2012-12-12

U Božićnom raspoloženju + Djed Mraz darivanje..

Drage moje, s ponosom objavljujem da je ostalo još samo 12 dana do Božića. Ja već jedva čekam a vi? Pitam se zašto Božić traje samo jedan dan, ja bi da traje barem tjedan dana. Znam, tu je i Badnjak između ostaloga pa se sve to malo oduži ali ni to mi, iskreno, nije dovoljno. Ma i da je pola godine u Božićnom duhu, vjerojatno bi opet gunđala i ne bi mi bilo dovoljno.

Uglavnom, već me uvelike hvala Božićno raspoloženje.. danas nekako posebno. Posljednjih dana baš nisam imala taj osjećaj zbog bolnica i zbog brige oko dečkovog zdravlja ali danas se to počelo mijenjati jer mislim da će i njemu polako biti bolje. Bio je dragi na kontroli i rekao je doktor da se stanje popravlja i iako će još sve skupa potrajati, na kraju će biti dobro i isplatit će mu se bolovi koje trpi sad nakon operacije. 


Na poslu već sve imamo okićeno pa me i to veseli. Iako, znate mene, prigovorila sam im da nije dovoljno okićeno. Nisam imala mira, morala sam komentirati. Ja bi da se cijela firma svjetluca od silnih žaruljica i Božićnih ukrasa i dekoracija, no nažalost, ne pita se mene. A i razumijem da se ipak u firmi moraju poštovati neka pravila i da to mora sve izgledati pristojno i elegantno a ne pretjerano. 

Snijeg je slijedeće što moram komentirati. Izluđuje me. Da me vidite na biciklu po ovom vremenu - razumijeli bi me. Ili me razumijete ako ste se kad vozili biciklom po najgoroj mećavi. Nadam se da je bar netko to isprobao pa da zna kroz što sve prolazim. Iskreno, to mi nikad nije bio problem jer su se ceste dobro održavale i čistile ali mislim da je ove godine cijeli sustav zakazao. Već je prošlo koliko dana otkad su snježne oborine počele a ceste su još u rasulu. Živcira me sve to a opet, danas sam se na poslu uhvatila kako usred super brze pauze razmišljam da bi bilo lijepo da ima snijega za Božić i da bi bilo lijepo opet malo uživati u snježnim radostima poput grudanja, sanjkanja, pravljenja anđela u snijegu i ostalih radosti. Koliko mu se veselim toliko mu se i ne veselim, eto.


Osim toga, već polako razmišljam o kolačima koje ću praviti za Božić. Morat ću raditi mađaricu koju svi volimo, to je već dogovoreno. Želim raditi i neke kremaste kolačiće ali još nisam odlučila koje ću raditi. Nisam baš za keksiće, više volim kremaste kolače pa ću keksiće ili neke suhe kolače vjerojatno prepustiti mami da se i ona malo zabavlja u kuhinji. Naravno, razmišljam i o Božićnim poklonima. Što kome pokloniti? Što vi poklanjate svojim najmilijima? Imam već neke ideje i nadam se da ću uspjeti bar nešto nabaviti. Već se veselim pakiranju poklončića i stavljanju istih pod bor. Znam, možda je djetinjasto, ali meni vam je još uvijek fora probuditi se ujutro na Božić i zaviriti pod bor. Ne sad samo zbog mojih poklona, već zato što svima volim staviti pod bor koju sitnicu i razveseliti ih. Jednostavno volim njegovati te neke zabavne Božićne tradicije.


Razmišljam kako bi ove godine okitila svoju sobu a da ne trošim previše. Mislila sam, možda da si kupim neke žaruljice ili nešto. Ne znam da li ću imati vremena izrađivati kakve ukrase iako mi ideja ne manjka. Jeste vi već okitile svoju sobu ili tek planirate? Imate kakve dobre ideje? Ili uopće ne kitite svoje sobe? Ja znam da mi nešto mora kako ja to kažem "buskati" u sobi jer inače to nije Božić i gotovo.

