2012-09-13

Stilska inspekcija: J.Lo

Jennifer Lopez mnogi smatraju ikonom stila i njezini outfiti uvijek iznova ostavljaju bez daha. Vjerojatno ste već primijetili na mojoj FB stranici neko od njezinih savršenih izdanja pa sam odlučila njezinom stilu posvetiti i ovaj članak da možemo prokomentirati njezine modne kombinacije. Cilj mi je prikazati neka od njezinih izdanja koja su mi se svidjela kao i neka od onih koje ne smatram dobitnim kombinacijama, ako naletim na nešto takvo na webu. Svidi li vam se ovaj tip članaka, nastavit ću i sa stilovima drugih osoba iz javnog života. 

J. Lo je meni, bez obzira na to što sve pričali o njoj, jednostavno predivna žena. Ima obline, ženstvena je, ima stila i zna kako naglasiti ono najbolje na sebi. Kad god naletim negdje na članak o njoj obavezno pogledam što je nosila, kakvu je frizuru imala i slično. Ne zanimaju me tračevi ni njezin život nešto previše. Stoga, krenimo prvo s dobitnim kombinacijama u kojima je J.Lo zasjala na nekom od dosadašnjih evenata.

Dobitne kombinacije

Prvi outfit koji smatram dobitnom kombinacijom je divna haljina koju možete vidjeti na slici u nastavku. Savršeno stoji J.Lo i nemam baš nikakvih zamjerki niti bih išta mijenjala. Znam samo da bih jednom voljela nositi ovakvu haljinu. Sviđaju mi se i cipele koje je kombinirala uz haljinu ali i ležerna frizura koja je nešto opuštenija u odnosu na one koje nosi na crvene tepihe i slično. Ova je fotka dokaz da joj je jako malo potrebno da zablista i da često i najjednostavniji komadi izazivaju wow efekt. Plus ide i za duljinu haljine.


Slijedeća modna kombinacija je definitivno posebna. Jako mi se sviđa gornji dio haljine u kombinaciji s podignutom frizurom jer na taj način divno naglašava ramena i dekolte. Haljina divno pada i definitivno ne bih imala ništa protiv vjenčanice u ovom stilu. Ne znam koliko se dobro vidi na ovoj slici ali i make up je bio prekrasan, Jennifer je naprosto zračila. S nakitom nije pretjerivala jer je i sama haljina već dosta nakićena sama po sebi pa smatram da je to sasvim u redu.


Znam, za svaku kombinaciju kažem da je mrak, divna i krasna, ali kad to stvarno je tako. Slijedeća je kombinacija također jednostavna, poput prve, više klasična. Ali ova boja pudera definitivno stoji Jennifer kao salivena. Bogate rinčice su malo podigle cijelu kombinaciju a najljepši je ukras zasigurno njezin osmijeh. Slažete se da osmijeh obogati svaku kombinaciju, zar ne? Osmijeh je najbolji modni dodatak. Za svoj ukus, ja bi samo skratila malo haljinu da bude iznad koljena ali inače je savršena i takva. Outfit za čistu desetku! I da ne zaboravim - odličan nude make up. Da bar imam lice poput J.Lo kojem stvarno sve stoji.


Sad je vrijeme za jedno seksi, zavodničko izdanje. Ovaj put frizura nije podignuta već lagano nakovrčana i kovrče slobodno padaju niz leđa. Iako je haljina zapravo jednostavna, posebnom ju čini jedan detalj - dio oko dekoltea. Eto, J.Lo još jednom bez greške.


Čini mi se da J.Lo bira dosta svijetlih haljina iako smo ju viđali u stvarno svakakvim kreacijama. Još jedna bijela haljina, sasvim jednostavna, J.Lo stoji kao salivena. Ja bi ju opet skratila da bude iznad koljena, ali može i ovako. Mislim da je u ovom outfitu poseban plus na frizuri koja J.Lo čini mlađahnijom i zavodljivijom. Šiške su odradile svoje.


Prugasta haljina je jedno od njezinih novijih izdanja o kojemu se navelike pričalo. Meni je haljina savršena i ovakva kakva je, no možda bi bila još ljepša s rukavima nekog drugačijeg oblika. J.Lo izgleda glamurozno i vrlo ženstveno. Podignuta frizura ističe njezino lijepo lice i dekolte. Već smo se u više navrata uvjerili da ove boje J.Lo stoje odlično, stoga je i ova kombinacija pun pogodak!


Slijedeća kombinacija napokon sadrži i malo više boje. Iako se haljina ne vidi najbolje, nisam odoljela i morala sam staviti ovu fotku da vidite kako J.Lo dobro stoji crvena boja i ovakva lagano kovrčava frizura u kombinaciji s vatreno crvenom bojom na usnama i crvenim štiklama.


Na kraju serije dobitnih kombinacija prikazujem još jednu šljokičastu haljinu. Ova me modna kombinacija nije oduševila zbog same haljine već zbog divnog make upa i frizure koja J.Lo savršeno stoji. Divne su i šljokičaste štikle koje su i sad dosta popularne. Pogledajte samo tu bujnu kosu (iako se priča da nosi perike).


Promašaji

Čini mi se da je nekako manje modnih kombinacija kojih se J.Lo mora "sramiti" od onih na koje može biti ponosna. No moramo izdvojiti bar neke od njih, iako nemam srca nakon svih njezinih divnih izdanja koja smo vidjeli. Prva kombinacija za koju mislim da je promašaj je ona sasvim lijevo na slijedećoj slici. Ne znam što bih rekla osim da mi je ovo totalni promašaj. No, rekla bih da je to bilo prije dosta godina pa su onda vjerojatno još bile u modi trapezice. Ali užas, ne mogu se načuditi ovim ludim hlačama. Mislim da je to ona mogla puno bolje sigurno.


Slijedi jedna jednostavna haljinica koja mi se općenito ne sviđa a još ju lošijom čini i činjenica da nekako proširi J.Lo. Ne znam, ne sviđa mi se kako joj stoji. Kad nosi haljine uz tijelo izgleda puno mršavije nego u ovakvoj haljini ravnog kroja, poput vreće. 


I za kraj, modni promašaj koji nas vraća u prošlost. Imam osjećaj kao da su takvo nešto nosile naše mame ili bake još u vrijeme dok se mi nismo ni rodili. Ne sviđa mi se ni print, ni kako haljina visi na sve strane jer opet proširuje J.Lo a vjerujem da joj to nije bila želja.


Što mislite o ovom tipu članaka? Da li da ih nastavim pisati? Što mislite o stilu J.Lo? Da li vam se sviđa neki outfit ili biste možda nešto samo promijenile? Da li bi i same nosile neki od prikazanih outfita? Ako vam se sviđa neka njezina modna kombinacija koja nije ovdje prikazana ili ako ste možda naišle na neki njezin promašaj, slobodno stavite link u komentarima pa da vidimo. I ako imate prijedloga osoba čiji stil bi mogla analizirati na ovaj način također mi pišite sve u komentarima. Ja već imam nekoliko celebrityja na listi :).


Izvori: Slika1, Slika2, Slika3, Slika4, Slika5, Slika6, Slika7, Slika8, Slika9, Slika10, Slika11

0 komentari:

Objavi komentar