2012-07-20

Moja kolekcija ruževa za usne

Moja kolekcija ruževa za usne je mala ali mi je unatoč tome posebno draga. Nemam u svojoj kolekciji ni jedan skuplji ruž već prevladavaju Essence i Catrice ruževi. To je tako prvenstveno zato što si kroz studij nisam mogla priuštiti ništa skuplje a i kad sam imala novaca, morala sam dobro promisliti što mi je važnije i što više trebam, nisam mogla trošiti na ruževe koliko bi možda htjela. Kad se zaposlim sigurno ću si priuštiti nekoliko boljih ruževa ili ću naručivati NYX ruževe s eBaya jer sam se uvjerila u njihovu odličnu pigmentiranost. No ni onda neću pretjerivati, sve ovisi kolika bude plaća :). No, da vas ne zamaram previše svojim traženjem posla i planovima što ću i kako ću kad napokon budem zaposlena, bolje da se držim teme - ruževa.

Ruževe volim nositi i za izlaske ali i doma po kući. Volim ih više nego sjajila. Često se uhvatim kako stojim pred kutijom s ruževima i odlučujem koju nijansu bi danas mogla nositi. Nije da je izbor veliki ali uvijek se nešto nađe. I tako i sad kad pišem ovaj članak nosim jedan crveni ruž na sebi. Nisam sigurna da li mi taj ruž dobro stoji s obzirom da sam dosta blijeda i ne nosim ga baš često u javnosti da se ne izblamiram, no doma granice ne postoje.

Prije par godina kad još nije bilo toliko beauty blogova nisam ni znala za svoju ljubav prema ruževima. No kako sam po drugim blogovima gledala sve te divote, interes je počeo rasti. Uvijek kad bih kupila neki Catrice ruž bila sam sretna unatoč tome što sam skuplje brendove morala zaobilaziti u širokom luku. A kad me netko pita volim li više naglašavati oči ili usne - ne mogu odabrati samo jedno jer volim oboje. Ponekad poželim naglasiti oči, ponekad usne, ovisi o raspoloženju. Ali definitivno nisam tip osobe koja uvijek naglašava samo oči ili samo usne, ja volim nekad jedno nekad drugo.

Na slici u nastavku možete vidjeti moju skromnu kolekciju na okupu. Cijeli sam ih dan naslikavala i na moju veliku žalost 2-3 ruža su tokom fotkanja stradala :(. Možda se i vidi na slikama. Uz ruževe na slikama, imam još 3-4 ruža koji samo što nisu potrošeni pa ih nisam stavljala ovdje, no nadam se da će oni uskoro biti zamijenjeni nekim boljim ruževima.





Kao što vidite na slikama sve su to Catrice ruževi, par Essence ruževa i jedan jedini NYX ruž, šećer na kraju. Znam da sad Catrice ima mnogo divnih nijansi u novom asortimanu, ali još ni jedan nisam uspjela nabaviti. Essence ruževi su kao što već znate najlošije pigmentirani ali bi ih i dalje kupovala zbog njihovog predivnog mirisa.

A sad krećemo sa swatchevima. Neke nijanse možda nisu najvjernije prikazane, ali jedva sam ih i tako uslikala, pa se nadam da ćete uspjeti bar otprilike vidjeti kako koja nijansa zapravo izgleda. Fotke su slikane u hladu i na suncu, za usporedbu. U ovoj prvoj skupini ruževa prevladavaju crvenkasti ruževi te možete vidjeti koliko je Essence ruž slabije pigmentiran u odnosu na Catrice ruževe. Taj Essence ruž volim zbog divnog mirisa i lijepog sjaja koji daje usnama a primjeren je za dnevne lookove. Ako usporedim recimo ruževe Light The Fire i Let's Dance Salsa, ne znam da li se to išta primjećuje na slikama, Let's Dance Salsa je puno kremastije teksture i meni osobno puno bolje za nanošenje na moje usne koje muku muče sa suhoćom.




