2012-12-26

Noktići kao Božićna drvca

U članku Djedica na noktima spomenula sam ovu manikuru i već sam objasnila da ju nisam fotkala na samom kraju jer mi se ispraznila baterija na fotiću. Unatoč tome neki od vas svejedno su zainteresirani za ovu manikuru pa sam ju ipak odlučila objaviti, čisto iz razloga da ne propadne trud. Dakle, ovaj put su na mojim noktićima zasjala Božićna drvca, i to najapstraktnija drvca koja ste vidjeli.


Noktiće sam prvo premazala zelenkastom nijansom laka za nokte i odlučila sam da će cijeli noktić biti Božićno drvce a da ću onda točkalicom na drvce nabacati šarene kuglice. Nije baš nešto maštovito ali mene svejedno podsjeća na Božićno drvce i bila sam sasvim zadovoljna kako je to na kraju ispalo. Posebno zato što sam ovo radila u velikoj gužvi pa je laka bilo svugdje gdje ga nije trebalo biti. Zapravo, taj dan je sve išlo naopako pa zato me ne čudi što mi nije ni lakiranje išlo od ruku. 


Inače, nisam baš ljubitelj zelenih nijansi ali imam ih nekoliko koje obožavam pa sam jednu iskoristila i za izradu ove manikure.. Nakon prikazivanja "drvca" uslijedilo je slikanje kuglica. Tu sam skužila da nisam zadovoljna izborom zelene nijanse laka ali više nisam imala volje krenuti raditi sve ispočetka. Evo kako to izgleda kad se drvce ukrasi hrpom krasnih kuglica (ali nažalost bez zadnjeg sloja top coata)...






Sviđa li vam se Božićno drvce na mojim noktićima? Oprostite što nemam slika konačnog tezultata nakon što se stavi nadlak. Radite li i vi Božićne manikure? Možete sa mnom podijeliti i fotkice ili linkove do svojih manikura. Želite li još članaka posvećenih nail artu? Volite li nail art ili ne uživate u lakiranju noktića?


0 komentari:

Objavi komentar