2013-08-23

Apsolutni ljetni hit: Maksi suknje

Svi koji me poznaju znaju da sam luda za haljinicama a vjerujem i da svi znaju koliko volim maksi suknje. Ponekad imam osjećaj kao da je riječ o zarazi, iako u svom ormaru imam svega dvije maksi suknje a haljinica puno više. Razlog tome je samo taj što kod nas jednostavno nema meni lijepih dugih suknji za kupiti. Čitam po forumima i vidim da cure kupuju krasne suknje ali kad ja trebam nešto kupiti ne nađem ništa i to me frustrira. Zato sam odlučila sama probati sašiti duge suknje za iduće ljeto ali o tome više na kraju članka. Ponekad poželim živjeti u nekom većem gradu zbog većeg izbora i zbog mogućnosti koje se u takvim mjestima pružaju - kod nas niti je izbor neki niti su sniženja takva kakva su u većim gradovima.

No da se vratimo maksi suknjama. One su definitivno jedan od vodećih ljetnih trendova posljednjih godina i caruju ulicama. Riječ je o modnom komadu koji je nosiv u svim prilikama i može se kombinirati stvarno na mnogo načina. Maksi suknje možete pronaći u svim bojama, u različitim laganim lepršavim i prozračnim materijalima a nose ih svi. I nemojte se sekirati ako ste niske i mislite da zbog toga ne bi smjele nositi duge suknje. Ja sam niska i ne brine me to, svejedno ih nosim. Također su mi znali ljudi reći da nas niske cure duge suknje još dodatno prošire, no ne bih se u potpunosti složila s tom tvrdnjom jer mislim da sve ovisi o kroju i materijalu suknje. Tako da, moj je savjet svim niskim curama (nadam se da vas ima još, da nisam jedina u klubu niskih cura :)) ) da nose ono što vole i u čemu se osjećaju dobro bez obzira na to tko što kaže. I da ne zaboravim reći, čitala sam da mnoge duge suknje zapravo izdužuju figuru pa je vjerojatno, kao što sam rekla, problem samo u kroju suknje a ne u činjenici da nosimo dugu suknju. Jer isto tako nas i kratka suknja može proširiti ako ne odaberemo kroj koji je prikladan našem obliku tijela.

Za početak uživajte u krasnim dugim suknjama koje sam pronašla na webu. Kao što ćete vidjeti izbor je stvarno velik - ima elegantnih suknji ali i ležernih kombinacija, točkica, ma stvarno svega.












Ako kao i ja ne možete pronaći pravu dugu suknju za sebe ili ako je kod vas slab izbor u dućanima kao kod mene, onda je definitivno najbolje rješenje uzeti si malo vremena i napraviti suknju vlastitim rukama. Za izradu suknje iz vlastite radinosti potrošit ćete nekih 50-tak kuna, bar sam tako čitala. Mislim da toliko jeftino u dućanima nećemo proći pa ako ništa drugo, uštedjet ćemo i napraviti si suknju upravo onakvu kakvo smo si zamislile. Na slici koja je u nastavku prikazana su tri jednostavna koraka za izradu suknje u kućnoj radinosti - vidjet ćete, nije komplicirano - i sama namjeravam napraviti nešto takvo za iduće ljeto pa možete očekivati tutorijal kad isprobam ovo što sad možete vidjeti na slici.


Jeste li možda već isprobali DIY tutorijal poput ovoga? Ako jeste kako vam je ispalo? Volite li maksi suknje i nosite li ih? Smatrate li istinitim tvrdnje da duge suknje nas niske cure samo dodatno proširuju? Koja vam se od suknji sa slika najviše sviđa ili kakvu bi si napravili da možete? Čini li vam se komplicirano ovaj tutorijal sa slike? Postoji li možda neki drugi ljetni hit koji volite više od dugih suknji? Gdje najviše kupujete duge suknje, imate li neki dućan za preporučiti? U kojim kombinacijama najradije nosite duge suknje, uz što ih kombinirate? 


Izvori: izvor1, izvor2, izvor3, izvor4, izvor5, izvor6, izvor7, izvor8, izvor9, izvor10, izvor11, izvor12

0 komentari:

Objavi komentar