2012-07-16

Vjenčane torte

Na svakom je vjenčanju, uz mladence, u centru pozornosti i famozna torta koja se dekorira satima ili danima, čiji se izgled dovodi do savršenstva i čiji je zadatak ne samo lijepo izgledati već i zadovoljiti zahtjevna nepca mladenaca i svih njihovih svatova. Bez obzira na to kakvog je oblika ili od koliko se katova sastoji, često se s pravom naziva krunom vjenčanja i zato se njezinom odabiru posvećuje puno ljubavi i pažnje. Vjenčane torte nisu samo desert koji ćemo s užitkom pojesti već mladencima znače puno više. Samo jednom u životu organiziramo vjenčanje i to je veliki dan za nas jer napokon ulazimo u zajednički život s našim najdražim pa stoga i torta mora biti dostojna tog važnog događaja.

Odluka o tome kako bi trebala izgledati naša vjenčana torta ne donosi se brzo i bez imalo razmišljanja. Trebamo točno znati što želimo i uzeti si vremena da dobro razmislimo u kojoj bi boji torta trebala biti, da li želimo više klasičnu tortu ili neku neobičnog oblika, da li želimo čokoladnu tortu ili možda voćnu i slično. Svatko od nas zna što voli jesti i kakve torte preferira i najbolje bi bilo da svoj ukus pokušamo uklopiti u našu vjenčanu tortu iz snova. Prisustvovala sam mnogim vjenčanjima i uvijek bi mi bilo žao kad sam shvatila da se mladenci nisu vodili svojim instinktima i svojim željama. Najgore mi je bilo slušati kako torta nije fina ili ne izgleda kako treba ili da ima neki drugi nedostatak. Kad već sami organiziramo svoje vjenčanje to bi nam trebala biti radost i ja osobno znam da bi mi bio užitak razgledati koliko je god potrebno torti sve dok ne bi napokon pronašla ono što želim. Zapravo se i ne sjećam da mi je na ijednom od vjenčanja kojima sam prisustvovala torta bila stvarno ukusna. Sve su one izgledale dosta slično, obično na nekoliko katova odnosno razina i bile su u bijeloj boji. Kreme su uvijek standard, tone margarina i nemaju nikakvog ukusa. Bilo bi mi fenomenalno da sam na nekom od vjenčanja vidjela tortu sastavljenu od kolačića, malih tortica ili u nekoj veseloj boji s nekim ludim detaljima. Uvijek sam se pitala zašto su svi tako nemaštoviti? Da li dođu u neku slastičarnu i odaberu neku tortu tek toliko da se riješe te obaveze? Zašto si nitko ne uzme malo vremena da primjerice naslika na papir tortu kakvu želi, pokaže sliku slastičaru i kaže - e to je ono što želim!?

Također se ne sjećam da je ijedna od torti koju sam probala na vjenčanjima bila voćna. Obično su to bile torte s više slojeva biskvita i kreme koja baš nije imala okusa ni po čemu. Nikad nisam mogla pojesti ni komad takve bezukusne torte i zato ću se potruditi da torta na mom vjenčanju bude fina i po mogućnosti rađena po nekom od mojih recepata. Ne mora biti ni ništa prekomplicirano. Čak bih voljela i sama ispeći svoju tortu ako budem u mogućnosti.. Budući da namjeravam imati svega par uzvanika, mislim da to neće biti problem i da ću moći posvetiti svu svoju ljubav izradi i dekoriranju torte za naše vjenčanje. Što se tiče okusa, voljela bih tortu ledeni vjetar s jagodama, bananama i još nekim voćem ili možda sladolednu tortu. 

Razmišljala sam i da li ima potrebe za tortom ako planiraš vjenčanje poput onog koje sam opisala u članku Vjenčanje iz snova. No, na kraju sam zaključila da ako ja želim tortu mogu ju imati pa makar jedini uzvanici bili ja i moj dragi. To je ipak naš dan i sve mora biti onako kako mi želimo, imalo to smisla ili ne. I nije me briga da li će svi biti zadovoljni mojom tortom, najvažnije mi je da ja i moj budući suprug možemo uživati u njezinom okusu i da nikad nećemo zaboraviti kako je ukusna bila. A sve što je spremljeno s ljubavlju sigurno će biti slasno i drugima.

Dakle, da biste imali tortu iz snova na vlastitom vjenčanju morate:
  • odabrati oblik torte, odlučiti o bojama, dekoracijama i općenito dizajnu torte
  • odlučiti o veličini torte (s obzirom na broj uzvanika)
  • potražiti inspiraciju u obliku fotografija vjenčanih torti na Internetu
  • što se dekoracije tiče, treba donijeti odluku da li će torta biti dekorirana voćem, cvijećem, raznim kremama i jednostavnim linijama, ručno rađenim detaljima ili nečim drugim
  • i najvažnije od svega, morate uložiti trud i svoje srce u osmišljavanje svoje torte.
Ja osobno još nemam iskustva s vjenčanim tortama pa ne znam kako im se kreću cijene ali vjerujem da su jednostavnije torte ujedno i jeftinije i da će se svaka naša želja za dekoracijom ili kompleksnijim oblikom torte dobro naplatiti. Vjerujem da na cijenu torte utječu i sastojci za biskvit i kremu, što znači da svaki i najmanji detalj povećava cijenu torte.

Kod odabira torte za vaše vjenčanje pobrinite se da ona bude u skladu s temom vašeg vjenčanja i s vašim karakterima - nemojte odabrati nešto što ne volite. Danas na Internetu postoji jako puno kreativnih ideja za vjenčane torte koje možemo kombinirati ili koje nas mogu barem inspirirati. U nastavku ću vam pokazati nekoliko maštovitih torti koje se i meni sviđaju barem u nekim svojim detaljima a među njima su i danas sve popularnije "cupcakes" torte. Uživajte u slikama i maštajte o svojoj torti za vjenčanje...































Nadam se da ste uživale u ovoj galeriji predivnih torti. Ja bi sigurno neke od njih voljela imati na svom vjenčanju a i zapao mi je za oko cijeli niz detalja koje bih voljela kombinirati na svojoj vjenčanoj torti. Vjenčana torta svakako je važan dio tog predivnog dana u životu svake žene i zato mu se posvetite čitavom svojom dušom da bi rezultat bio kakav ste zamislile. Ne želimo sjediti za stolom, jesti tortu i misliti si da to nije to što smo željele zar ne?

A sad ste vi na redu. Jeste li već do sad pronašle svoju vjenčanu tortu iz snova? Ili vam se možda sviđa neka iz galerije? Kakvu tortu želite na svom vjenčanju - klasičnog ili nekog ludog oblika, voćnu, čokoladnu ili neku sasvim drugačiju? O čemu sanjate? Znate li kako se kreću cijene vjenčanih torti? Jeste li možda već imale priliku birati vjenčanu tortu?



0 komentari:

Objavi komentar