2012-12-24

Božićna čestitka i pobjednici darivanja

Došlo je vrijeme da napokon saznamo imena sretnih dobitnika velikog rođendansko - Božićnog darivanja. Puno vas je sudjelovalo, što mi je izuzetno drago, i moram priznati da ste me u ovo divno blagdansko vrijeme jako obradovali svojim pozitivnim komentarima. Već par dana razmišljam kako zbog poslovnih obaveza i lagane bolesti uopće nemam osjećaj da je Božić tu, mislim, za par sati će zakucati na naša vrata a ja po prvi put u sve ove godine gotovo da i nemam taj neki osjećaj. I zato ste mi ga vi uljepšali svojim komentarima a u ova dva dana što sam doma ću se maksimalno truditi upriličiti Božićnu atmosferu koju toliko volim. S obzirom na to da ste mi toliko pomogli, red je da u ovo divno Božićno vrijeme i ja nekoga nagradim zar ne?

Prije nego kažem tko su dobitnici, još bih se htjela osvrnuti malo na vaše komentare. Neću brbljati o tome tko se je a tko se nije pridržavao pravila za sudjelovanje u darivanju već ću vam pokušati odgovoriti na ponešto o čemu ste pisali odnosno pokušat ću vam dati neke odgovore na vaše prijedloge. Većini od vas se sviđa dizajn bloga i bilo mi je jako toplo pri srcu kad sam vidjela da neki od vas moj blog nazivaju profesionalnom web stranicom. Budući da se bavim grafičkim i web dizajnom nadam se da će u neko buduće vrijeme ovaj dizajn napredovati ili čak biti zamijenjen mojim autorskim dizajnom te da ću zakupiti i svoju domenu. Tako je, bit ću još dugo s vama, nećete me izbaciti iz blogosfere samo tako, nema šale sa mnom :)))). Bio je i jedan komentar vezan uz desni stupac na blogu s kojim se slažem i baš mi je drago da je netko od vas i to spomenuo. Ni meni se ne sviđa i taj ću dio sigurno promijeniti čim pronađem nešto vremena da se posvetim uvođenju sitnih promjena na blogu. Netko od vas je spomenuo i da uživa u sekciji članaka "Stilska inspekcija" pa se nadam da sam vas obradovala Božićnom inspekcijom koja je već neko vrijeme na blogu. Također, netko je pitao i za make up tutorijale. Hm, na ovo ne znam što bih točno odgovorila jer ne znam da li će ih biti na blogu. Mene iskreno više veseli nail art nego samo šminkanje iako i u njemu uživam jer ga smatram jednom vrstom umjetnosti. I danas sam nosila jedan blagdanski ali jednostavan make up sastavljen od crne olovke, plavog šljokičastog tuša i maskare. Jednostavno, ali meni je baš bilo divno. Vjerujem da vas takve jednostavne stvari ni ne zanimaju previše. Dakle, već sam razmišljala o make up tutorijalima ali još nisam donijela odluku. Ako ništa drugo, možda bih mogla s vremena na vrijeme objaviti neki članak tipa LOTD ili nešto tako, ili vam pokazati kako imam našminkane oči ili nešto slično. Iskreno, ne znam ni kako izbliza uslikati oko da se make up dobro vidi. Ako ima koja beauty blogerica ovdje među vama, koja bi mi po tom pitanju mogla dati koji savjet, bit ću prezahvalna :). Što se tiče recenzija kozmetičkih proizvoda koje koristim, mogu ih napisati s vremena na vrijeme. Istina, kod mene ima dosta jeftinih proizvoda o kojima svi već sve znate s drugih blogova, ali pisat ću i o tome. Ne isprobavam svaki mjesec hrpu novih proizvoda i ne razumijem se u kozmetiku baš kao beauty blogerice pa mi recenzije baš neće biti tako stručne ali budem se potrudila bar nešto napisati za vas. Već dugo želim pokupovati svašta nešto od Bourjoisa i o tome pisati ali nikako da ostane novaca od plaće za moje željice. No bit će, prije ili poslije sve to na blogu :).