Čujem u zadnje vrijeme i da dosta ljudi okiti svoja Božićna drvca početkom prosinca a mi to uvijek radimo tek na Badnjak ili dan prije. Moji baš nisu ludi za tim Božićnim dekoracijama i svim ostalim što ide uz Božić kao ja pa sam vam ja onda razočarana jer, kao što sam već rekla, sve to na kraju prekratko traje. Tako da sam danas donijela odluku. Iduće ću godine u vrijeme Božića već sigurno živjeti s dragim i onda ćemo mi okititi bor puno puno prije. I to čim počinju dolaziti Božićni ukrasi u trgovine, jer ćemo trebati kupiti i drvce i ukrase. Nadam se da ćete i iduće godine u to vrijeme biti uz mene jer onda će to tek biti pravi Božić na blogu, ovo sad još nije ništa naspram onoga što vas čeka. Bit će eto i ukrasa i svega i već živim za taj dan. I znam jedno - a to je da ću svo to veselje oko Božića prenijeti i na svoju dječicu jednog dana. Pa ćemo onda svi zajedno kao obitelj uživati u tom Božićnom vremenu jednako kao što uživam i sama.


Pogledam ja malo sad i već mi se čini članak predugi.. kad počnem brbljati o Božiću tekst se natipka sam od sebe. Samo ću vam za kraj ispričati još nešto što me danas razveselilo. Peglam vam ja (sva "oduševljena") i usred peglanja zamijetim na tv Božićnu reklamu s najavama Božićnih filmova. Razveselila sam vam se kao malo dijete, ali doslovno. Znam da će to opet biti većinom reprize ali nema veze, nema mi ničeg ljepšeg od uživanja u toplom krevetiću i gledanja Božićnog programa. I želite da vam kažem još nešto što mislim? Sigurno ste već pretpostavili da ću reći slijedeće - emitiranje Božićnih filmova počinje malo prekasno, prema mom mišljenju. Pa već su mogli prikazati hrpu filmova zar ne? Ni dva tjedna nisu do Božića a još ništa od filmova, mislim da ću se morati žaliti "upravi za vodovod". I za sam kraj.. dragi i ja smo danas naručili novi tv. Do danas smo imali neki prastari mali na kojem se više ništa ne vidi i sad već uvelike skidamo filmove i serije u kojima ćemo od idućeg tjedna uživati. Pravi smo filmofili i serijomanijaci, ne znam kako bi to drugačije rekla. Ma sve je počelo ići i bolje nego sam zamislila. Još da mi dragi što prije ozdravi pa da možemo i u Božićni shopping i neće moći bolje.

I šećer(i) na kraju..

Mali podsjetnik na darivanje koje je u tijeku.. za svakoga ima ponešto i još malo možete sudjelovati, stoga požurite :) A evo i linka do članka s darivanjem: DARIVANJE. Već vas se dosta prijavilo i baš mi je drago što vam se sviđaju poklončići.


Osim darivanja koje je u tijeku, pokrenuto je na Faceu još jedno malo darivanje u kojem ćete moći osvojiti koju sitnicu od kozmetike i neku kulinarsku alatku. Ali to je eto tajno darivanje pa možete u njemu sudjelovati ili putem komentara na ovom članku ili putem komentara ispod te objave na Faceu. Darivanje je na neki način tajno (iako znate da će biti sitnica od kozmetike i kuhinjska stvarčica) jer želim da vam to bude iznenađenje.. kao poklončić koji sam vam stavila pod Božićno drvce i koji ste otvorili na Božićno jutro. Vaš je jedini zadatak da ostavljate svoje prijedloge za Božićne članke a prijedlog koji mi se najviše svidi bit će nagrađen. Možete i više puta sudjelovati, sa koliko god prijedloga želite. Eto, držim fige da baš vama budem Djed Mraz :)). Ako sudjelujete u ovom tajnom darivanju spomenite to u komentaru. Čim čujem prijedlog koji mi se najviše svidi proglasit ću pobjednika ili pobjednicu :)


Veselite li se i vi poput mene Božiću? Jeste već okitili dom ili tek planirate? Imate kakve dobre ideje za dekoriranje doma? Veselite li se i vi svemu kao ja? Jeste li i vi Božić-frik poput mene? Kakve kolače spremate za Božić i koliko općenito toga količinski spremate, koliko vrsta kolača i slično? Kitite li i vi svoje Božićno drvce puno prije nego je stvarno vrijeme za to? Kakvo je obično vaše Božićno drvce, šareno, u jednoj ili dvije boje, ili... ? Slijedeće - Božićni pokloni - jeste ih već kupili ili još razmišljate? A snijeg? Stvara li i vama probleme ili uživate u snježnim radostima? I na kraju - je li vas već uhvatilo to divno Božićno raspoloženje? Iskreno se nadam da je, jer inače ne znate što propuštate :)).



0 komentari:

Objavi komentar