2012-12-16

Božićna wish lista

Već neko vrijeme planiram napraviti nekoliko članaka s wish listama ali nikako da se primim posla jer je popis dugi i ne znam gdje bi člancima bio kraj. Zato sam za početak odlučila napraviti blagdansku wish listu sa stvarčicama koje si najviše želim a onda ću s vremenom napraviti i detaljnije liste prema nekim svojim "kategorijama". Vidjet ćete da ne patim previše na skupe stvari i uvijek radije kupim više svega za manje novaca, osim u iznimnim situacijama kad se isplati za nešto izdvojiti više novaca.

Možda vas moja wihs lista inspirira za kupovinu poklona svojim najdražima a i, nikad se ne zna, možda netko od mojih voljenih (da da, na tebe ciljam dragi) zaviri u članak i razveseli me kojom sitnicom s liste.

Listu bih započela uggsicama. Znam da se mnogima ne sviđaju ali ja ih obožavam. Osim što su udobne i jako su tople. Imala sam jedne jeftine koje su se uništile i sad planiram nabaviti nove, s tim da ću pripaziti na to kakav budu đon imale da ih mogu nositi što duže. Ne znam da li ste čule ali čitala sam da će se prestati proizvoditi, znate li nešto o tome? Bila to istina ili ne, meni je to dovoljan poticaj da nabavim još jedne dok ih još ima u prodaji :). Jedino se dvoumim između visokih i niskih uggsica. Kako sam ove godine već kupila jedne visoke čizme, razmišljam da bih za promjenu mogla uzeti niske uggsice. Imate li i vi uggsice u svojim ormarima? Ako je odgovor da, gdje ste ih kupile i po kojoj cijeni?


Kad je kuhinja u pitanju, imam jako puno želja ali izdvojit ću za sad samo neke. Primjerice, kalupe svih vrsta. Već dugo na mojoj listi stoje kalupi za praline u obliku ruža i srčeka. Fali mi i jako puno drugih kalupa, ali sve ću vam detaljnije pokazati kad dođe red za kulinarsku wish listu. Kako ću se iduće godine seliti, trebat će mi sve živo i neživo za moju novu kuhinjicu i već jedva čekam sve to kupovati.



Dobra kuharica ili knjiga o dekoriranju hrane je uvijek dobro došla kao poklon. Bila sam neki dan u Algoritmu i pronašla ih hrpu koje želim. Dođem u poštu, gle čuda, i pošta drži kuharice, i naravno, nagledala sam si ih nekoliko. Tako da, previše ih je da svaku pojedinačno ovdje prikazujem. Odlučite li mi pokloniti kuharicu, definitivno nećete pogriješiti. Već mogu zamisliti svoju kuhinju i jednu policu punu kuharica :).


Setovi za dekoriranje moja su velika želja i mislim da bih pala u nesvijest da me pod borom dočeka nešto ovakvo. Jedini je problem što su ti setovi skupi i sumnjam da ću ikad nabaviti ili dobiti nešto ovakvo, prije ću morati nabavljati svaku alatku zasebno. No, kad već radim blagdansku wish listu, ovi setovi se moraju naći na njoj. Ne čini li vam se to kao divan Božićni poklon? Raj za moje oči! Iskreno se nadam da ću nekad uspjeti nabaviti nešto od ovoga.



Lijepo suđe je još nešto na što patim. Sad kad ne živim sama koristim ono što imamo doma, ali kad budem živjela u svom stanu / kući, neću kupovati što god. Hrana je još ukusnika ako je i lijepo servirana zar ne? Pogledajte samo ove krasne zdjelice s fotkice, i vi ih želite zar ne? Svaki poklončić za kućicu ili kuhinjicu mene bi razveselio.


