2012-07-06

Planovi, želje, prijedlozi...

Dragi moji, prvi post na blogu objavila sam 23.05.2012. i još malo pa će proći dva mjeseca druženja s vama. Od samog početka nailazila sam na brojne probleme koji su hvala Bogu sad iza mene i napokon se mogu bez ikakvih ograničenja posvetiti blogu i svima vama.


Naša će se druženja sigurno nastaviti jer imam jako puno ideja za članke i puno me tema zanima. No, da ne budem zadovoljna samo ja, važno mi je i vaše mišljenje. Stoga bih vas molila da u komentarima podijelite sa mnom koje vam se dosadašnje teme najviše sviđaju i o čemu volite čitati na blogu. Također, ako imate bilo kakve prijedloge tema, možete mi javiti putem komentara ili na email artonmyway95@gmail(dot)com. Svaki od vaših prijedloga vrlo ću rado saslušati i ispuniti svaku vašu želju ako ću biti o mogućnosti odnosno ako ću imati što pisati na danu temu. Također, u desnom stupcu je i anketa preko koje mi možete dati kratku povratnu informaciju.

Također, želim s vama podijeliti i neke svoje planove koje ću uskoro početi realizirati. Iako imam puno previše ideja i još ne mogu sve realizirati, neke mogu i o njima vaš želim obavijestiti. Svi ste već sigurno vidjeli kategoriju kreativni kutak koja je do sad, na moju žalost, bila zapostavljena. No, neće više zadugo. Uskoro ćete u toj kategoriji moći čitati o različitim DIY projektima, pogledati čime se sve bavim u slobodno vrijeme, kakve aranžmane radim, što slikam, dizajniram i slično. Uskoro nabavljam i materijale za izradu čestitki, zahvalnica, okvira za slike, ma svega i svačega. Tako da će biti prikazane i stvarčice koje ću raditi za vjenčanja i za druge prigode. Nadam se da se veselite toj kategoriji kao i ja. Također, otvorit ću i novu stranicu na blogu za prodaju mojih radova.

Što se tiče recepata, već sam rekla da ja jako volim kuhati i peći kolače no nažalost ne stignem sve fotkati. A i često neki recept ne objavim jer me obeshrabri kvaliteta (ili bolje rečeno nekvaliteta) mojih fotografija. Za sad objavljujem recepte koje uspijem koliko toliko solidno poslikati a kroz neko vrijeme, kad budem imala svoju kuhinju i novi fotić - biti će i više recepata. Možete me uzeti za riječ!

Također bi htjela znati i koliko vas zanimaju psihološke teme? Jer ja volim i o tome pisati i to bi išlo u kategoriju o savjetima. Primjerice, meni padaju na pamet neke od ovih tema: sreća, svađe, zašto plačemo, rastanci, štednje kao i mnoge druge teme o osjećajima. Ako imate i vi kakvo pitanje za mene, mogu vam dati savjet u obliku članka na vaše pitanje (naravno, ne bi napisala tko je postavio pitanje). 
Da li vas zanimaju teme o majčinstvu, djeci i svemu što se veže uz to?

Kad mi se oporave noktići ili čim nađem modela s divnim noktićima koje ću moći oslikavati, očekujte i manikure u kategoriji ljepota i stil. Jako volim oslikavati noktiće i bit će puno takvih članaka čim noktići dođu k sebi. 

Još jednom vas želim uputiti na link Suradnja na vrhu stranice, ljeto je u punom jeku i bilo bi mi drago ako netko želi podijeliti nekoliko fotografija i informacija sa mnom i s čitateljima u suradničkom članku. Jedan suradnički članak je već objavljen i mogli ste vidjeti kako bi to otprilike izgledalo. Sve se možemo dogovoriti a mislim i da bi svima bile korisne informacije o različitim destinacijama iz prve ruke :).

I na kraju, podsjećam vas da je malo darivanje u tijeku ako želite sudjelovati.
Ako poklončić nije u redu ili vam se ne čini koristan, slobodno kažete da znam za ubuduće.

Cijenim svaki vaš prijedlog i svaku povratnu informaciju.
Podijelite sa mnom svoja mišljenja o proteklom mjesecu druženja, želje, prijedloge, ideje i ostalo što vam padne na pamet.

0 komentari:

Objavi komentar