2013-01-21

U Novu godinu s novim darivanjem

Nedavno sam vam obećala da ćemo Novu godinu započeti jednim malim darivanjem pa napokon ispunjavam obećanje. Znam da malo kasnim jer već i prvi mjesec polako ide kraju, ali puno se toga izdogađalo u ovo kratko vrijeme i godina nije najbolje počela. No, sve ćete saznati u narednim člancima. A očekuje vas i zadnji blagdanski članak koji također već neko vrijeme čeka objavljivanje ali sad jako kasni baš zbog događaja o kojima ćete još čitati. Da ne bi sve bilo tako crno, ajmo se za početak godine razveseliti malim poklončićima.

U darivanju možete osvojiti dva paketića. Prva nagrada sadrži:
  • božićni svijećnjak i svijeća - znam da je Božić već iza nas, ali kad sam vidjela ove krasne zlatno bijele smajlić svijećice morala sam vam uzeti jednu, bude poslužila i za idući Božić zar ne?
  • rođendanske svijeće za tortu - na slici se ne vidi najbolje ali u pitanju su divne crveno-roze šljokičaste svijećice
  • set od 3 mazalice za kolače - mislim da nam ovo svima treba u kuhinji za pravljenje kolača i torti
  • notes s motivom - znam da ovo nema nikakve veze s kuhanjem ali meni je notezić bio presladak baš zbog tog motiva malog peseka pa ga morate imati!
Bacite oko na prvu nagradu :)


Druga nagradica pak sadrži slijedeće:
  • Balea krema poslije depilacije - ovo vam darujem jer tu kremicu i sama od nedavno koristim i iskreno, ne znam da li ima kakve koristi od kremica poslije depilacije, ali meni ova krema predivno miriše i noge su mi krasno mekane, pa sam odlučila i vama pokloniti jednu da vidim da li ćete dijeliti moje mišljenje
  • Ebelin odstranjivač laka za nokte bez acetona, s mirisom badema - također jedno od mojih trenutnih otkrića, nadam se da ćete i vi biti zadovoljne :)
  • Essence lipliner u nijansi 10 Femme Fatale
  • Umjetne trepavice
  • Tirkizna narukvica
Bacite oko i na drugu nagradicu :)


Nadam se da vam se sviđaju poklončići, pa ako je tako, pogledajte pravila i saznajte na koji način možete sudjelovati u darivanju. 
  • Ovaj put ćemo nagraditi one koji redovito prate blog i koji redovito komentiraju članke i tako doprinose blogu.
  • Dakle, o broju vaših komentara ovisi i broj vaših ulaza u darivanje. Primjerice, ostavite li u toku trajanja darivanja 5 komentara, imate i 5 ulaza u darivanje.
  • Najstariji članak koji možete komentirati je Božić na noktima - dakle, u darivanje ulaze svi koji komentiraju članke koji su pisani u blagdansko vrijeme i sve članke koji će još biti objavljeni do kraja darivanja.
  • U slučaju da me pratite preko GFC-a ili Facebooka, ili u slučaju da ste negdje podijeliti obavijest o darivanju, slobodno to napišite u komentaru na ovaj članak jer tako osvajate još jedan dodatan ulaz u darivanje. Ali pazite, ako niste ostavili ni jedan komentar, a pratite me na neki od spomenutih načina, taj ulaz ne vrijedi. Komentari su obavezni za sudjelovanje, a ovo može biti samo dodatan ulaz.
  • Po završetku darivanja proći ću po svim člancima i napraviti popis svih koji su komentirali i pobrojit ću broj komentara koji su ostavili.
  • Pobjednik će biti odabran pomoću random.org i nakon proglašenja imat će 48 sati da mi se javi, jer u protivnom odabirem novog pobjednika. Dakle, ne trebate ostavljati vašu email adresu, u slučaju da baš vi budete pobjednik/ica morat ćete se javiti na moj email :)
  • Darivanje traje do 28.02.2013. u 23:59 h.
Sretno svima i nadam se da ćemo se lijepo igrati <3.


0 komentari:

Objavi komentar