2012-12-18

Božićna i novogodišnja stilska inspekcija

U prvom članku ovog tipa bili smo u inspekciji stila J.Lo no članak koji vam sad donosim bit će nešto drugačiji, više u blagdanskom duhu. Nećemo se usredotočiti na stil jedne jedine "zvijezde" već ćemo proučiti blagdanska izdanja više njih. Na nama je da se samo malo zabavimo i prokomentiramo njihove outfite, jer kakva bi to bila stilska inspekcija ako ne bi bar jedan članak posvetili ovo čarobnom blagdanskom vremenu u godini?

Za početak pogledajmo glamurozno izdanje Jessice Albe. Jessica je naprosto blistala u ovoj zlatno brončanoj dugoj haljini. Ja zapravo nemam nikakvih zamjerki. Divna mi je haljina, odličan mi je i blagdanski make up s naglašenim crvenim usnama a sviđa mi se i jednostavna ali elegantna frizura u kojoj je kosa lagano valovita i skupljena na stranu. Čista petica!


Kim je za potrebe poziranja s Djedom Božićnjakom odjenula sivu haljinu s dubokim prorezom koja u ovoj sjedećoj pozi i ne izgleda toliko loše, no mislim da je mogla ona i bolje. Sviđa mi se što je haljina napravljena od laganog mekanog materijala pa je samim time udobna a osim toga, nije presvečana, pa se može nositi u raznim prilikama što je definitivno plus. Najviše od svega sviđa mi se Kimin make up koji je gotovo uvijek savršen. Usne joj krasi divna nijansa crvenog ruža koji itekako podiže cijelu sivu kombinaciju i daje joj neku posebnu dozu elegancije. Nakit mi je također odličan, jedino mi nikako ne idu ove narukvice gore na rukav. Što se tiče laka za nokte, ja bi umjesto ove nijanse stavila neku jarko crvenu nijansu, poput ove divne na usnama.


Sad ćete se sigurno pitati što Paris Hilton radi ovdje, ali sjetite se - komentiramo Božićne modne kombinacije a ne celebritiye. I sama nisam njezin fan, niti mi je nešto zgodna ali moram priznati da joj je Božićna haljinica slatka. Šljokice prolaze u ovakvim prigodama, haljinica je jednostavnog kroja i elegantra kako ova prigoda i zahtjeva. Frizura je također solidna, lagano valovita. A make up mi nije nešto posebno. Sve u svemu, solidno i najveći plus je haljinica.


I domaće zvijezde paze na to što će odjenuti u ovo blagdansko vrijeme. Jelena Popović Volarić zablistala je na Božićnom koncertu u HNK-u na kojem se pojavila u jednostavnom elegantnom crvenom kombinezonu u kombinaciji s crnom clutch torbicom i crnim cipelama. Ruž je uskladila s kombinezonom a ostatak make upa je neutralan. Meni se najviše sviđa gornji dio kombinezona dok bih cipele, frizuru i nakit promijenila te bih odabirom nakita kombinaciju učinila još malo glamuroznijom.


Da se malo i nasmijemo, pogledajmo jedan interesantan look. Katy Perry je, vjerovali ili ne, na sebe stavila snjegovića. Da, da, postoji i snjegović haljina. Možda je ovako nešto prikladno za nastup ali ja ovo svejedno smatram promašajem jer sumnjam da bi netko ovakav izašao na neki blagdanski party. Ona je otkačena i dobro je da fura svoj stil ali mislim da ovo može proći samo u takvim situacijama jer je u ostalima nenosivo.


Blake Lively nedavno je prisustvovala dobrotvornoj Božićnoj priredbi te je za tu priliku odabrala kratku narančastu haljinicu punu cirkončića koja je naglasila njene noge. Uz haljinu je kombinirala cipele koje su njezine noge učinile još dužima. Što se tiče frizure, ona je ležerno elegantna, i baš nekako ide uz njezin stil. Za moj ukus ni haljina ni cipele nisu baš nešto, ali njoj ova haljina stoji kao salivena.


Sviđa li vam se koja od prikazanih blagdanskih kombinacija? Koju biste kombinaciju najradije nosile u nekoj od Božićnih ili Novogodišnjih prigoda? Jeste li već odlučile što ćete nositi za Božić / Novu Godinu? Što biste u ovim outfitima promijenile/ostavile nepromijenjeno? Jeste li naišle negdje na koji odličan blagdanski look domaćih ili stranih zvijezda? Ako jeste, podijelite link s nama :). Ili još bolje, možete mi slike slati na mail, pa ako bude dovoljno fotkica sastavimo zajedno i drugi dio ovog članka :). I na kraju, što mislite o Božićnoj stilskoj inspekciji?


Izvori: Slika1, Slika2, Slika3, Slika4, Slika5, Slika6

0 komentari:

Objavi komentar