Knjige pomoću kojih bi usavršila svoje slikarske tehnike također već dugo stoje na mojoj wish listi. Prije sam jako puno slikala, crtala, pomalo se bavila i modnim dizajnom ali kad sam krenula na fakultet ponestalo mi je vremena. Držite fige da što prije opet krenem u te vode pa ću vam s vremena na vrijeme i na blogu pokazati što crtam. A do tad, dobro bi mi došla neka knjigica da se usavršim primjerice u slikanju portreta jer to mi baš ne ide ili u slikanju nečeg drugog. Volje imam i zato je ovo savršen poklon za mene!



Slijedeće su na mojoj listi krasne maskice za mobitel. Kako sam neke želje vezane uz tehnologiju, poput mobitela i fotića, ispunila, potrebni su mi još neki dodaci za moje nove mezimce. Fotić je bio rođendanski poklon pa je već skinut s wish liste i savršen je sam po sebi. S vremenom ćemo nabaviti neku torbicu za jednostavnije prenošenje a što se mobitela tiče, ja volim da izgleda po mom pa su maskice nezaobilazne. Gledala sam kod nas te neke šljokičaste i ne znam kakve sve ne, ali su preskupe. Znam da su na eBayu jeftinije i moram čim prije napraviti paypal i otići u banku da sredim sve za internet kupovinu. Evo nekih maskica koje mi se sviđaju...



Što se laptopa tiče, dok još ovaj radi, neće se kupovati novi. Ali, bilo bi lijepo s vremena na vrijeme osvježiti ga novim skinom jer ja patim na izgled a ovakav mi je moj već dosadio. Sjećam se kad sam ga kupila cijelo vrijeme sam se divila kako se lijepo sjaji, kako je divna boja itd. ali meni nažalost sve to brzo dosadi i želim promjenu. Vidjela sam i negdje kod nas te skinove i bili su skupi da sam skoro na rit pala, tako da, opet je tu svemogući eBay.


Kućni ljubimac! Mali pesek. Ili mačić. Slatki mali mezimac koji bi me uvijek razveselio, s kojim mi nikad ne bi bilo dosadno i kojemu bi pružila toliko mnogo ljubavi. Šetala bi ga, mazila i pazila. Pogledajte samo ovoga sa sličice. Tko još danas ne voli životinjice i tko ne bi nešto ovako slatko čupavo htio dobiti pod bor?


Na mojoj se wish listi nalazi i mnoštvo nakita za kosu. Primjerice, već si dugo želim ovakve trakice za kosu. Ili one u obliku pletenica. Trebaju mi i kopčice i gumice svih vrsta. Mislim da ovakve trakice izgledaju baš efektno i onako pomalo hippy kako volim a eBay obiluje dodacima tog tipa.


Kozmetičko ogledalce za moj budući vanity stolić je također na popisu i trebat će mi kad tad, tako da, ne bi bio loš Božićni poklončić zar ne? Želim veliko ogledalce da se prestanem mučiti s ovim manjim koje imam trenutno. Ono što sam do sad vidjela dosta je skupo pa ću morati naći neku jeftiniju varijantu.


U potrazi sam i za dobrim, dugotrajnim i postojanim ruževima. Često mi oni koje želim budu preskupi i zato mislim da ću se uskoro upustiti u eBay nabavu NYX ruževa. O njima čujem samo pohvale a osim toga i imaju veliki izbor nijansi. Kakva su vaša iskustva s njihovim ruževima? Ili mi možete preporučiti neke od ruževa u drogerijama?



Imam jednu E.L.F. Beauty Book paletu i super sam zadovoljna. Stavila sam još neke na svoju listu ali vidim da je došlo do promjene asortimana. Pa me sad zanima da li se može na eBayu ili negdje nabaviti i neka od paleta koje su prije bile u njihovom asortimanu? Nije njihova kvaliteta u rangu s nekim skupljim paletama ali za mene je sasvim zadovoljavajuća.


