2012-12-24

Masterchef u velikoj završnici

Ako spadate u skupinu onih koji vole ili pripremati razna jela ili ih barem degustirati, sigurno redovito pratite Masterchef i svake ga večeri nestrpljivo iščekujete. Masterchef je kulinarski show u kojem se 20-tak kandidata bori za titulu Masterchefa i već smo, nažalost, na samom kraju s drugom sezonom. Nažalost, ovu sezonu nisam stigla pratiti koliko sam htjela, za razliku od prve sezone u kojoj nisam propustila ni epizodu.


Usporedim li prvu i drugu sezonu, obje su mi odlične i svaka ima svojih prednosti i nedostataka. No, mislim da su kandidati u prvoj sezoni ipak bili pomalo maštovitiji i hrabriji u pripremanju jela. Čini mi se da kandidati u ovoj sezoni čine jako puno temeljnih grešaka, koje im se ne bi smjele dešavati. Sezona već odmiče kraju a oni i dalje neke stvari prepeku ili nedovoljno ispeku, posluže nešto sirovo i slično. Kad se samo sjetim koliko su puta poslužili sirovu rižu ili neku namirnicu, pitam se kako su neki od njih uopće dogurali ovoliko daleko. I kad malo tako razmišljam, čini mi se da bi mnogi od naših kulinarskih blogera bili bolji od kandidata koji se natječu u ovom showu. 

Zato, pitanje za sve kulinarske blogere - što čekate? Zašto se ne prijavite da vas gledamo i navijamo za nas? Mislim da je stvarno vrijeme da se pokaže što možemo! Čak bi se i sama prijavila u Masterchef, ali ne bih ni imala par mjeseci slobodnog vremena a i sve me strah kako bih funkcionirala pred kamerama. Nekako mi se čini da kuhanje u kojem ti se odbrojava vrijeme nije pravo, opušteno kuhanje s ljubavlju. A mislim da kad se kuha ljubavlju i srcem nastaju najbolja jela. Zato mislim da ću se zadovoljiti time da ću cijeli život kuhati svojoj obitelji i peći kolače i torte za sve koje volim. Iako bi možda bilo lijepo jednog dana otvoriti i neku slastičarnu u kojoj bi osim kolača i torti obavezno pravila i sladoled. Sve je moguće :). I pitam se kako bi funkcionirala kad bi trebala kuhati a štoperica bi odbrojavala vrijeme, da li bi se snašla, kakve bi ideje imala i da li me trema ne bi pokopala?


Eto, ne bi ja bila ja da ne skrenem s teme. Uglavnom, nadam se da ovogodišnji Masterchef nije posljednji i da će biti još sezona. U ovoj sezoni već smo u zadnjem tjednu, i budući da je moja glavna favoritkinja već ranije ispala, sad navijam za našeg Međimurca Nikolu. Neće mi biti žao niti pobjedi li Palfi ali ipak mi je Nikola više za Masterchefa. Možda ne napravi sve savršeno ali njegove su mi ideje mrak i najinovativnije. Uvijek se baca na glavu i sve riskira a to se i očekuje od jednog Masterchefa. Ostali igraju previše na sigurno a to mi nije zanimljivo. Zato Nikoli skidam kapu i nadam se da će dogurati do samog kraja (danas ćemo saznati) jer svojom ludošću i kreativnošću to definitivno zaslužuje.

Moram prokomentirati malo i odnose među kandidatima. Svi već znate, pretpostavljam, kako su svi bili ujedinjeni protiv Ines i Marka Raića. Ne znam zašto ali mene takve stvari izluđuju. Prvo, jer uopće nemaju veze s kuhanjem i pitam se zašto ih uopće prikazuju. I drugo, jer općenito mrzim nepravde, klanove, izdvajanja i spletkarenja. Mrzim što uvijek ima toga u društvu, pa je sasvim normalno da ni televizija to ne može izbjeći. Što se tiče prošle sezone, nikad neću zaboraviti kako je nepravedno ispala moja favoritkinja Nastasja. Osim odnosa među kandidatima, ljute me i predrasude temeljene na godinama. Pobogu, zašto se uvijek mlade ljude smatra manje iskusnima, sposobnima i kompetentnima? Pa netko možda ima 40 godina a počeo je kuhati tek s 30 a netko možda ima 25 godina a kuha od svoje 15. godine, pa kakve onda godine imaju veze? To mi nikad nije jasno, koji god kulinarski show gledam uvijek se povlači isti problem (ne)iskustva mladih kuhara. Ljute li i vas takve predrasude?


Najzanimljiviji mi je tjedan definitivno onaj slastičarski. Žao mi je što je slasticama posvećen samo jedan jedini tjedan jer je to tjedan u kojem se može jako puno naučiti. Ako već ne mogu više tjedana posvetiti slasticama, onda bi možda bilo dobro da imamo dva Masterchef showa zar ne? Jedan ovakav kakav je i jedan slastičarski u kojemu bi se pripremali samo kolači i torte, učilo dekoriranje hrane i slično. Što se tiče izazova najzvanimljiviji su mi bili oni ponedjeljkom i utorkom, jer su to bili izazovi u kojima su kandidati mogli pokazati najviše kreativnosti, svatko je kuhao za sebe i koncentrirali smo se na njihovo kuhanje i na prezentaciju gotovih jela. Sviđaju mi se svi izazovi, ali izazov šefa kuhinje i gastro duel mi nisu toliko zanimljivi. Koji se izazovi vama najviše sviđaju?

Eto, bilo je krajnje vrijeme da popričamo o Masterchefu. Danas obavezno gledam finale a vi? Prema najavi mi izgleda obećavajuće. Za koga vi navijate, tko je vaš favoriti u ovoj sezoni? Što mislite o prvoj a što o ovoj sezoni, koja vam je bila bolja? Biste li se i sami prijavili na Masterchef u nekoj od idućih sezona? 


Izvori: Slika1, Slika2, Slika3

0 komentari:

Objavi komentar