toliko efektno i nježno koliko sad izgleda.


Nakon romantike okrećemo se nešto drugačijem kozmetičkom kutku koji za razliku od prethodnog ne sadrži karakteristično veliko ogledalo s lampicama na zidu već samo ogledalce na stalku. Sviđaju mi se elementi koji se nalaze na stoliću, poput noćne lampice i cvijeća ali mislim da su ti elementi zauzeli cijeli stolić i da bi možda bilo praktičnije da tih stvari nema na stolu. U cijelosti mi je kombinacija simpatična i ne bih imala ništa protiv ovakvog kutka no romantika je ipak više u mom stilu i zato bih, da moram, odabrala prvi kozmetički kutak za sebe.


Koji vam se od prikazanih kozmetičkih kutaka više sviđa, birajte, ili - ili? Da li bi u njima nešto promijenile ili su savršeni takvi kakvi jesu? Želite li uopće imati vlastiti kozmetički kutak ili on nije vaša tiha patnja? Ako ga već imate, kako je uređen? A ako tek planirate dizajnirati svoj kutak, kakvi su vaši planovi i želje, kako će izgledati vaš kutak iz snova? Slobodno podijelite sa mnom i fotografije svojih kutaka :)


Izvori: Slika1, Slika2

0 komentari:

Objavi komentar