Osim Beauty Books paleta na listi je i 88 Warm paleta. Imam standardnu 88 paletu a osim nje si želim i warm i shimmer palete. Nijanse su mi prekrasne i više volim uzeti par ovakvih paleta pa ne moram stalno kupovati mono sjenila i slične male paletice.


Evo i jedne pomalo nerealne želje. Radi se o aparatu za sladoled. Znam da se takvo što kod nas ne može nabaviti ali bi bilo divno proizvoditi svoj sladoled. I ptice na grani znaju da neumjereno volim jesti sladoled i zimi i ljeti i mislim da je ovo pravi poklon za sladoljupce poput mene.


Naravno, uvijek mi trebaju i neki ukrasi za nail art a moram nabaviti i kistove za nail art jer sam svoje prodala kad sam bila u stisci s novcima i sad mi ne, naravno, žao. Lakovi za nokte također su dobro došli. Velika mi je želja i nabaviti bar jedan jedini O.P.I. lak za svoju kolekciju. 



Kad je nakit u pitanju, imam jako puno želja pa mislim da je najbolje da vam jednostavno dam link do svoje Pinterest stranice i da uživate u pogledu. Ima tu ogromnih ogrlica, divnih rinčica, prstena i narukvica. No, kad se upustim u eBay shopping prvo ću pokupovati ogrlice i rinčice jer njih najviše nosim. Prstena mi je puno lijepih ali ih ne nosim toliko, nekako se ne mogu naviknuti na njih i skidam ih kad perem suđe i kad radim druge slične poslove jer se bojim da ih u vodi ili nečemu ne uništim. Svi već znaju da obožavam nakit i uvijek doma slušam da ga imam previše ali ta ljubav ne može nestati - kupovat ću nakit dok sam živa :))).


Nekome bi možda ovo bilo glupo, ali meni bi to bio savršen poklon: set materijala za ručne radove. Različiti ukrasni papiri, alati za slikanje s različitim tehnikama, ljepila, dekoracije, drveni elementi poput kutijica i ogledalca koje mogu ukrašavati, trakice itd itd itd.. mogla bih nabrajati satima. Netko bi takav poklon shvatio kao poklon koji će si sam napraviti ali mislim da je za nas kreativne dušice ovo predobra ideja. Tako da, poželite li mi nešto nekad pokloniti, svaki materijal će meni biti ko malo blago i jedva ću čekati da ga iskoristim u nekom svom projektiću. Također, voljela bih dobiti i ove flomiće za crtanje po keramičkim šalicama.


Uvijek volim dobiti i lijepi okvir za fotografiju. A sad su jako popularne i takozvane "zidne galerije" sastavljene od više jednakih foto okvira. Znam da ću jednog dana svoj dom ispuniti obiteljskim fotografijama.


Od odjeće najviše želim zimske haljinice, iako sam ove godine jednu već kupila a poneku imam i od prošle godine. Mislim da su mi vestice potrebnije od haljinica ali eto, ne mogu im odoljeti i wish lista ne bi bila "ok" da ne sadrži bar jednu zimsku haljinicu. Ova haljinica na slici mi izgleda savršeno, s ovim volančićem na dnu, uz neku majčicu dugih rukava ispod nje, ali sumnjam da ju igdje mogu nabaviti. A što se vestica tiče, važno je da je topla i udobna jer sam užasno zimogrozna i ne mogu se cijelu zimu smrzavati u nečemu tankom. Jako si želim vesticu iz H&M-a koju viđam kod drugih blogerica, onu pufastu divnu mekanu vesticu. Ne znam da li znate na koju mislim, ali je divna i mrzim što nema H&M-a kod nas. 



Da se ne smrznem na biciklu, uvijek mi trebaju i marame, šalovi, trakice i kapice. Kapice posebno volim i mislim da ih imam premalo. Osim što griju još su i odličan modni dodatak. A nedavno sam si nagledala i ovu divnu traku s mašnicom. Ja i mašnice, naravno, nisam ni sumnjala da će mi se svidjeti. Htjela bi definitivno i šljokičastu kapicu jer sa šljokicama nemam ni jednu (osim ako ne računamo i onu Djed Mraz crveno bijelu kapicu hehe).



