2012-07-04

Važna obavijest


Drage moje, napokon mi je proradio Facebook - tj. imam novu Facebook stranicu. Danas i sutra ću se potruditi da sve slike sa stare FB stranice i vaše komentare nekako prebacim na novu FB stranicu i onda će biti novih postova jer prvo ovo želim riješiti.

Svi koji ste me do sad pratili, nadam se da ćete me pratiti i dalje. No u tom slučaju, bit će mi drago ako opet lajkate novu FB stranicu.

Nova FB stranica:   Art on my way Facebook Page Link

Nadam se da ćemo se družiti i dalje, i to puno ljepše nego do sad jer ću napokon i ja moći komentirati na vašim FB stranicama.

Nadam se i da više neću imati problema i da vas više neću morati gnjaviti s time :)). Stavila sam obavijest i na staru FB stranicu i nju ću kroz nekih mjesec dana zatvoriti.

Uživajte mi u ovom vrućem danu a ja ću se potruditi sve srediti do sutra i onda ide novi post :)


0 komentari:

Objavi komentar