Slijedeće što ste tražili je - više recepata! Opet se slažem s vama. Trenutno je problem u tome što po cijele dane radim, ali doslovno, po cijele dane. Vikendima me najčešće nema doma i često sam tužna jer nemam vremena eksperimentirati u kuhinji i fotkati svoje specijalitete. Eto, to je razlog što je trenutno premalo recepata na blogu. Ali tek sam prije koji mjesec počela pisati s blogom i kako će se blog razvijati tako će svega biti sve više i više. I da, dobre vijesti po tom pitanju. Iduće godine se selim, bit ću šef u vlastitoj kuhinjici i to znači da će biti - više recepata za vas! Morate se samo još malo strpiti :).


Drago mi je i što ste primijetile da mi je stalo do bloga ali i do vas, mojih čitatelja. U zadnje me vrijeme jako muči jer imam osjećaj da vas sve previše zapostavljam zbog posla. A što se suradnje tiče, nema problema, ako ste zainteresirani uvijek mi se možete javiti. Hvala vam svima i na čestitkama povodom rođendana - bome ih još nikad nisam dobila toliko puno. Obradovali ste me svojim komentarima i hvala vam na svim lijepim riječima i na podršci koja mi punooo znači i motivira me da pišem i dalje. A sad, ajmo saznati tko su sretni dobitnici. U odlučivanju su mi pomogli i sestra, dečko i frendice i svatko od nas je odabrao dobitnika jedne nagrade.. Ta - da, dobitnici su....

1. nagrada
(kulinarski set)

MISTY

Draga, nadam se da će ti nagradica biti korisna.
Ako iskoristiš nešto od ovoga, pošalji recept ako želiš da ga objavimo na blogu :)
I obavezno mi se javi sa svojim podacima da pošaljem nagradicu :)


2. nagrada
(Kristinina Čarobna kutijica)

MARINA MLINEK

Nadam se da će i tebi nagradica biti korisna i da ćeš naći lijepo mjesto ovoj kutijici
u svojoj sobici :)
Javi mi adresu na koju šaljemo kutijicu :)


3. nagrada
(Tamarix naušnice)

ŽELJKA GASI

Nadam se da će ti rinčice stići na vrijeme pa da ih možda
nosiš već na dočeku Nove Godine :) I naravno, pošalji mi adresu na koju šaljemo paketić :)


4. nagrada
(Slatka Bajka jestiva pokrivka za tortu)

MATEA HIŽMAN

Jooj, malo ti zavidim na osvojenoj nagradici. Budeš poslala bar fotkicu tortice 
koju napraviš s jestivom pokrivkom ili cijeli receptić?
Svoju jestivu pokrivku moći ćeš podići u dućanu u Čakovcu ili Varaždinu, naravno bit će to pokrivka s motivom prema tvojoj želji. Javi se na mail webshop@slatkabajka.com i reci da si osvojila pokrivku u darivanju koje su organizirali sa mnom. Pa ćete dogovoriti sve detalje :)


5. nagrada
(LadyA jesenski modni set)

SANDA

Nadam se da će i tebi ovi modni dodaci uljepšati 
stajling na dočeku Nove Godine :)
Obavezno pošalji adresu na moj mail pa ću ju proslijediti dalje i nadam se da
poklončić stiže što prije :)


6. nagrada
(kozmetički set)

DANICA

Nadam se da ćeš uživati u nekim od mojih omiljenih proizvoda :)
Obavezno javi adresu da paketić što prije pošaljem.


Čestitke sretnim dobitnicama, nadam se da ste zadovoljne nagradama a ostalima više sreće idući put, ubrzo se opet igramo. Još uvijek je u tijeku malo tajno darivanje u kojem možete osvojiti sitnicu za kuhinji i nešto od kozmetike.. link do darivanja je ovdje :)



KAD BOŽIĆ POKUCA NA VRATA I SPOJE SE KAZALJKE SATA, NEK' ISPUNE VAM SE SVE ŽELJE, TUGU NEK' OTJERA VESELJE...

SRETAN BOŽIĆ VAMA I VAŠIM OBITELJIMA 
OD SRCA ŽELI
Art on my way <3


0 komentari:

Objavi komentar