Pretplata na neki časopis o uređenju interijera ili na neki kulinarski časopis. Ali na neki stvarno dobar časopis. Ne želim kupovati časopise u kojima mi se svide dvije tri sličice a ostalo me nimalo ne inspirira. Uređenje interijera je još jedna moja velika strast i znam da bih se svaki mjesec veselila poštaru ko malo dijete.


Printer, skener i kopirka u jednome. Mislim da bi mi sve to jako olakšalo moj kreativni rad. Trenutno sam ostala bez printera a kad moram ići u grad samo da bih nešto kopirala, uvijek odustanem. Tako da mi je vrijeme da nabavim nešto takvo čim prije.


Uvijač za kosu - hm, sigurno se pitate, vi koji znate da sam prirodno jako kovrčava, šta ću pobogu s uvijačem za kosu? Ali, pazite, postoji ali! Imam peglu za kosu kojom sam zadovoljna ali sam lijena često ravnati kosu jer taj proces ravnanja traje dobrih sat vremena ako ne i više. A kad izravnam kosu, poželim šiške ili koji pramen uvinuti. Uvijek se divim frizurama i videima koje gledam po netu. Kovrče koje viđam uvijek su mi ljepše od mojih prirodnih i zato se nadam da bi takve kovrče mogla postići uvijačem za kosu. 


Što se satova tiče, nisam baš fan onih gumenih iako sam u zadnje vrijeme vidjela par lijepih sa cirkončićima koji mi se sviđaju. Iako imam sat i sumnjam da ću ovu želju ikad ostvariti, postoje satovi koji mi se sviđaju - Vancaro satovi. Ne znam koji mi je ljepši, pogledajte sliku i sve će vam biti jasno.


Too Faced i UD palete, Sigma kistove i slično nisam stavljala za sad na ovaj popis jer sumnjam da ću nešto takvo brzo nabaviti. Uvijek rađe odaberem nešto jeftiniju varijantu pa tako kupim više stvarčica. Ali eto, nikad se ne zna. Moram priznati da sam se zabavila stvarajući ovu listu ali bome i namučila. Vruće mi je zbog laptopa a i listi nigdje kraj. Da još malo razmišljam sigurno bi lista još porasla pa mislim da je vrijeme da tu stanem.

Što se ovih većih stvarčica tiče, ne nadam se da će mi ih netko kupiti niti želim da netko toliko puno troši. Mene veseli svaka sitnica i ponosna sam što sam takva ostala i što se nisam promijenila. Nekome je možda glupo trčanje pod Božićno drvce na Božić, zamatanje poklončića i slično ali ja te tradicije volim. I da pod bor dobijem neku sitnicu za 5-10 kn, razveselila bih joj se kao i poklonu od 50-100 kn. Nije bit u primanju poklona nego u održavanju tradicije. Ja volim te neke Božićne tradicije i pobrinut ću se da ih uvijek bude u mojoj obitelji, i ovoj sadašnjoj i u onoj koju već polako osnivam sa svojim dragim. Također, nadam se da ste na mojoj wish listi našli poneku ideju za poklone za svoju obitelj a možda vas netko iznenadi s nekim od mojih prijedloga. 

Što se sve nalazi na vašoj blagdanskoj wish listi? Jeste već sastavile svoju listu želja? Što biste voljele vidjeti umotano u lijep papir pod svojim Božićnim drvcem? Čemu se nadate ovih blagdana, imate li možda neke posebne želje? Imate li kakve savjete i prijedloge, iskustva, ideje o tome gdje mogu nabaviti nešto od ovoga svega što sam nabrojila? 


0 komentari:

Objavi komentar