2012-08-02

Prvi Abbamart kistovi

Nedavno sam saznala da Abbamart velikodušno pruža priliku blogerima da recenziraju njihove proizvode. Dakle, bio je to open call na koji sam se prijavila i sretna sam što sam dobila priliku po prvi put isprobati njihove kistove.

Za početak želim reći da sam ostala zatečena i oduševljena ljubaznošću odgovorne osobe u Abbamartu s kojom sam bila u kontaktu. Ne volim nikoga i ništa hvaliti kad ne mislim tako, no njihov pristup je predivan a čula sam isto i od drugih blogerica. Svi znamo da moj blog nije isključivo temeljen na beauty temama i da je još u razvoju, no unatoč tome sam dobila priliku izabrati jednu između tri grupe proizvoda za recenziranje. Naravno, odabrala sam kistove jer ih imam malo u svojoj kolekciji i oni su mi u ovom trenutku najpotrebniji.

Set koji sam odabrala sadrži:
  • Light Finishing Fan Brush (Toray, N064L)
  • Small Toray Concealer Brush (N065L)
  • Blunt Buffing Brush (Goat, P098)




 
Prije nego kažem nešto više o svakom od kistova, moram reći da sam zadovoljna njihovom kvalitetom te da svoje mišljenje temeljim na vlastitim iskustvima i na usporedbi s kistovima koje sam do sad isprobala.

Kad me poštar napokon razveselio s paketićem, brzo sam odjurila proviriti da vidim što se u njemu nalazi. Svi su kistovi bili dobro zaštićeni te su se u Abbamartu pobrinuli da mi kistovi dođu neoštećeni.


Kako se i sama prvi put susrećem s Abbamart kistovima, vjerujem da vas ima još poput mene. Ako želite možete zaviriti na njihovu web stranicu odnosno u njihov web shop i pogledati što se sve nalazi u njihovoj ponudi. Ima tu i kistova i proizvoda za kosu, tijelo, nokte, sjenila, rumenila, ruževa, ma svega. Njihov web shop nalazi se na ovom linku:


Također, ako vam se svidi neki proizvod i odlučite ga kupiti, možete to učiniti putem tog istog linka i na taj način ćete ostvariti 10 % popusta na ukupni iznos kupovine. Tako ćete i nešto uštediti te spojiti ugodno s korisnim. Ja sam isti link na Abbamart stavila i u desni stupac na početnoj stranici bloga da lakše dođete do njega ako se odlučite shoppingirati s popustom.



Light Finishing Fan Brush


Iskreno, do sad nisam previše koristila lepezasti kist jer nisam imala ni jedan dovoljno kvalitetan da napravi svoj posao. Do sad sam imala samo jedan lepezasti kist iz nekog seta koji sam dobila i mislim da je bio s eBaya. Taj kist je u odnosu na ovaj Abbamartov puno lošiji. Abbamartov lepezasti kist koristila sam da bih uklonila višak sjenila ispod oka i to je napokon uspjelo. Nema mi goreg od sjenila ispod oka koje ne mogu nikako maknuti pa onda moram popravljati podlogu i slično. Napokon je tim mojim problemima kraj jer sad imam kist koji to može učiniti za mene. Također, kad sam ga oprala nije ispala ni jedna dlačica. Dlačice su guste i iznimno mekane pa je stoga korištenje kista jako ugodno licu. Na slici možete vidjeti i usporedbu ovog lepezastog kista s onim kojega posjedujem od prije. I na slici se odmah može primijetiti koliko je ovaj kist kvalitetniji.


Micanje viška sjenila je dakle lagano, nema razmazivanja sjenila. Kist je jako praktičan za uporabu i nisam ni znala na koje se sve načine koristiti. No, kako sam sad imala kist u svojim rukama i želim ga maksimalno iskoristiti, istražila sam za što se sve može koristiti i sama sve isprobala. Jedna od njegovih dodatnih primjena je nanošenje rumenila i bronzera, u slučajevima kad ih želimo lagano nanijeti na lice i postići prirodniji, nježniji izgled. Kod nanošenja rumenila na lice bila sam zadovoljna efektom tek malo zarumenjenog obraza. Iako mi je isprva bilo neobično nanositi rumenilo s tim kistom jer se najčešće poslužim prstićima. Obavezno ću i dalje uživati u ovom kistu te i dalje otkrivati njegove mogućnosti. 

I jedna zanimljivost za kraj. Čitala sam da se može koristiti i za ravnomjerno nanošenje maske za lice ili pilinga no to još nisam isprobala, a vi?

Small Toray Concealer Brush


Kist za korektor je kist koji svatko treba imati u svojoj kolekciji. Dosta je malih dimenzija no u usporedbi s E.l.f. kistom za nanošenje korektora puno je veći. Omogućava precizno nanošenje korektora i učinkovito prekrivanje nepravilnosti. Naravno, bitno je i koji korektor koristimo odnosno kakva je njegova prekrivna moć no jedno je sigurno - ovaj kist služi svrsi i pomoću njega vrlo lako nanosimo korektor. Pokušala sam ovim kistom nanijeti i kremasto sjenilo te je taj test također prošao, iako, ja ću ga dalje koristiti pretežno za nanošenje korektora. Svidjelo mi se i to da nisam imala problema kod pranja ovog kista nakon korištenja. Na slici u nastavku možete vidjeti usporedbu ovog kista s E.l.f. i Sigma kistovima za nanošenje korektora.


Kistove iz seta s eBaya i neke E.l.f. kistove ne mogu dobro oprati nakon što njima nanosim puder ili korektor no to nije slučaj i s ovim kistom, barem koliko sam za sad primijetila. Što se korektora tiče pokušala sam nanijeti i svoj tekući korektor ali i jedan u sticku kojega sam posudila za potrebe ovog testiranja. Uvjerila sam se da se i gušći proizvodi mogu ravnomjerno nanijeti na lice i stopiti se dobro s kožom. Svakako preporučam ovaj kist za sve koji imate priliku naručiti s Interneta.

Blunt Buffing Brush


Radi se o kistu velike gustoće kozjih dlaka koji je ravno rezan. Kao i kod prethodna dva kista, ni kod ovog kista nisu ispadale dlačice kod pranja. Koristila sam ga za nanošenje rumenila i pudera u prahu kojim sam fiksirala podlogu i kist je odlično poslužio svrsi. Nisam pokušala pomoću njega nanositi kremaste proizvode iako sam čitala da može poslužiti i za te svrhe iako onda upije puno više proizvoda.


Za kraj bi rekla da Abbamart nudi kvalitetne kistove po vrlo pristupačnim cijenama te ću i sama budem li imala prilike naručiti još ponešto od njihovih proizvoda. Još jednom naglašavam da su proizvodi u ovom članku dobiveni na recenziranje. Evo samo da vam pokažem još par sitnica koje mi se sviđaju, a vjerujem da će uz još malo pregledavanja Abbamartove ponude na listu želja doći još proizvoda:
Jeste li već isprobale nešto od Abbamarta ili tek namjeravate prvi put naručiti nešto njihovo? Kako ste zadovoljne njihovim proizvodima? Što se nalazi na vašoj wish listi? Možete li možda preporučiti neki njihov proizvod s kojim ste zadovoljne?


0 komentari:

Objavi komentar