2012-07-18

Lanac osvete ili Battleship

Kino je mjesto koje volim redovito posjećivati sa svojim dragim. Oboje uživamo u filmovima u kinu i nekako nam je veći užitak gledati ih u kinu nego doma. Kad smo doma, onda više volimo serije. Kao i obično, u posljednje sam vrijeme u kinu pogledala dosta filmova. Neki od njih su me se dojmili više, neki manje, ali mislim da svejedno o svakom od njih moram ponešto reći da znate što očekivati ako ih odlučite pogledati. U ovom i idućem članku spomenut ću dva nova filma koji se još uvijek prikazuju u kinima ali i dva filma koja su se prikazivala nedavno


Možda nije najbolja ideja pisati o filmovima koji se više ne prikazuju, ali nije to bilo tako davno pa se sigurno mogu skinuti na Internetu. Meni su bili odlični i ljutila bi se sama na sebe da ne izrazim svoje oduševljenje njima i da ne podijelim svoja mišljenja o njima s vama. Prije nego krenem, moram vas upozoriti i da ću sigurno otkriti poneki detalj iz filmova ali potrudit ću se da to bude minimalno da vam ne pokvarim užitak gledanja filmova.

Lanac osvete


Prvi film koji sam gledala nedavno je Lanac osvete (Seeking Justice) u kojem glavne uloge tumače Nicolas Cage i January Jones. Fascinantno mi je kako u kinima nekad u isto vrijeme igra deset dobrih filmova i onda naravno ne stignemo sve pogledati jer ne možemo baš svaki dan ići u kino a ponekad pa nema skoro ni jednog dobrog filma za pogledati. Tako je bilo i neki dan kad smo razmišljali o odlasku u kino ali smo hvala Bogu ugledali na Cinestarovoj stranici film Lanac osvete koji se dečku odmah svidio a i meni se nije činio loš prema sadržaju i traileru. Inače, kad sam pročitala da glumi Nicolas Cage, nisam imala neka prevelika očekivanja iako nemam ništa protiv njega. No, sadržaj filma je obećavao i ubrzo smo kupili karte preko weba i krenuli u dobro staro kino.


Lanac osvete je film o paru koji je u jednom trenutku sretan i slavi godišnjicu a već u drugom trenutku se nađe u velikoj nevolji. Nevjerojatno je kako se sudbina brzo mijenja i kako nikad ne znamo što nas čeka. Misliš da si najsretniji na svijetu, da ti ništa ne nedostaje u životu a kroz koji sat život ti se promijeni za 180 stupnjeva. Uglavnom, ženska polovica tog para jako je loše prošla, doživjela je napad kakav nikome ne bih poželjela. I s tim napadom sve počinje. Jedino što mi je bilo neobično u filmu jest činjenica da se žena nekako jako brzo oporavila od seksualnog napada koji je proživjela. Žena koja proživi takvo nešto treba vrijeme da to preboli, gubi povjerenje prema muškarcima, boji se u mraku i u glavi su joj još tisuće strahova. Taj dio filma mi nije bio najuvjerljiviji iako su u par navrata pokušali dočarati njezinu bol. Razumijem i da se u filmovima u tih sat i pol ili dva ne može sve prikazati detaljno, ali mjesta za poboljšanje ima i gledala sam puno filmova u kojima su takve scene daleko uvjerljivije snimljene. Njezin muž je inače miran čovjek koji radi kao profesor. No, nakon tragedije koja je snašla njegovu ženu on se mijenja i čini sve da bi se osvetio te stoga unajmljuje skupinu kriminalaca koja će to učiniti za njega. Zanimljivo je to što će ti kriminalci pronaći njega i oni njemu ponuditi pomoć u provođenju osvete a on će očajan upasti u zamku iz koje se neće moći izvući. Budući da on ne zna što mu ti kriminalci spremaju i kakve planove imaju s njim, uplesti će se u lanac osvete iz kojeg će se na kraju jedva izvući. Da saznate o čemu se točno radi, preporučam vam da pogledate film. Meni je bilo malo nejasno kakvu bi korist mogla imati ta grupa kriminalaca od toga što radi, no kad će na kraju umrijeti član te grupe koji je grupu počeo voditi u krivom smjeru, zapravo će postati jasno da ta grupa na neki način čini dobro obračunavajući se s najvećim mogućim ološom koji je kriv za mnoge ljudske boli. 


Dio koji mi se u filmu najviše svidio vezan je opet uz, pogađate, ljubav između glavnih likova. Kad stvari izmaknu kontroli, njezin suprug uzima stvari u svoje ruke i spreman je učiniti sve za svoju ženu. To je ono najljepše, kad znate da na nekoga možete računati, i u dobru i u zlu i kad znate da je osoba koju volite uz vas i da je spremna sve učiniti da vas zaštiti.