U drugoj skupini ćemo pogledati swatcheve ruževa u narančastim nijansama. Kao što se vidi, najviše je potrošen slavni Essence 50's Girls Reloaded u nijansi I'm Sailing. Pokušavala sam nabaviti još jedan isti ruž, no nisam uspjela. Nijansa je stvarno predivna i za razliku od ostalih Essence ruževa, ovaj je ruž puno bolje pigmentiran. Princess Peach mi je također izuzetno drag i volim ga nositi. Mislim da je to jedina prava narančasta nijansa koju posjedujem.



Slijedeća skupina ruževa mi je također jako draga. Roze i blago ljubičaste nijanse najviše volim iako volim i neke jarke nijanse. Problem je kod mene što od jarkih nijansi nisam sigurna što dobro stoji uz moju put pa ne eksperimentiram previše kad nemam novaca već idem na sigurno. Nadam se da će biti vremena i za eksperimentiranje, a do tad ću uživati u ovim divnim nijansama. Jako volim nude ruž u nijansi Be Natural, meni je boja predivna i želim pokupovati ovu nijansu ruža kod svih brendova koji ju imaju u svom asortimanu. Čitala sam da kod mnogih izgleda kao puder i da im nikako ne stoji a ja baš volim ovu nijansu i iskreno se nadam da s njom ne izgledam kao duh. Da ne nabrajam zasebno sve ruževe jer sve ove jako volim i često ih nosim, želim samo još istaknuti da je tu i jedan od dva ruža koje sam nabavila iz Urban Baroque LE kolekcije. Ruževi iz te kolekcije su stvarno bili predivni i nadam se da ste i same uspjele nabaviti koji.  




Još nismo ni počeli a evo nas već i na posljednjoj skupini ruževa i njihovim swatchevima. Tu se kao što vidite nalazi i prekrasan Gentle Nude kojega više nema u prodaji ali znam da sad postoji slična nijansa koju planiram uzeti. Nadam se da je bar upola krasna kao ova koje nažalost više nema. Također bi ovdje istaknula i drugi ruž iz Urban Baroque LE kolekcije kao i moj jedan jedini NYX ruž u nijansi Thalia. NYX ruž me oduševio svojom pigmentiranošću i teksturom, jedino nikako da se potpuno naviknem na njegov miris koji mi je i dalje nekako neobičan. No, pogledate li swatcheve - na slici se dobro vidi koliko je ruž pigmentiraniji u odnosu na Catrice ruževe. Definitivno se isplati uzeti ih ako ste u prilici a i sama ću sigurno nabaviti više nijansi, bez obzira na miris. Jeste li možda naručivale NYX ruževe kod kojeg sellera na eBayu a da nisu imali taj neobičan miris kad su vam stigli?




I to je to, brzo smo došli do kraja. Moja prva ideja bila je na kraju ovog članka pokazati vam i nekoliko ruževa s poveće wish liste, s napomenom na nekoliko jer bi mi za prikaz svih trebalo nekoliko članaka. No, odustala sam od te ideje i rađe ću napraviti zasebne članke s raznim wish listama. Sad sam vam pokazala što je trenutno u mojoj kolekciji a nadam se da ću uskoro biti u mogućnosti upoznavati vas s novim nijansama ruževa ako nađu put do moje košarice u drogerijama.

Volite li ruževe ili više volite sjajila? Imate li neki omiljeni ruž koji bi mogle izdvojiti? Da li bi mi mogle preporučiti neke ruževe koji su ipak nešto kvalitetniji od Catrice ruževa? Kako ste vi sigurne da li vam neka nijansa odgovara s obzirom na vašu put? Koliko ste najviše novaca spremne izdvojiti za ruž koji želite? Koliko se ruževa nalazi u vašoj kolekciji, dijelimo li koju nijansu?


0 komentari:

Objavi komentar