2013-05-08

Prvi Bourjois lak

Već dugo planiram recenziju prvog Bourjois laka za nokte koji sam isprobala. I ptice na grani znaju da želim isprobati sve i svašta kad je Bourjois u pitanju, no obično me uvijek nešto u tome spriječi. Prvi Bourjois lak koji sam isprobala, zahvaljujući poklon bonu u Bipi, je lak iz linije 10 days no chips u nijansi 14. 


Za nekih 50-tak kuna čini mi se, dobivate 9 ml kvalitetnog laka za nokte, što je količinski možda premalo ako napravimo usporednu s Essence lakovima u novoj ambalaži koji sadrže 8 ml laka za puno manje novaca.


Malo mi je bilo čudno što nijanse nemaju nekakve nazive kao većina lakova pa bi ovo trebao biti lak broj 14. Što se samog laka tiče, jako me ugodno iznenadio, ne samo nijansom nego i kvalitetom. Kad je u pitanju dizajn bočice laka, čep je nešto tanji pa samim time i lakši za korištenje. Rekla bih da je dizajn zapravo elegantan a meni je ambalaža uvijek bitna. Zato me recimo She toliko ne privlači, baš zbog dizajna. Kad nešto kupujem mora biti i oku privlačnog dizajna ali i sam proizvod mora biti ono što tražim. Ako mi se nešto svidi a loše je dizajnirano, sumnjam da će se naći u mom ormaru.


Što se tiče četkice, još nisam imala priliku vidjeti takvu kod lakova koje sam do sad koristila. Dosta je tanka i rezana ukoso pa mi je to u početku bilo neobično. Trebalo mi je malo vremena da se priviknem na takvu četkicu, no to što je koso rezana zapravo omogućava puno jednostavnije lakiranje noktiju. S običnim četkicama se uvijek mučimo s krajnjim dijelovima noktiju, kod kožice, a ovakva nam četkica omogućava da lakiramo sve uz kožicu bez ikakvih problem, bez da napackamo sve okolo.


Moram se osvrnuti i na teksturu laka. Lak sam po sebi nije pregusti i jako se brzo suši što je meni bitno jer ne mogu dugo biti mirna i uvijek nešto radim pa onda obično oštetim lak. Ne moram ni govoriti da s ovim lakom nisam imala takvih problema. Najviše mi se sviđa kako izgleda na noktima kad ga nanesem u dva sloja no prekrivanje nokta je odlično i već u jednom sloju prekriva nokat. U nastavku evo i swatcheva (isprike na nesavršenim noktima).


Na laku stoji da će, nakon nanošenja, izdržati 10 dana na noktima. U vrijeme pisanja ove recenzije, ja sam ga drugi put nosila na noktima i usudila bih se reči da donekle ima istine u tome jer sam imala osjećaj kao da dva tjedna nisam lakirala nokte. Znam da to ipak nisu dva tjedna i da mi se sigurno činilo puno duže zbog problema koje obično imam s Essence lakovima. Dakle, zadnjih dana se lak na noktima oštetio i nije bio savršeni ali je stvarno puno prošlo dok se ta oštećenja nisu počela primjećivati. 


Tek sad kad sam isprobala neki bolji lak, vidim da se uistinu isplati tu i tamo nabaviti neki kvalitetniji lak jer na taj način mogu biti mirna bar nekoliko dana bez da moram popravljati lak. Do sad sam koristila većinom Essence i Catrice lakove koji mi već drugi ili treći dan izgledaju koma na noktima i trebalo bi ih skinuti. Da zaključim, Bourjois lak sigurno ne bude na noktima dva tjedna ali bude sigurno barem pet dana minimalno (a i više), barem je kod mene bio takav slučaj. Ne sjećam se više da li sam u vrijeme testiranja laka možda radila manje kućanskih poslova u kojima obično oštetim nokte ali mislim da je sve bilo kao i uvijek po tom pitanju. Tako da, ovaj lak mi je dušu dao kad je lakiranje u pitanju jer nemam vremena svaka dva ili tri dana lakirati nokte uz obaveze na poslu i kod kuće.


Na samom kraju, suvišno je reći da sam oduševljena ovim lakom, vjerojatno ste već to i same shvatile. Za lak su specifični savršeno sušenje, jednostavno nanošenje, zadovoljavajuće trajanje na noktima i divna tekstura koja nije previše vodena. Jedinu zamjerku imam za militražu koja je premala za 45 do 50 kn koliko stoji lak u našim drogerijama. No i za to ima rješenje - možemo pecati ove lakove na sniženjima :). Također, čitala sam kako nekima kratko traje na noktima, no vjerojatno ovisi i o samim noktima. Ja obično imam puno problema s noktima ali s ovim lakom takvih problema nemam. 
 
 
Nisam sigurna koliko nijansi postoji u ovoj liniji, ali čini mi se da mi je izbor bio siromašan kod odabira pa mislim da bi bilo dobro da uvedu veći broj nijansi u svoj asortiman. Inače, Bourjois proizvodi me oduvijek privlače i konačno sam krenula s njihovim isprobavanjem. S obzirom na to da sam i više nego zadovoljna sigurno će ih se još puno naći u mom ormaru.



Jeste li već isprobali ovaj Bourjois lak ili možda neki drugi iz ove (ili neke druge) njihove linije? Koja vam se nijansa najviše sviđa ili ju želite nabaviti? Što mislite, isplati li se više izdvojiti za lak za nokte ili i dalje ostajete vjerni samo lakovima tipa Essence i Catrice? Koliko bi novaca najviše izdvojili za lak za nokte? Gdje sve pratite sniženja, kupujete li ovakve proizvode samo na sniženjima ili ih kupujete i po redovnim cijenama? Koje Bourjois proizvode biste mi preporučile? Jako si želim isprobati i njihove ruževe, pa ako ste ih isprobale, ispričajte mi nešto više o njima da znam da li se isplati uzimati ih ili ne. Naletite li kad gdje na kakav dobar popust, slobodno javite :).



0 komentari:

Objavi komentar