2012-08-10

I'm back

Evo me konačno s novim postom. Još uvijek dolazim k sebi zbog nespavanja i obaveza, ali bar da nešto kratko napišem da se natrag ufuram u pisanje koje sam nažalost malo morala zapostaviti. Budući da nisam imala vremena za blog, koristila sam kasne noćne sate da bih malo proučavala blogove koje pratim i polako pročitala sve što mi se nagomilalo. Sad sam toliko umorna da ne mogu jednu pametnu rečenicu smisliti, ruke me bole od tipkanja sto na sat bez prestanka a kralježnicu kao da ni nemam, od boli zbog sjedenja pred laptopom je otupila.


Prvo da vas podsjetim da je u tijeku darivanje u kojem možete osvojiti prekrasne rinčice koje je ustupila Tamara, čije ostale radove osim u postu možete vidjeti i na njenoj FB stranici Unikatni nakit Tamarix. Svima želim puno sreće u darivanju :).

Gledajući prije malo novosti na Faceu, kod Melite s bloga Coffee Break naišla sam na odličan članak My dream home. Melita je i meni predložila pisanje istog članka, pa se nadam da ću idući tjedan imati vremena da se pozabavim ovom zanimljivom temom. Mislim da bi taj članak mogao biti poduži i zato mi treba dosta vremena za njegovo pisanje, ali hvala Meliti na odličnoj ideji - sigurno ću pisati o tome. Ne znam kako se nisam i sama sjetila toga.

A da danas ja ne brbljam previše, htjela bi da vi pričate meni. Ispričajte mi čime se bavite ovih dana, što sam propustila, jeste možda već na godišnjem odmoru, na moru, ili ste tek našle posao pa nema ništa od godišnjeg odmora? Imate li u planu kakvo putovanje, zanimljivo istraživanje, pisanje članka, odlazak na kupanje, čitanje neke dobre knjige, gledanje nekog dobrog filma, pećenje torte, izradu nečeg kreativnog? Jeste možda nešto lijepo kupile ili vam je možda nešto drugo uljepšalo dan? Inače, sama već dosta dugo nisam čitala. Što me zanima obično pročitam na webu ali sam neki dan dobila želju da opet posjetim knjižnicu i uzmem neke knjige s psihološkom tematikom. Oduvijek me zanimaju ljudska psiha, osjećaji, razni savjeti i slično, pa ako imate kakvu dobru knjigu za preporučiti, obavezno napišite u komentarima.

Nadam se da uživate ovih dana, za razliku od mene. Veselim se čuti vaše priče, prijedloge za članke, ideje i sve ostalo što želite podijeliti sa mnom :).

Izvor: Slika1

0 komentari:

Objavi komentar