2012-12-16

Djedica na noktima

Evo me napokon s još jednom prigodnom Božićnom manikurom. Ovaj put je moje noktiće okupirao Djed Mraz i moram priznati da sam zadovoljna kako je Djedica ispao na mojim noktićima. U prošlom članku sam već rekla da mi nokti nisu savršeni a mislim i da će to ovaj put više doći do izražaja jer su mi popucali, ma vidjet ćete već. No ni to me nije spriječilo da vam pokažem ovu manikuru jer je meni bila slatka i mislila sam si da istu sigurno neću brzo raditi pa moram iskoristiti priliku.


Imala sam problema s fotkanjem manikure jer nikako nisam uspjela dobiti realne boje kasno navečer kad sam fotkala manikuru. Problem je što danju skoro pa nikad nisam kod kuće a onda bi vjerojatno realnije uhvatila nijanse. Budući da u ovom trenutku nisam kod kuće i ne mogu pogledati točne nazive nijansi, naknadno ću ovdje napisati koje sam lakove koristila za izradu ove manikure, da bi vam bilo jasnije kakve su nijanse u pitanju.

A sad se bacamo na manikuru. Nisam htjela raditi ništa prenapadno i zato nisu svi noktići pretvoreni u Djedicu već samo dva. S obzirom da na svom poslu mogu imati nalakirate nokte ali mislim da ne smijem pretjerivati, svaku manikuru pokušavam "obuzdati" i učiniti ju što nosivijom u takvim prilikama. Naravno, pokazivat ću vam svakakve manikure, i jednostavnije i nešto manje jednostavne, ali eto, sad kad radim i kad ne stignem lakirati nokte svaki dan moram se pomalo prilagoditi.


Na slici ovi noktići koji nemaju Djedicu izgledaju narančasto ali nisu narančasti. Riječ je o divnoj rozoj nijansi sa shimmerom koju nikako nisam uspjela uhvatiti fotićem. Sve će vam biti jasno kad dopišem nijanse ili fotografiram materijal koji sam koristila. Što se tiče noktića s djedicom, njegova je "odora" prikazana divnom crvenom nijansom Essence laka koju i sad imam na noktima. Mislim da mi je taj crveni lakić postao jedan od najdražih, uz već često spominjani China Glaze lak. Budem li stigla, napravit ću i jedan zaseban članak samo o tom crvenom lakiću da vam pokažem koliko je divna nijansa, ja sam očarana i moram pogledati da li tog laka još uvijek ima u drogerijama da ga pokupujem za zalihe. Svako malo gledam kako imam krasne noktiće i zbog te divne nijanse uopće ne primjećujem nesavršenosti koje inače odmah uočavam :))).


Remen kojim se Djedica opaše je nacrtan crnim tip painterom od Essencea a kopču na remenu nisam crtala nego sam ju dočarala zlatnim cirkončićem. Na kraju mi je samo preostalo naslikati sve ovo što je na slici bijelo jer tako izgleda i odjeća Djeda Mraza. I mislim da je sasvim solidno ispalo, mene podsjeća na Djedicu a vas? S obzirom da nemam što puno filozofirati, evo još par fotkica manikure.




Nadam se da vam se sviđa i da ćete možda realizirati nešto ovakvo i na svojim noktima. Kao što sam obećala, popis korištenih proizvoda će biti dodan naknadno čim se vratim kući. I za kraj, još da vas nešto pitam. Imam poslikanu jednu manikuru ali su mi se na fotiću ispraznile baterije i nije slikano konačno rješenje već kod predzadnjeg koraka odnosno prije nanošenja nadlaka pa zato malo bezveze izgleda. Želite li da objavim i tu manikuru ili bi vam smetalo što je slikano prije nego je dovršeno?

Radite li i vi Božićne manikure? Imate li kakve želje i prijedloge za Božićne manikure? Želite li još nail art članaka na blogu? Imate li kakve savjete za fotografiranje manikura?

P.S. Samo još danas možete sudjelovati u darivanju i osvojiti divne poklončiće koje smo pripremili za vas ja i moji dragi prijatelji :) 


0 komentari:

Objavi komentar