Battleship


Battleship je najavljivan kao jedan od najboljih filmova u 2012. godini i što se mene tiče tako je i stvarno bilo. Ja sam inače osoba koja ne voli baš filmove s nekim vanzemaljcima i slično ali ovaj film me unatoč svemu oduševio i sigurno bih ga mogla gledati još sto puta. U filmu je jedna od sporednih uloga pripala i Rihanni, pa vjerujem da će ga neki pogledati i zbog nje. Film je cijelo vrijeme nabijen akcijom, specijalni efekti su odlični a glumačka ekipa je još bolja. Nažalost, film više ne igra u kinima, barem ne kod nas, ali ga svakako skinite na webu ako ga gdje ima. Kao što i sam naziv filma kaže, radnja filma je bazirana na društvenoj igri Battleship odnosno "potapljanje brodova" kako ju mi nazivamo. Borba se vodi između vanzemaljaca i pomorskih snaga a na čijoj će strani biti sreća na samom kraju, sigurno već pogađate. Izvanzemaljci su, kako piše na stranicama Cinestara, u našim oceanima odlučili izgraditi snažan izvor energije i uništiti svijet.

 
Cijela priča će zapravo početi na zabavan način. U jednoj od glavnih uloga pojavljuje se Taylor Kitsch, koji glumi Alexa. Alex ispočetka djeluje neodgovorno i kao da su mu na pameti samo žene i kao da ne zna što želi od života. Iako je talentiran kao da svoj talent ne zna iskoristiti već život provodi kao ljenčina sve dok ga brat Stone ne dovede u red. Brat mu pomaže u životu i puno je odgovorniji od njega, no upravo zahvaljujući njemu Alex odlazi u mornaricu gdje će se njegov život zauvijek promijeniti. Na kraju će Alex biti jedan od junaka koji je uspješno vodio mornaricu u pobjedu protiv izvanzemaljaca i svima će dokazati da je dobra i sposobna osoba koja zaslužuje svačije poštovanje. Iako vanzemaljci na trenutke djeluju jače jer se ljudi još nisu susreli s oružjima koja oni koriste da bi ih nadjačali, kako borba odmiče pokazuje se tko je pametniji, tko će koga uspjeti nadmudriti i tko je savladao umijeće ratovanja


Zanimljivo je i to da se Alex zaljubljuje u admiralovu kćer Samanthu, što će predstavljati veliki problem. Admiral ga baš ne simpatizira zbog njegovog ponašanja, kašnjenja na ceremonije i njegovog neozbiljnog ponašanja općenito. Naravno, na kraju će zaslužiti i povjerenje svog budućeg tasta i ohrabriti se zamoliti ga za ruku njegove kćeri. 


Pitam se samo da li bi kraj bio isti da Alexov brat nije poginuo kad je brod kojim je zapovijedao uništen. Smrt čovjeka koji se cijeli život brinuo za njega, Alexa je motivirala da bude bolji i u njemu je probudila toliko jaku snagu i želju za uništenjem protivnika da mu više nitko nije mogao konkurirati. Da nije bilo njega, kladim se da bi ishod na kraju bio drugačiji jer se pokazalo da zna najbolje reagirati u situacijama poput ove i da donosi odluke kakve drugi ne bi bili u stanju donositi. Mogli bi reći da je nesreća koja ih je snašla zapravo iz njega izvukla ono najbolje što do sad nije znao kako pokazati.


Film je bio toliko dobar da sam samo iščekivala koji će slijedeći potez povući svaka od sukobljene strane. U globalu, film je vrhunski snimljen, glumačka postava je bila fantastična i ne postoji ni trenutak u filmu koji me je razočarao. 


 
Zanima vas hoće li Alex uspjeti spasiti svijet i osvetiti smrt svog brata? I mene je zanimalo! Obavezno se naoružajte kokicama i pogledajte odličan film, još večeras ako možete. Možda se i vi iznenadite kad vas se svidi nešto što inače ne preferirate.

Na samom kraju, moram reći da su oba filma dobra i da ih možete pogledati, no ja ipak između ova dva prednost dajem Battleshipu. Kad sam ga gledala u kinu bila sam cijelo vrijeme nervozna, uživila sam se u film kao da i sama sudjelujem u napetoj borbi između dva svijeta. Bilo mi je žao kad je film završio i da sam bila doma sigurno bih skakala do plafona svaki put kad su uspjeli nadmudriti nekog protivnika. U slijedećem nastavku bit će više riječi o Vječnim zaručnicima i filmu Neka bolji pobijedi :)

Da li ste pogledali koji od filmova ili bi nakon što ste pročitali članak nekom od njih dali priliku? Da li i vi poput mene ne volite filmove s fanzemaljcima, znanstvenu fantastiku i slično? Koji film od ova dva vam se čini bolji? Ako ste pogledali koji dobar film u posljednje vrijeme, podijelite sa mnom svoje dojmove i preporuke.



0 komentari:

Objavi komentar