2013-01-07

Savršeni Božić

Malo kasnim s ovim člankom jer me nije bilo doma tjedan dana od Nove Godine pa prije nisam mogla kao čovjek u miru sjesti za laptop i natipkati nešto pametno. A sad je vrijeme da napokon pišem o tome kako bi izgledao moj Božić iz snova odnosno kako zamišljam najljepši Božić ikad. Svima koji ste sudjelovali u Djed Mraz tajnom Božićnom darivanju, sad je jasno tko je pobjednik pa molim pobjednika da mi na email pošalje svoje podatke odnosno svoju adresu da mogu čim prije poslati paketić. IvanN_997, nadam se da će se cura razveseliti paketiću koji si osvojio za nju :).


Moram priznati da svih ovih godina ne mogu izdvojiti ni jedan Božić kao najljepši jer u svakom od njih jednako uživam i svake mu se godine jednako veselim. Možda bih mogla izdvojiti zadnjih pet Božića i to samo zbog toga što sam ih provela u društvu mog dragog. Eto, to je jedino što ih izdvaja od svih Božića koje sam u sve ove godine doživjela. Svih sam se ovih godina trudila održati neke tradicije koje smo imali i nisam dopuštala da se nešto promijeni jer to više ne bi bilo to. Kad je Božić u pitanju, ja sam vam kao malo dijete. Ili bar se osjećam kao dijete u duši. Nažalost, ne znam puno odraslih osoba koje toliko vole blagdanske dekoracije, tradicije, ukrašavanje božićnog drvca, blistanje lampica svuga oko sebe i slično. Ali zato ću ja uvijek sve to voljeti i uvijek u svemu tome guštati. Zbog svega toga mislila sam da Božić ne može biti ljepši ali definitivno može i zato sam odabrala ovu temu kao pobjedničku.

Najljepši Božić ikad doživjet ću, ako bude sve po planu, ove godine. Da, i to je jedan od razloga zašto mislim da će 2013. biti moja (naša) godina. Ovaj bih Božić trebala dočekati u našem novom stančiću za koji još uvijek štedimo a s njegovim sređivanjem ćemo krenuti vjerojatno negdje sredinom godine. Da samo znate kako sam nestrpljiva. 

Već se mogu zamisliti kako danima prije pečem kolače punom parom. Znam da ćemo biti samo nas dvoje, ali sigurno me to neće spriječiti da napravim više vrsta kolača. Budemo li išli negdje u goste, ponosno ću im nositi i svoje kolačiće. Zapravo, mislim da ću više podijeliti nego što ćemo pojesti. Danima prije bacit ću se u potragu za idejama. I neću raditi samo kolačiće ili torte, sigurno će tu biti i nekih kremica ili deserata u čaši, vidjet ćete već, sve ću dijeliti s vama. Ove ću godine u pripremanju kolača uživati više nego ikad prije. Zašto? Bit ću u svojoj kuhinji, sama svoj šef. Nikome neće smetati moje fotografiranje, nitko mi neće dijeliti svoje savjete kako da nešto napravim, neće biti gužve u kuhinji, ma milina. Bit ćemo samo ja, dragi, kuhinja i božićne pjesmice u pozadini. Veselim se našem zajedničkom traženju recepata, jer i dragi uživa u tome. Veselim se i kako ćemo zajedno planirati božićni ručak, a još će biti ljepše budemo li zajedno nešto mučkali u kuhinji.


Da, božićne pjesme i filmovi su obavezni. Znam da se svake godine sve reprizira ali uvijek odaberem nekoliko filmova koje pogledam jer mi sve to pojačava božićnu atmosferu. I znate kako u filmovima domaćice znaju plesati uz glazbu dok u kuhinji spremaju papicu? Takva sam vam i ja, volim takvu opuštenu atmosferu. I to mi kod nas doma nedostaje, uvijek je neka strka i nikad nemam mira koliko želim. Pa ću se ove godine potruditi da to ostvarim. 

Što se tiče božićnih dekoracija, joj, tu ću si dati oduška. Sigurno ću navjesiti neke žaruljice da nam svjetlucaju, napraviti neke stolne dekoracije i slično. Naravno, pod obavezno ću raditi i vijenac za stol, neki moderan, već imam bezbroj ideja. Mislim da bih mogla napraviti i jedan vijenčić za ulazna vrata. Budući da ćemo imati i balkon, i njega ćemo okititi. Božićno drvce se neće kititi tek na Badnjak nego negdje početkom 12. mjeseca. Rekli su mi svi da ću se oko toga predomisliti kad budem sama plaćala struju, ali neću. Pa ne mora mi borić cijeli dan svjetlucati, dovoljno je i da je okićen pa da ga gledam i da mu se divim. Dvoumim se jedino između običnog zelenog drvca i onog bijelog. Sve su mi ljepši bijeli pa ću to još morati odlučiti. Već zamišljam kako dragi i ja zajedno kitimo naše prvo božićno drvce i kako prije toga kupujemo ukrase za bor u shopping centrima. Meni je sve to predivno i obično sam do sad sama kitila bor, iako je često to preuzela i sestra jer i ona to voli ali ove godine će mi biti još ljepše jer to neću raditi sama i još će sve biti kako sam ja zamislila.


Kako Božić smatram obiteljskim blagdanom, mislim da se i mora provesti u krugu uže obitelji. Imam veliku obitelj, zapravo, ne obitelj nego rodbinu. I mene izluđuje to što se moja rodbina voli po cijele dane družiti. Nemojte me krivo shvatiti, nemam ništa protiv toga u umjerenim količinama ali nemam volje cijele dane hodati okolo od jednih do drugih. Kad su rodbine velike, vrlo često se ne slažu svi najbolje, svatko si je s nekim bolji i onda mi je glupo glumatati da se svi odlično slažemo i cijeli dan provesti s takvim ljudima. Božić je blagdan koji želim provesti s mojim najbližima a ne sa sto drugih ljudi. Roditelji i sestre su oni s kojima želim biti, a dalje želim odmarati u toplini doma sa svojim dragim. Jednog dana kad dođu i djeca, mislim da će Božić biti još savršeniji. I onda ću se sve svoje tradicije potruditi prenijeti i na njih jer želim da vole ovaj blagdan baš kao i ja.

O Božiću iz snova mogla bih pisati još satima. Ali mislim da svi razumijete što želim reći. Božić po mojim pravilima i u našem stanu bit će Božić iz snova. Radit ćemo što i kad želimo i to je najvažnije. Kad moram raditi ono što ne želim i posjećivati ljude koje ne želim, to jednostavno nije to. Kako izgleda vaš savršeni Božić? Uživate li u cjelodnevnim druženjima ili više volite provesti Božić u krugu najbližih? Nadam se da mi nećete zamjeriti ali pripremam još jedan božićno - novogodišnji članak o tome kako sam provela ovaj Božić :).


Izvori: Slika1, Slika2, Slika3

0 komentari:

Objavi komentar